فروش ویژه نوشابه پپسی قوطی – لیست قیمت

امتیاز دهید post

نوشابه پپسی قوطی یکی از نوشابه های پر فروش و پرطرفدار به ویژه در فصل تابستان است که لیست قیمت آن در اکثر مراکز عرضه کننده قابل استعلام می باشد. با توجه به تغییر سبک زندگی مردم بعد از انقلاب، مصرف نوشابه های گازدار و حلال مثل نوشابه پپسی قوطی افزایش پیدا کرده است. این نوشابه رفع عطش و تشنگی بسیار موثر و کاربردی است. لیست قیمت نوشابه پپسی قوطی در اکثر مراکز پخش معتبر که فروش ویژه دارند، موجود است.

فروش ویژه نوشابه پپسی قوطی - لیست قیمت - سامان گستر

بررسی انواع نوشابه گازدار

در حالت کلی ترکیبات اصلی نوشابه پپسی قوطی، ترکیباتی خاص و درجه یک و گاز کربن دی اکسید است. اما همانطور که می دانید مصرف بیش از حد هر نوع نوشابه ای، حتی مرغوب ترین نوع نوشابه بسیار خطر ساز است. در این قسمت می خواهیم از ترکیبات خطرناک موجود در نوشابه برایتان توضیح دهیم.

فسفریك اسید یک از ترکیبات جدانشدنی موجود در نوشابه است که زیاده روی در مصرف آن باعث بروز پوكی استخوان‌ و پوسیدگی دندان خواهد شد. از طرفی دیگر قند مصنوعی موجود در نوشابه پپسی باعث ایجاد ولع و تمایل بیش از حد به مصرف بیشتر نوشابه‌‌ها و دیگر خوراكی‌های شیرین مثل انواع شیرینی جات خواهد شد و باعث چاقی بیش از حد شما می شود. نکته بسیار حائز اهمیت دیگر این است که رنگ‌های خوراكی موجود در آن نیز باعث ایجاد اختلال در عملكرد مغز شده و بیش‌فعالی را تشدید می‌نماید در نتیجه سطح تمركز کاهش شدیدی پیدا می کند.

فرمالدیید یکی دیگر از مواد به کار رفته شده در نوشابه است که سرطانزایی بالایی دارد. قند مصنوعی موجود در نوشابه‌های رژیمی حاوی ماده ای به نام آسپارتام اند، حین عمل هضم به دو اسیدآمینه و منتول شكسته شده و در نهایت اسید فورمیك و فرمالدیید تولید می‌شود. همانطور که گفتیم ترکیبی سرطانزا و بسیار مضر می باشد. رنگ كاراملی استفاده شده در نوشابه پپسی از رنگ‌های شیمیایی تولید شده و تنها بهبود دهنده ظاهر نوشابه است. بطوریکه معمولا در طعم و مزه آن اثر مثبتی نخواهد گذاشت. متاسفانه این ماده با تركیب‌های سرطانزا پیوند خورده و زمینه ابتلا به انواع سرطان ها را در افراد مستعد این بیماری تشدید می نماید.

مرکز فروش نوشابه پپسی قوطی

بازرگانی سامان گستر از جمله محبوب ترین مراکز تخصصی توزیع و پخش انواع نوشیدنی و محصولات غذایی است. این شرکت به ترتیب در حوزه خرید و فروش مستقیم و عمده این محصولات در حال فعالیت است. از آنجایی که ایران به عنوان کشوری که میزان مصرف این محصول در آن بسیار زیاد است در تولید محصولات این برند، بر اساس جدید ترین استاندارد های بین المللی عمل کرده است. بطوریکه نوشابه پپسی قوطی تولید شده در ایران در بازارهای بین المللی نیز به عنوان رقیبی جدی برای سایر محصولات است.

از طرفی دیگر این نوشیدنی در تعیین قیمت سایر نوشیدنی های گازدار در بازارهای داخلی و حتی خارجی سهم مهمی دارد و می توان آن را به عنوان یک مرجع قیمت در نظر گرفت. در بین انواع نوشابه، برند پپسی در بازارهای جهانی بیشترین تقاضا را دارد. عوامل بسیاری بر روی قیمت محصولات غذایی و انواع نوشیدنی تاثیر گذار اند که از جمله اساسی ترین آنان می توان به نوسانات نرخ ارز، تحریمها و نحوه ارتباط با شرکت های تولیدکننده اشاره نمود. خرید بی واسطه نوشابه پپسی قوطی به قیمت عمده همیشه جزو اصلی ترین دغدغه های عمده فروشان نوشیدنی در بازار بوده و هست. از این رو با مراجعه به صفحه راه های ارتباطی مجموعه سامان گستر می توان به حداقل قیمت آن دست پیدا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close