قیمت عمده نوشابه پپسی خانواده

امتیاز دهید post

برای اطلاع از قیمت عمده نوشابه پپسی خانواده به عنوان یکی از برترین محصولات موجود در کشور، بهتر است به مراکز معتبر مراجعه فرمایید. کارخانه تولید کننده نوشابه پپسی در ایران از ترکیباتی بهره می گیرد که مصرف کنندگان می توانند از خواص و مزیت های آن استفاده کرد. بطور کلی اگر در مصرف نوشابه پپسی زیاده روی نشود، خواص منحصر به فردی نصیبتان خواهد شد.

قیمت عمده نوشابه پپسی خانواده - سامان گستر

مصرف نوشابه ‌و بروز پوکی استخوان

پژوهشگران ایرانی دریافتند که مصرف بیش از حد نوشابه  باعث بروز پوکی استخوان حتی در افراد جوان می شود. این نوشیدنی علاوه بر قند زیاد، فسفات زیادی دارد که در جذب کلسیم غذا اختلال ایجاد می ‌کند. بطوریکه نهایتا مصرف مداوم نوشابه کمبود کلسیم و پوکی استخوان را به دنبال دارد. پوکی استخوان مشکلی دردسر ساز است که خود باعث بروز شکستگی ‌های خود به خودی استخوان می‌ گردد. دکتر سید مرتضی صفوی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران نیز در این اظهار داشت اسید فسفریک علاوه بر ایجاد اختلال در گوارش غذا، خون را اسیدی می کند. در نهایت برای جلوگیری از پایین آمدن بیش از حد PH خون، بدن از کلسیم ذخیره شده در استخوان ها برای این امر استفاده می کند.

در حقیقت اسید فسفریک موجود در نوشابه باعث کنده شدن کلسیم از استخوان ها شده و از طرفی دیگر برای جذب کلسیم موجود در غذا از طریق دستگاه گوارش هم نیاز به برقراری تعادل بین میزان کلسیم و فسفر است. زمانیکه تعادل  بدن در نتیجه نوشیدن نوشابه های حاوی اسیدفسفریک بر هم خورد، جذب کلسیم از دستگاه گوارش دچار اختلال می گردد. بنابراین بدن از یک طرف از کلسیم ذخیره شده در استخوان استفاده می کند و از طرفی دیگر به آسانی نمی تواند کلسیم جذب نماید. در نهایت دچار نوعی فقر کلسیم و کاهش تراکم استخوان که پوکی بافت استخوانی نام دارد، خواهد شد.

بر اساس نتایج جدیدترین تحقیقات علمی، افرادیکه بیش از حد استاندارد نوشابه مصرف می کنند، احتمال شکستگی استخوان در آنها 3 الی 4 برابر بیشتر از کسانی است که نوشابه مصرف نمی کنند. برای مثال خانمی که بطور روزانه یک لیوان نوشابه مصرف کند، 3 برابر بیشتر در معرض ابتلا به پوکی استخوان قرار میگیرد. نکته جالب این است که اگر این خانم ورزشکار باشد، احتمال این خطر تا 5 برابر افزایش پیدا می کند. به گفته دکتر صفوی امروزه سن ابتلا به پوکی استخوان در کشور ایران کاهش شدیدی پیدا کرده و به 35 سال رسیده است. بطور کلی آسیب به استخوان ها یکی از مشخصه های اصلی مصرف بیش از حد نوشابه پپسی خانواده است که بایستی به آن توجه داشته باشید.

قیمت فروش عمده نوشابه پپسی خانواده

در حال حاضر در زمینه توزیع انواع نوشابه و آبمیوه شرکت های بسیاری در حال فعالیت اند. شرکت سامان گستر یکی از معتبر ترین مراکز فروش در ایران است که از سلیقه مصرف کننده های داخلی اطلاع دارد و محصولات پر متقاضی را بصورت عمده و ارزان به فروش می رساند. نوشابه پپسی خانواده یکی از محصولاتی است که با سلایق بیشتر مشتریان مطابقت دارد و قیمت عمده بسیار مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است. در حقیقت قیمت خرید عمده به قیمت خرید مستقیم از کارخانه گفته می‌شود.

البته بهتر است بدانید عبارت فروش ویژه نوشابه پپسی به قیمت عمده که در تبلیغات برخی از مراکز فروش به گوشتان میخورد، عبارتی تزئینی و به منظور جلب توجه مشتریان است. چرا که هزینه‌های بسیاری از کارخانه تا شرکت فروش به قیمت اصلی اضافه می شود. بازرگانی سامان گستر در مسیر فروش عمده راه های متعددی را برای حذف واسطه‌ ها ایجاد کرده است. در نهایت می‌تواند محصولات غذایی و انواع نوشیدنی را به قیمت اصلی برا فروش بگذارد. آنچه لازم است بدانید این است این روش توزیع برای شرکت تولیدکننده و مصرف کننده سود آوری بالایی دارد. برای اطلاع از لیست قیمت روز نوشابه پپسی خانواده با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط برقرار کرده و با خیالی آسوده خرید خود را نهایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close