نمایندگی فروش نوشابه زمزم خانواده

امتیاز دهید post

به طور معمول همه مردم ایران با نوشابه زمزم خانواده آشنایی کامل دارند. برند نوشابه زمزم یکی از بهترین و معتبرترین برندهای تولید نوشابه در کشور است، که در طرح ها و سایزهای مختلف به تولید این محصولات می پردازد. نوشابه زمزم خانواده از جمله محصولات پرفروش و پر طرفداران بازار است، که به قیمت مناسب و ارزان تر و به صورت کلی و عمده به فروش می رسد.

نمایندگی فروش نوشابه زمزم خانواده - سامان گستر

کارخانه نوشابه سازی زمزم

این شرکت بزرگ تولید کننده انواع نوشیدنی، برای ایجاد اعتماد و اطمینان از کیفیت و بهداشتی بودن محصولات تولید شده اعمال خاص و ویژه ای انجام دادند. به طور مثال تمامی مواد مصرفی اولیه که در ساخت تولید نوشابه زمزم خانواده مورد استفاده قرار میگیرند با در نظر گرفتن استاندارد های بین المللی موجود خریداری میشوند. بطوریکه قبل از ورود به خط تولید، کیفیت و جنس آنها به طور کامل و دقیق کنترل می شود. برای انجام کنترل دقیق بر روند تولید و بررسی کیفیت محصولات تولید شده ی کارخانه ها اعم از نوشابه، ماءالشعیر، دوغ و شیر پروتکل های ویژه ای در نظر گرفته شده است. در تمامی کارخانه ها علی الخصوص کارخانجاتی که با حجم بالا محصولاتی مانند نوشابه و نوشیدنی را تولید میکنند، مثل کارخانه زمزم، مواد اولیه قبل از ورود به خط تولید به آزمایشگاه های خاصی فرستاده می شوند.

سپس با انجام دادن آزمایش های گوناگون از لحاظ فیزیکی و شیمیایی طبق استاندارهای بین المللی و قوانینی که از طرف وزارت بهداشت اعلام شده است، مورد بررسی قرار میگیرند. روند کار این آزمابشگاه ها به این صورت است که کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه نوشیدنی ها، نوشابه ها و محصولات غذایی را در بازه های زمانی گوناگون و در زمان روند تولید و هم چنین کیفیت محصول نهایی تولید شده را نیز مورد بررسی قرار میدهند.

نمایندگی فروش نوشابه زمزم خانواده

در زمان های گذشته تامین عمده محصولات غذایی و نوشیدنی ها صرف زمان و انرژی زیادی را می طلبید و کار سختی بود. اما خوشبختانه در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی، شرکت های بزرگی همانند بازرگانی سامان گستر، در فضای مجازی فعالیت خود را آغاز کرده اند. به همین خاطر شروع به همکاری با این مجموعه بسیار آسان تر از گذشته شده و مشتریان مطابق با نیاز خود می توانند با صرف کمترین زمان محصول مورد نظر خود را با شرایطی فوق العاده خریداری نمایند. میزان خرید عمده اعلام گردیده از سوی این شرکت بیش از 300 کارتن اعلام شده است. اصلی ترین نکته در خرید عمده توسط این شرکت بزرگ، ارائه تخفیفات ویژه می باشد.

آنچه لازم است بدانید این است که درصد تخفیفی که سامان گستر برای محصولاتی مانند نوشابه زمزم تعیین می کند، معمولا از سایر مراکز بالاتر است. بیشترین تخفیفات نیز در زمان برگزاری جشنواره ها می باشد. در اصل این بهترین فرصت خرید برای مشتریان ثابت است. پیشنهاد ما به مشتریان عزیز، عضویت در پلتفرم های مختلف این شرکت مثل تلگرام و اینستاگرام می باشد. توجه داشته باشید معمولا شرایط ویژه در این صفحات اطلاع رسانی می شود. در صورت تمایل به همکاری و اطلاع از قیمت روز نوشابه زمزم خانواده لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.