قیمت خرید آبمیوه سن ایچ یک لیتر

امتیاز دهید post

مجموعه بازرگانی سامان گستر قیمت خرید ویژه ای را برای آبمیوه سن ایچ یک لیتر در نظر گرفته است. این شرکت ارائه دهنده نوشیدنی های با کیفیت مانند آبمیوه سن ایچ است. کارخانه آبمیوه سازی سن ایچ با به کارگیری دانش روز دنیا، بهترین میوه‌ها و ترکیبات درجه یک نوشیدنی های خود را تولید می کند. از همین رو میزان تقاضا برای خرید محصولات این‌ برند رو به افزایش است.

قیمت خرید آبمیوه سن ایچ یک لیتر - سامان گستر

تاثیرات آب آلبالو سن ایچ بر بدن

در این قسمت قصد داریم نگاهی بر خصوصیات آبمیوه سن ایچ یک لیتر با طعم آلبالو داشته باشیم و اطلاعاتی درباره آن در اختیارتان قرار دهیم.آب آلبالو سن ایچ نوعی نوشیدنی ایمن و موثر برای درمان بی خوابی و افزایش میزان خواب شبانه است. چرا که این نوشیدنی به طور طبیعی سرشار از ملاتونین است. ملاتونین هورمونی که باعث ایجاد خوابی راحت می شود. علاوه بر این آبمیوه سن ایچ با طعم آلبالو حاوی مقدار زیادی تریپتوفان و آنتوسیانین است که این دو ترکیب ایجاد ملاتونین به بدن کمک کرده و اثرات آن را طولانی می کند. پژوهش های انجام گرفته نشان می دهد که این نوشیدنی سطح ملاتونین را افزایش داده و به بهبود کیفیت و مدت زمان خواب کمک می کند. در این مطالعه، مبتلایان به بی خوابی و اختلالات خواب روزانه به مدت دو هفته 480 میلی لیتر آب آلبالو یا دارونما مصرف کردند. این آبمیوه به طور متوسط حدودا ​​85 دقیقه مدت زمان خواب را افزایش می دهد. جالب است بدانید که به نظر می رسد که آب آلبالو در قیاس با سنبل الطیب و ملاتونین که دو محصول طبیعی برای بهبود خواب هستند، تاثیرات بیشتری دارند.

آنچه متصور است این است که اختلالات دژنراتیو مغزی از جمله پارکینسون و آلزایمر تا حد زیادی ناشی از استرس اکسیداتیو هستند. آب آلبالو سن ایچ از درصد خلوص بالایی برخوردار است و حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان و سایر ترکیبات گیاهی مفید است که اثرات محافظتی بر سلول های مغزی دارد. مصرف روزانه آب آلبالو باعث بهبود دفاع آنتی اکسیدانی در افراد مسن می گردد. بزرگسالانی که به طور منظم این نوشیدنی را مصرف می کنند حافظه کوتاه مدت و بلند مدتشان تقویت می شود.

آب آلبالو سن ایچ سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد. محققان بر این باورند که میزان بالای آنتی اکسیدان های موجود در آب آلبالو به جلوگیری از عفونت کمک می کند. مطالعه دیگری درباره تاثیر آب آلبالو بر عفونت دستگاه تنفسی فوقانی که بیشتر توسط دوندگان ماراتن بعد از مسابقه تجربه می شود، انجام شد. تعدادی از دوندگان در روزهای نزدیک به مسابقه ماراتن و بلافاصله بعد از آن، آب آلبالو مصرف کردند. اغلب این افراد پس از مسابقه دچار مشکلات و عفونت های تنفسی نشدند.

خرید عمده آبمیوه سن ایچ یک لیتر

قیمت خرید ارائه شده برای محصولاتی پر متقاضی مانند آبمیوه رانی قوطی، جذاب ترین بخش برای مشتریان است. در حقیقت اهمیت قیمت‌گذاری این محصولات در خرید عمده از آنجایی مشخص می‌شود که مشتری برای مقایسه دو محصول مشابه، نخست به قیمت آن نگاه می‌کند. بنابراین در میابیم که در خرید عمده محصولات غذایی و انواع نوشیدنی قیمت‌گذاری حساسیت خاص خودش را دارد. مجموعه بازرگانی سامان گستر با دقت ویژه در نحوه قیمت‌گذاری محصولات سودآوری بالای خریداران را تضمین کرده و باعث افزایش اعتبار شما خواهد شد.

این شرکت‌ توزیع کننده در کشور از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است. برخورد شایسته با خریداران، خدمات پس از فروش و حس اعتماد ارزش‌هایی است که بازرگانی سامان گستر اهمیت زیادی برایش قائل ایست. حسی که مشتریان از خرید محصولات پر فروش مثل آبمیوه سن ایج با قیمت استثنایی دریافت می کنند، برای این مجموعه توزیع کننده بسیار ارزشمند است. بازرگانی سامان گستر در تلاش برای پخس عمده آبمیوه سن ایچ یک لیتر به قیمت روز عرضه میکند. پس در سریع ترین زمان ممکن از شرایط فروش این محصول با خبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close