قیمت آبمیوه رانی قوطی

امتیاز دهید post

آبمیوه رانی قوطی از جمله محصولاتی است که قیمت روز آن در سایت اینترنتی سامان گستر جزو مهم ترین محصولاتی است که هر روز به روز رسانی می‌شود. همچنین این مجموعه هم جزوه اصلی‌ترین مراکز فروش در ایران است که محصولات غذایی و نوشیدنی‌ها را به طور عمده در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و با فراهم کردن شرایط خرید بصورت عمده تحولی شگرف را در حوزه فروش محصولات غذایی ایجاد کرده است.

قیمت آبمیوه رانی قوطی - سامان گستر

آب انبه رانی و بهبود عملکرد قلب

آب انبه رانی از جمله پرفروش‌ترین آبمیوه‌های خوشمزه فصل تابستان است که به آن سلطان آبمیوه‌ها هم گفته می‌شود. این نوشیدنی فواید فراوانی برای سلامت بدن دارد و به دلیل ارزش غذایی بالا، به عنوان نوعی دارو هم از آن یاد می‌کنند. شاید برایتان جالب باشد که اصالت این آبمیوه به آفریقای جنوبی باز می‌گردد. این نوشیدنی حاوی بیش از 30 نوع ترکیبات معدنی متنوع و انواع ویتامین‌ها است که آن را در زمره مغذی‌ترین نوشیدنی‌ها میوه‌ای به حساب می آورد. پزشکان بر این باورند که این نوشیدنی خواص آنتی اکسیدانی فراوانی دارد و به همین دلیل سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. علاوه بر این مداومت در مصرف آن ریسک ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد و متعاقباً ریسک بروز سکته‌های مغزی و قلبی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. این مسئله حاکی از ارزش غذایی بالای آبمیوه رانی می باشد. در حقیقت مصرف منظم آب انبه رانی به عنوان یک نوشیدنی طبیعی تاثیرات فراوانی و تقویت قلب و افزایش سلامت این عضو مهم دارد.

پتاسیم از مهمترین عناصر معدنی موجود در طبیعت است که برای حفظ سلامت بدن به خصوص سیستم قلبی عروقی بسیار موثر است. این ماده در کنترل فعالیت‌های سلولی و تنظیم عملکرد عضلات قلب نقش حیاتی ایفا می‌کند. از جمله اصلی‌ترین وظایف پتاسیم در بدن می‌توان به تنظیم سطح فشار خون، حفظ تعادل الکترولیتی، تنظیم میزان آب در بدن و حفظ عملکرد درست قلب اشاره کرد. افزایش و یا کمبود غیر استاندارد پتاسیم باعث بروز اختلالات جدی در بدن می‌شود. از آنجایی که آب انبه حاوی میزان زیادی پتاسیم است، می‌توان گفت گنجاندن این نوشیدنی در رژیم غذایی انتخابی هوشمندانه برای افرادی است که فشار خون بالا دارند. در واقع پتاسیم موجود در آب انبه به عنوان ماده‌ای عمل می‌کند که می‌تواند رسوب درون رگ‌ها را تجزیه و از بین ببرد. در نتیجه فشار وارد شده بر رگ‌ها تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و عملکرد قلب به طور چشمگیری بهتر خواهد شد.

پتاسیم نقشی اساسی در عملکرد ماهیچه‌ای دارد و با آرام و شل کردن دیواره رگ‌های خونی متعاقباً فشار خون را کنترل می‌کند و همین موضوع باعث محافظت از قلب می‌شود. کارشناسان تغذیه توصیه می‌کنند که بهتر است افراد روزانه بیشتر از 4.8 گرم پتاسیم مصرف کنند. با مصرف روزانه آب انبه و سایر نوشیدن‌های حاوی این نوشیدنی ماده معدنی نیاز بدن خود را به این ماده به طور کامل تامین نمایید. پتاسیم موجود در این نوشیدنی علاوه بر تنظیم ماهیچه‌های قلب، فعالیت الکتریکی قلب هم کنترل می‌کند. در حقیقت پتاسیم موجود در آب انبه رانی از ورود به سلول‌های عضله قلب ریتم‌های الکتریکی را تنظیم کرده و برای افرادی که آریتمی دارند بسیار مفید است. ماده دیگر موجود در آب انبه بتاکارون است. تحقیقات نشان داده کاروتنوئیدها از طریق پیشگیری از اکسیداسیون کلسترول رگ‌ها، احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهند. علاوه بر این دریافت این ماده علی رغم کاهش کلسترول بد سطح کلسترول خوبی یا همان HDL را افزایش می‌دهد. برای اطلاع از نکاتی دیگر درباره مصرف آبمیوه به مقاله پخش عمده آبمیوه رانی قوطی بلند مراجعه فرمایید.

قیمت خرید آبمیوه رانی قوطی

همانطور که می‌دانید تعیین قیمت برای فروش عمده محصولاتی از جمله آبمیوه رانی قوطی به عنوان محصول پرمتقاضی و بسیار با کیفیت کاری بسیار حساس است. اما آنچه پیداست قیمت پایین هم همواره گزینه ایده‌آلی نیست زیرا علاوه بر کاهش سودآوری برای شرکت توزیع کننده، سودآوری خریدار عمده را نیز به همان میزان کاهش می‌دهد. در حقیقت آنچه باعث افزایش سوددهی می‌شود، قیمت گذاری صحیح می باشد. در این صورت شاهد افزایش میزان فروش و تبع آن سوددهی هر دو طرف خواهیم بود.

به طور کلی آنچه تامین کننده قیمت نهایی محصول است عاملی نظیر هزینه‌های تولید، اهداف درآمدی و قیمت رقبای دیگر می‌باشد. در حقیقت می‌توان گفت تصمیم گیری منطقی مهم‌ترین عاملی است که در افزایش فروش نقش دارد. اما مجموعه سامان گستر به عنوان شرکتی معتبر همواره در تلاش است انواع محصولات غذایی و نوشیدنی از جمله آبمیوه رانی قوطی را از طریق خرید بی‌واسطه با پایین‌ترین قیمت ممکن به فروش برساند. همچنین این مجموعه چندین بار در سال اقدام به برگزاری جشنواره فروش ویژه می کند و محصولات مورد نظر مشتریان را با تخفیفات استثنایی به فروش می‌رساند. خرید بی واسطه آبمیوه رانی قوطی با قیمت ارزان همیشه جزو اصلی ترین دغدغه های عمده فروشان نوشیدنی در بازار است. از این رو با مراجعه به صفحه راه های ارتباطی مجموعه سامان گستر می توان به حداقل قیمت کف بازار دست پیدا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close