قیمت عمده آبمیوه سان استار نیم لیتری

امتیاز دهید post

شرکت سامان گستر امکان خرید آبمیوه سان استار نیم لیتری را به قیمت عمده برای مشتریان سراسر کشور مهیا کرده است. آبمیوه های طبیعی سان استار جزو نوشیدنی هایی اند که بی تردید افراد به آن روی آورده اند. در دهه گذشته با توجه به اطلاع رسانی های مداوم و افزایش سطح آگاهی مردم، تمایل به مصرف نوشیدنی های میوه ای بیشتر شده است.

قیمت عمده آبمیوه سان استار نیم لیتری - سامان گستر

تاثیرات مصرف آب آناناس برای سلامتی

آب آناناس منبعی بزرگی از انواع ویتامین ها و‌ مواد معدنی است. آبمیوه آناناس حاوی ویتامین سی بسیار بالایی است که با درصد بالا در این نوشیدنی یافت می شود و باعث تقویت سیستم ایمنی و کاهش احتمال ابتلا به بیماری ها و عفونت می گردد. این آبمیوه ویتامین B1 بالایی دارد که قند را به انرژی تبدیل کرده و مصرف آن باعث می شود انرژی بالایی در طول روز داشته باشید. علاوه بر اینها منیزیم و کلسیم موجود در این آبمیوه نیز برای استحکام ‌تقویت استخوان ها بسیار مفید است.

از آنجایی که آب آناناس سرشار از فیبر است. مصرف منظم  آن سلامت دستگاه گوارش و روده را تضمین می کند. آنزیم بروملین موجود در این آبمیوه گوارش را بسیار آسان کرده و به روند تجزیه پروتئین در بدن کمک زیادی می کند. در واقع تجزیه پروتئین به ذرات کوچکتر توسط این آنزیم اتفاق می افتد و به روند گوارش سرعت می بخشد. ترشحات پانکراسی هم با مصرف آب آناناس تنظیم می شود. آب آناناس همچنین با کاهش التهاب روده از بروز اسهال جلوگیری می کند.

این موضوع که فقط و فقط کلسیم به بهبود سلامت استخوان کمک می کند، باور محکمی است. اما بهتر است بدانید که منگنز هم تاثیراتی اساسی در ساخت و حفظ سلامتی استخوان ها دارد. یک بطری آب آناناس کوچک حدود 73 درصد منگنز مورد نیاز بدن برای ساخت استخوان را تامین می کند. منگنز استخوان ها را تقویت کرده و از بروز بسیاری از مشکلات استخوانی در سنین بالا، شما را حفظ می نماید. منگنز موجود در آب آناناس علاوه بر آن، به رشد سالم ساختار استخوان و شکل آن در سنین بزرگسالی نیز کمک می کند.

یکی از اصلی ترین خواص آبمیوه آناناس این است که به خاطر وجود ویتامین C بالا به حل بیشتر مشکلات مرتبط با لثه، دندان و حفظ سلامت دندان ها کمک می کند. این ویتامین، رشد باکتری هایی که در دهان جرم و رسوب ایجاد می کنند را تا حد زیادی مهار می کند. در نتیجه کاهش باکتری های موجود در فضای دهان، ریسک ابتلا به بیماری های دهان و لثه کاهش می یابد. انجمن دندانپزشکان ایران نوشیدن آب آناناس را به خاطر مفید و پر خاصیت بودن آن برای حفظ سلامت لثه و دندان، توصیه می کنند. ویتامین C موجود در آبمیوه آناناس به التیام و ترمیم بافت پیوندی که بیشترین جزء تشکیل دهنده سلامت دهان را تشکیل داده است، می شناسند. لثه های سالم برای حفظ سلامت و بهداشت دهان واجب و ضروری است و نبود آن باعث مشکلات عدیده ای برای سلامت دهان و دندان پدیدار شود.

جالب است بدانید آب آناناس برای مقابله با آب مروارید کمک کننده ‌و مفید است. در حقیقت ویتامین C موجود در این نوشیدنی باعث تثبیت جریان مواد در چشم شده و ریسک ابتلا به آب مروارید کاهش پیدا می کند. افراد پس از ابتلا به آب مروارید عدسی چشم مه آلود و تار شده و بینایی دچار مشکل می شود. پس نتیجه می گیریم ویتامین سی موجود در آب آناناس با این شرایط مبارزه می کند. آب آناناس مملو از محتوای آنتی اکسیدانی مشابهی می باشد که در آب هویج یافت می شود. تمامی این آنتی اکسیدان ها به تثبیت قوه بینایی کمک می کنند. به طور کلی آب آناناس سطح بینایی را ارتقا می دهد و از بروز مشکلات مرتبط با پیری و انحطاط لکه زرد جلوگیری می کند.

آبمیوه آناناس برای حفظ سلامت قلب بسیار سودمند است. مصرف منظم این آبمیوه باعث بهبود گردش خون شده و به جریان خون اجازه می دهد تا در سیستم گردش به چرخش دربیاید. بروملاین موجود در این آبمیوه باعث می شود خون رقیق تر شود و ریسک ابتلا به بیماری های قلبی مثل سکته و سایر مشکلات قلبی کاهش‌‌ پیدا می کند. به همین دلیل مصرف آناناس و آبمیوه آناناس برای اسخاصی که از فشار خون بالا رنج می برند توصیه شده است.

از طرفی دیگر آب آناناس با تنظیم سطح‌ قند خون و محتوای پتاسیمی به کاهش سطح فشار خون و کاهش سدیم بدن کمک می کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید، کاهش سدیم با استفاده از پتاسیم یک راه حل عالی در برخورد با فشار خون بالا به حساب می آید. آبمیوه سان استار در طعم ها و سایز های مختلف با درصد خلوص بسیار بالا در حال تولید است. همانطور که پیش تر گفته شد، آب آناناس خواص فراوانی برای بدن دارد. آبمیوه سان استار نیم لیتری با طعم آناناس، پرتقال، آلبالو، انبه و انار از شرکت بازرگانی سامان گستر به قیمت عمده خریداری کنید.

قیمت آبمیوه سان استار نیم لیتری

مجموعه بازرگانی سامان گستر انواع تولیدات تخصصی و پرفروش مانند آبمیوه سان استار نیم لیتری را با قیمت عمده راهی بازار می کند. با توجه به استقبال بی نظیری که مردم سراسر ایران از قیمت فروش استثنایی این مجموعه داشته اند، تعداد فروش های روزانه این شرکت روندی افزایشی پیدا کرده است. مرکز توزیع عمده سامان گستر به عنوان واسط بین شرکت های تولیدکننده و خریداران، باعث تسهیل حمل و نقل، انبار و ذخیره‌سازی محصولات برای مشتریان شده است.

از طرفی دیگر ثبت سفارش محصولات غذایی و نوشیدنی به صورت آنلاین، بسیار ایمن و سریع انجام می شود و این پرداخت ها تحت نظر پلتفرمی امن انجام می گیرد. در فروشگاه اینترنتی سامان گستر می توانید عکس محصولات موجود، قیمت، حداقل سفارش ‌و نحوه پرداخت را مشاهده فرمایید. فروشگاه اینترنتی سامان گستر اولین پلتفرمی است فعالیت خود را در حوزه فروش عمده محصولات غذایی و‌ نوشیدنی، آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close