قیمت عمده آبمیوه رانی قوطی بلند

امتیاز دهید post

آبمیوه رانی قوطی بلند از سالم ترین نوشیدنی های ایرانی که از سوی بازرگانی سامان گستر با قیمت عمده به فروش می رسد. فروش رانی قوطی در دو سایز بزرگ و کوچک در بازار داخلی، رونق خوبی دارد. این نوشیدنی سرشار از کلسیم، ویتامین های گروه B و همچنین ویتامین D است. به طور کلی کیفیت آبمیوه رانی در حدی بالا است که با ذائقه و سلایق اکثر مردم سازگاری دارد. قیمت عمده آبمیوه رانی قوطی بلند - سامان گستر

از مصرف بیش از حد آبمیوه پرهیز کنید

مصرف آبمیوه رانی به خاطر وجود ترکیبات به کار رفته در آن، تاثیرات مثبتی بر سلامتی دارد. منتها زیاده روی در مصرف هر نوع آبمیوه ای اثرات منفی به دنبال داشته باشد. در حقیقت ممکن است آبمیوه رانی یک انتخاب سالم به نظر برسد اما از آنجایی که سرشار از ترکیبات مغذی و آنتی اکسیدان است زیاده روی در مصرف آن باعث ایجاد مشکلاتی عدیده در بدن می شود. بطور کلی رعایت نکاتی مهم درباره مصرف آبمیوه رانی قوطی ضروری است.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به نوشیدن آبمیوه به همراه ناهار یا صبحانه عادت دارید، بهتر است بدانید که آبمیوه نمی تواند مستقیما پس از ورود به معده وارد روده شود. به همین خاطر همراه سایر غذاها در معده باقی مانده و شروع به تخمیر آنها می کند.‌ در طول پروسه تخمیر آبمیوه، اتانول و گازهایی تولید می گردد که بر سلامت بدن و همچنین دستگاه گوارش تاثیرات منفی برجای خواهد داشت.

نوشیدن بیش از حد‌ آبمیوه های شیرین مانند آب سیب رانی به ویژه در شب می تواند باعث افزایش شود. در اصل مصرف بیش از حد آبمیوه باعث افزایش سریع قند خون شده و همچنین مقدار کالری بالایی را به بدن تحمیل می کند. قند موجود در این آبمیوه ممکن است با هورمون هایی از جمله انسولین تداخل پیدا کند و بدن وادار به ذخیره چربی نماید. بنابراین اگر قصد کاهش وزن دارید بهتر است از مصرف آّبمیوه رانی در شب هنگام خودداری نمایید. معمولا آبمیوه بر خلاف میوه فیبر کمتری دارد. زیرا در روند تولید بیشتر فیبر خود را از دست داده و دور ریخته می شود. در حقیقت وظیفه اصلی فیبر در بدن کنترل ورود قند به جریان خون است و کمبود آن منجر به افزایش میزان قند خون خواهد شد.

سایمون می‌گوید وقتی یک لیوان آب پرتقال می نوشید ویتامین سی دریافت می کنید اما این مثل خوردن یک میوه کامل نمی باشد. این مسئله به این دلیل است که آبمیوه تکه های میوه یا همان فیبر را حذف کند. فیبر باعث می‌شود روده ها کار خود را به خوبی انجام دهند ، سطح کلسترول خون را تنظیم کرده، باعث کاهش ریسک ابتلا به بیماری های قلبی شده و در صورتی که ابتلا به دیابت دارید باعث تنظیم قند خون می شود. از سوی دیگر یک میوه کامل علاوه بر داشتن ویتامین و فیبر همراه با یکدیگر نسبت به یک لیوان آب میوه دارای کالری بسیار کمتری می باشد. برای مثال با توجه به دپارتمان کشاورزی ایالات متحده (USDA) کالری یک لیوان آب پرتقال برابر با 110 کیلو کالری بوده درصورتیکه یک پرتقال کامل تنها 65 کیلو کالری دارد.

آبمیوه رانی سرشار از قند است، منتها قند موجود در آن با سایر قندها مانند شکر، دارای ساختاری متفاوت است و با سرعت بالا جذب نخواهد شد. به همین دلیل بعضی افراد در نتیجه مصرف بیش از حد این قندها دچار بیماری های قلبی، دیابت و چاقی خواهند شد. با این حال اگر قصد افزایش مصرف آبمیوه را دارید، بهتر است از آبمیوه های طبیعی رانی استفاده کنید. زیرا برخی از آبمیوه های بی کیفیت موجود در بازار حاوی مقادیری، شکر، رنگ و انواع اسانس های مصنوعی اند که بر سلامت بدن شما عزیزان تاثیرات منفی خواهند داشت. به طور کلی آبمیوه می تواند منبعی فوق العاده مغذی باشد، اما به شرطی که در مصرف آن از حد تعادل گذر نکنید. اما صرفا به دلیل این که این نوع آبمیوه از بهترین میوه ها و در روندی کاملا استاندارد تولید شده به این معنا نیست که حتما سالم و یا کاملا بی خطر است.

آدرین یودیم پزشکی در زمینه کاهش وزن و اصلاح تغذیه در بورلی هیلز کالیفرنیا می گوید: اگر از بیماری مزمن خاصی رنج می برید و یا در حال مصرف داروهای خاصی هستید باید در مصرف آبمیوه ها بسیار دقت کنید. شاید تصور کنید که ممکن نیست آبمیوه های طبیعی ضرری برایتان به همراه داشته باشند، اما اگر بدانید برخی آبمیوه ها چطور با داروهایی خاص ترکیب می گردند حتما تعجب می کنید. به گفته سازمان غذا و دارو ایالات متحده برخی آبمیوه ها می توانند با داروهایی مثل آتورواستاتین و پروکاردیا که باعث کاهش کلسترول و فشار خون می شوند تداخل ایجاد کنند. سازمان غذا و دارو ایالات متحده‌ در ادامه توضیح می دهد، این آبمیوه ها میزان داروی وارد شده به خون را افزایش داده و اثرات دارو و عوارض جانبی آن را بیش از حد افزایش می دهند. با وجود اینکه ارزش غذایی آبمیوه رانی قوطی بسیار بالا است، اما بایستی رعایت اعتدال را در مصرف آن در اولویت قرار دهید.

انجمن دیابت آمریکا اعلام کرد بیش از 84 میلیون آمریکایی شرایط پری دیابتیک را دارند. پری دیابت به شرایطی گفته می‌شود که قند خون از حالت نرمال بالاتر رفته، منتها برای تشخیص دقیق دیابت نوع دو کافی نیست. با توجه به آزمایشی که در سپتامبر سال 2019 در مجله پزشکی مراقبت های دیابتیک منتشر شد یافته شد افزایش دریافت نوشیدنی‌های شیرین (که کاملا از آبمیوه خالص تشکیل شده‌اند) به طور روزانه می‌تواند تا 15 درصد احتمال ابتلا به دیابت را افزایش دهد. این در صورتی که است مصرف نوشیدنی هایی با کالری صفر مانند آب، چای یا قهوه تلخ می تواند این احتمال را تا بیش از 10 درصد کاهش دهد.

دکتر کارول کوپروسکی در تحقیقات کلینیکی در رابطه با پزشکی پیشگیرانه توصیه می کند در صورتیکه مبتلا به دیابت نوع دو شده اید نباید در مصرف آبمیوه زیاده روی کنید. پیش از آن نیز در ماه جولای سال 2013 تحقیقی انجام شد که نتیجه آن نشان می دهد زیاده روی در مصرف آبمیوه باعث افزایش احتمال ابتلا به دیابت نوع 2 خواهد شد. این در حالیست که مصرف خود میوه تاثیری بلعکس بر این احتمال خواهد داشت. علت اصلی آن هم فیبرهای موجود در میوه است.

قیمت آبمیوه رانی قوطی بلند

خرید آبمیوه رانی قوطی بلند به قیمت عمده دارای مزایای بسیاری برای مشتریان است. به ویژه اینکه مجموعه بازرگانی سامان گستر امکان خرید عمده این محصول را بصورت اینترنتی نیز برای مشتریان خود فراهم آورده است. خرید عمده محصولات غذایی و انواع نوشیدنی با قیمت ارزان و شرایط ویژه باعث سود آوری بیشتر برای خریداران شده است. پس از ورود به وب سایت این مجموعه وارد قسمت محصولات شده و پس از مشاهده لیست کامل قیمت محصولات و کسب اطلاعات کامل درباره محصول مورد نظر، می توانید سفارش خود‌ را نهایی کنید.

قیمت محصولی که به دست مصرف کنند می رسد در مقایسه با قیمت اولیه آن تفاوت های قابل ملاحظه ای دارد. به ویژه در خرید عمده که هزینه های حمل و نقل بالایی دارد. اما خوشبختانه بازرگانی سامان گستر با حذف واسطه ها، هزینه های اضافی را کاهش داده و شرایطی بسیار استثنایی را برای خرید عمده آبمیوه رانی و سایر محصولات فراهم آورده است. شما مشتریان عزیز می توانید با مراجعه به صفحه آبمیوه رانی قوطی از قیمت به روز آن مطلع شده و جهت ثبت سفارش با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close