فروش ویژه نوشابه کوکا خانواده

امتیاز دهید post

عرضه و پخش نوشابه کوکا خانواده با طعم و مزه ی منحصر به فرد و هم چنین قیمت های گوناگون انجام می گیرد. به طور کلی نوشابه کوکا خانواده از کوکا قوطی قیمت مناسب تری دارد. اما در مجموع قیمت این نوشابه منحصر به فرد متناسب با طعم و کیفیتش متغیر است.

درباره شرکت کوکاکولا بیشتر بدانیم

سال 1333 کارخانه برزگ کوکاکولا و هم چنین شرکت ساسان تاسیس شدند. این دو شرکت نوشابه های تولیدیشان را به نام های کانادا درای و سوپر کولا وارد بازار میکردند. کارخانه های دیگری نیز نوشابه هایی با نام های شوئپس، آلپاین، فانتا و اسو را تولید کردند. اکثر آنها بعضی از آنها به دلایل متفاوتی تعطیل شدند و تعدادی دیگر نیز به طور ترکیبی توسط کارخانه ساسان و زمزم به کار خود ادامه دادند. در سال 1350 نخستین کارخانه ساخت نوشابه در کشور ایران شروع به کار کرد. در اوایل شروع کار عدم استقبال و عدم مطابقت ماهیت نوشابه با سلیقه و ذائقه مردم و هم چنین دستور تغییر مصرف نوشابه باعث شد که از گسترش و توسعه فروش و تولید این محصول جلوگیری شود. در بازه زمانی حدودا 6 ساله سرانه مصرف نوشابه از 1.7 میلیارد بطری به 2.6 میلیارد بطری در سال رسید. و این مسیر رو به افزایش تا به الان ادامه داشته است.

کارخانه خوشگوار در سال 1336 تا الان تحت لیسانس کوکاکولای آمریکا در کشور ایران آغاز به کار کرده است. درمورد ارتباط کوکاکولای ایران و آمریکا میتوان اظهار کرد که اطلاعات واضحی در دسترس نیست. از طرفی عضو هیئت مدیره ی کوکا اظهار میکند که ما هیچ گونه ارتباطی با کمپانی کوکاکولای آمریکا نداریم و حتی هیچ وجهی هم بابت برند به این کمپانی پرداخت نکردیم. اما کمی عجیب به نظر می رسد که در مقابل استفاده از تمامیت یک برند که بسیار زیاد برای آن زحمت کشیده شده و در نهایت به این جایگاه رسیده است، به کمپانی کوکاکولا هیچ وجهی توسط کشور ایران پرداخت نشود. معنای این کار چیست؟ اما از طرفی دیگر بر روی بسته بندی محصولات کوکاکولا نوشته شده است که این نوشیدنی تحت لیسانس کمپانی کوکاکولا میباشد. آیا می شود منکر تابعیت کمپانی بود که تحت لیسانس آن محصولات و نوشیدنی های مختلفی تولید می شود؟ این موضوع نیز در نوع خود بسیار جالب است.

فروش عمده نوشابه کوکا خانواده

همانطور که مستحضر هستید خریداران به ویژه مشتریان عمده اهمیت زیادی برای جشنواره های فروش و تخفیفات استثنایی قائل اند. آنچه مسلم است این است که قطع به یقین تمامی خریداران از تکنیک های تخفیف گذاری و فروش با شرایط ویژه به عنوان یک روش بسیار عالی یاد می کنند. به بیانی دیگر منافع زیادی در افزایش سودآوری با قیمت ارزان، هم برای شرکت های توزیع کننده و هم مشتریان وجود دارد.

بازرگانی سامان گستر یکی از موفق ترین مراکز فروش عمده در کشور ما ایران است که بطور جدی در راستای جلب رضایت مشتریان تلاش می کند. مدیریت و بطور کلی تیم بزرگ سامان گستر این اطمینان را به شما می دهند که با قرار دان تخفیفات استثنایی، تجربه خریدی لذت بخش را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورند. برای اطلاع از قیمت روز نوشابه کوکا خانواده می توانید با کارشناسان فروش تماس حاصل کنید.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ایرج رویین تن
    می 18, 2024 10:16 ق.ظ

    سلام با ا ززوی توفیق ر کلیه امورات لطفا لیست قیمت کوکاکولا برای بطری فلزی ۳۳۰ میلی و بطری پلاستیکی ۳۳۰ میلی را اعلام فرمایید .برای صادرات به رو سیه میخواستم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close