فروش ویژه آبمیوه سان استار نیم لیتری

امتیاز دهید post

آبمیوه سان استار با بسته بندی پاکتی نیم لیتری طرفداران بسیار زیادی دارد. آبمیوه سان استار نیم لیتری طعم طبیعی داشته و کیفیت بالایی نیز دارد. از همین جهت به طور گسترده و با قیمت خوب خرید و فروش می شود. از اصلی ترین خواص آبمیوه سان استار طبیعی بودن آن است. این نوع آبمیوه را افراد زیادی در کنار دیگر خوراکی ها مثل انواع کیک و شیرینی مصرف می کنند.

فروش ویژه آبمیوه سان استار نیم لیتری - سامان گستر

خواص فوق العاده آبمیوه سان استار

پژوهش های مختلف نشان می دهند که مصرف بیش از حد آبمیوه با افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع دو ارتباطی مستقیم دارد. چرا که مایعات مسیر دستگاه گوارش از معده تا روده را با سرعت بیشتری نسبت به دیگر مواد غذایی جامد می گذارنند. سپس بدن را وادار می کند تا سریعا هورمون انسولین را آزاد کند و در نهایت باعث تبدیل قند موجود در خون به چربی و گلیکوژن می شود. علاوه بر این آبمیوه باعث به وجود آمدن تغییرات بسیار زیاد و سریعی در میزان گلوکز و انسولین بدن خواهد شد، حتی اگر ترکیبات و مواد به کار رفته شده در آبمیوه کاملا به میوه شبیه باشد.

یکی از عوامل ارتباط مصرف آبمیوه با دیابت نوع 2، نبود برخی از اجزای میوه ی کامل مانند فیبر در آبمیوه ها می باشد. البته برخی از آبمیوه های دارای عصاره سبزیجات، می توانند علاوه بر تامین مواد غذایی بیشتر در بدن، حاوی قند کمتری نسبت به آبمیوه های معمولی داشته باشند، اما باید توجه داشت که این نوع آبمیوه ها، هنوز فاقد فیبرهای با ارزش هستند.

توزیع و پخش آبمیوه سان استار نیم لیتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close