قیمت نوشابه زمزم قوطی

امتیاز دهید post

قیمت نهایی نوشابه زمزم قوطی اینترنتی نمایندگی پخش سامان گستر قابل مشاهده است به صورت حرفه‌ای در حوزه پخش عمده محصولات غذایی و نوشیدنی فعالیت است می‌تواند این محصولات را در سرتاسر کشور عرضه نماید این مجموعه با به کارگیری جدیدترین تکنیک‌های فروش عمده محصولات پرمتقاضی را حتی الامکان قیمت ارزان‌تر از سایر مراکز عرضه می‌نماید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات شرکت زمزم و همچنین اطلاع از نحوه همکاری با این مجموعه ادامه مقاله را از دست ندهید.

قیمت نوشابه زمزم قوطی - سامان گستر

درباره شرکت نوشابه سازی زمزم بیشتر بدانید

شرکت نوشابه سازی زمزم به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تولید کننده نوشیدنی‌های گازدار ایرانی، در سال 1334 با تاسیس نخستین شرکت خود فعالیتش را به طور جدی آغاز کرد. همانطور که در مقالات پیشین هم درباره آن توضیح دادیم تا قبل از پیروزی انقلاب، شرکت زمزم نوشابه‌های خود را تحت لیسانس شرکت‌های خارجی و به نام زمزم تهران به فروش می‌رساند. اما خوشبختانه بعد از انقلاب با همت مدیریت و همچنین پرسنل کارآزموده محصولات این برند با نام تجاری زمزم شروع به فعالیت کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم درباره کارخانه نوشابه سازی زمزم اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

شرکت نوشابه سازی زمزم در چندین سال گذشته با به کارگیری جدیدترین تکنیک‌ها در حوزه تولید انواع نوشابه، گسترش قابل توجهی را در فعالیت‌های خود ایجاد کرده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این مجموعه در ابتدای شروع فعالیت تنها یک خط تولید داشت؛ اما خوشبختانه در حال حاضر 13 شرکت در شهرهای مختلف و همچنین چندین شرکت در خارج از کشور، انواع نوشابه را تحت لیسانس زمزم تولید می‌کنند. نکته حائز اهمیت دیگر این است که جدیدترین واحد عصاره سازی خاورمیانه، به شرکت زمزم ایران تعلق دارد. این مجموعه اقدام به تولید نوشیدنی‌های مختلف با طعم‌های متنوع کرده است. علاوه بر این شرکت زمزم با تولید بیش از 100 نوع محصول، حضور موثری در سطح بین المللی و ملی داشته است و به عنوان الگویی توانمند در صنعت نوشیدنی در حال فعالیت است.

توجه داشته باشید هلدینگ بزرگ زمزم علاوه بر اینکه دارای پروانه‌های استاندارد تولید محصول هست، دارای چندین گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت نیز می‌باشد. از جمله کلیدی‌ترین اهداف این مجموعه می‌توان به بهبود مستمر کیفیت در جهت جلب رضایت خریداران و رقابت سالم با تولید کنندگان خارجی و داخلی اشاره کرد. کیفیت اعتبار و سطح بالای استاندارد محصولات شرکت زمزم فرصت استثنایی را فراهم آورده تا بتواند در کشورهای اروپایی به توسعه بازار بپردازد و برای کشورمان ایران افتخارآفرینی کند. همانطور که می‌دانید زمزم یکی از معتبرترین و بزرگترین تولید کنندگان نوشابه در ایران است که حال حاضر در مالکیت بنیاد مستضعفین می‌باشد. گروه نوشابه سازی زمزم در حال تولید انواع نوشیدنی‌های گازدار با طعم‌های پرتقالی، کولا، لیمو و غیره می‌باشد. کیفیت این محصولات به حدی بالاست سالانه بر میزان صادرات آن به دیگر کشورها افزوده می‌شود.

شاید برایتان جالب باشد که نخستین فردی که صنعت نوشابه سازی را وارد ایران کرد میرزای تونی نام داشت که متاسفانه اطلاعات زیادی درباره این فرد در دسترس نیست. همانطور که پیش تر هم گفته شد زمزم در سال 1334 نخستین شرکت تولید نوشابه‌های گازدار را در تهران تاسیس کرد. نکته بسیار مهم این است که کیفیت محصولات زمزم در طول چند سال گذشته به قدری افزایش پیدا کرده که در سطح بین المللی به عنوان یکی از رقبای اصلی نوشابه پپسی و کولا به حساب می‌آید. در ضمن با توجه به تحریم برندهای آمریکایی در کشورهای مسلمان، مصرف نوشابه زمزم ایران در کشورهای مسلمان رایج شده است. به طور مثال در جریان تحریم کوکاکولا در سال 2002 از سمت عربستان به عنوان تامین کننده نوشابه زائران حج، مصرف نوشابه زمزم یکی از جالب‌ترین اتفاقاتی بود که باعث فروش بی‌سابقه محصولات زمزم در عربستان سعودی شدو بسیار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. بدین صورت به عنوان یک رقیب جدی برای برند کوکاکولا معرفی شد.

رنگ های موجود در نوشابه زمزم قوطی

استفاده از رنگ‌های با کیفیت در بهبود ظاهر نوشابه‌های بدون الکل از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است. در انتخاب رنگ برای نوشابه زمزم به مواردی از جمله پایداری آن در مقابل نور، تاثیر مثبت بر طعم و نگهدارنده‌ها توجه زیادی می‌شود. همانطور که در مقالات پیشین هم درباره آن توضیح دادیم در صنعت نوشابه سازی از رنگ‌های طبیعی و سنتتیک که مشابه رنگ‌های طبیعی هستند، استفاده می‌شود. رنگ های موجود در نوشابه زمزم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار اند. از جمله اغلب رنگ هایی که در پروسه نوشابه سازی زمزم مورد استفاده قرار می‌گیرند، رنگ های سنتتیک می باشند.‌ یکی از نقاط قوت این رنگ‌ها در مقایسه با رنگ‌های طبیعی این است که کمتر در معرض فساد قرار می‌گیرند و همچنین با وزن یکسان رنگ دهی بیشتری دارند. رنگ‌هایی که با تکنیک‌های شیمیایی مشابه آنچه در طبیعت وجود دارند تولید می‌شوند، رنگ‌های مشابه طبیعی نام دارند. از جمله مهمترین آنها می‌توان به کاراتنوئیدها اشاره کرد که در صنایع نوشابه سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

معمولا کارخانه نوشابه سازی زمزم محلولهای رنگی خود را درکارخانه تهیه می کند. بدین منظور ابتدا رنگ خشک را وزن کرده نصف یا یک چهارم حجم کل آبی را که بایستی مصرف شود را تا 7 درجه سانتی گراد حرارت می دهند. سپس رنگ را اضافه کرده و هم می زنند تا کاملا حل شود. در نهایت باقیمانده آب را به دوقسمت تقسیم می کنند که دریک قسمت 1 گرم بنزوات سدیم به ازاء هر لیتر محلول رنگی نهایی اضافه می نمایند و در قسمت دیگر 2.1 گرم اسید سیتریک به ازاء هرلیتر محلول رنگی با آنها مخلوط می نمایند. این محلول سپس به محلول رنگ اضافه می گردد. به طور معمول برای تولید یک لیتررنگ 30 گرم ماده رنگی مصرف می شود. منتها درنوشابه هایی که رنگ تیره دارند لازم است مقدار بیشتری رنگ مورد استفاده قرار بگیرد.

قیمت نهایی نوشابه زمزم قوطی

بازرگانی سامان گستر به دلیل داشتن ارتباطات مستقیم با شرکت‌های تولید کننده از جمله شرکت نوشابه سازی زمزم، می‌تواند محصولات آن را به قیمت نمایندگی در اختیار مشتریان عمده قرار دهد. همانطور که پیش تر هم درباره آن توضیح داده شد، این عمل نیازمند داشتن ارتباطاتی قوی در این حوزه می باشد و همه شرکت‌ها نمی‌توانند این شرایط خاص را ایجاد نمایند. به بیانی دیگر ارتباط بی واسطه با شرکت‌های تولید کننده ای مثل زمزم کاری سخت است و نیازمند اعتبار بالا در حوزه صنایع غذایی است. مجموعه بازرگانی سامان گستر به طور کاملاً تخصصی در حوزه پخش عمده و صادرات انواع نوشیدنی فعالیت می کند.

توجه داشته باشید این شرکت جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز و ارتقای کیفیت خدمت رسانی، امکان خرید آنلاین را نیز برای شما همراهان گرامی مهیا نموده است. شما می‌توانید برای دسترسی به شرایط خرید عمده نوشابه زمزم قوطی وارد سایت شرکت سامان گستر شوید و پس از ورود به قسمت محصولات و انجام بررسی های لازم، خرید خود را نهایی فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید نوشابه زمزم قوطی به قیمت درب کارخانه و دریافت مشاوره می توانید با شماره های درج شده در سایت، تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.