فروش نوشابه پت کانادا درای ارزان قیمت

امتیاز دهید post

نوشابه پت کانادا درای نوعی نوشابه است که از قدیمی ترین انواع نوشابه در ایران به شمار می آید. این نوشابه که یادآور خاطرات گذشته بوده و نوعی حس نوستالژیک در انسان ایجاد می کند در گذشته ای نه چندان دور و در حال حاضر یکی از محبوب ترین انواع نوشابه در ایران می باشد.

فروش نوشابه پت کانادا درای ارزان قیمت

ویژگی نوشابه پت کانادا درای

ویژگی نوشابه پت کانادا درای کانادا درای نام نوعی نوشابه زرد رنگ است که برای اولین بار در سال 1890 توسط فردی به نام مک لاولین که شیمی دان بود تولید شد.

این نوشابه از قدیمی ترین نوشابه هایی است که بر سر سفره ایرانیان جای گرفت و نوعی نوشابه زرد رنگ بود. طعم میوه ای این نوشابه سبب استقبال گسترده از آن شد و این نوشیدنی به یکی از پر مصرف ترین انواع آن تبدیل شد.

در حال حاضر کانادا درای با همان رنگ زرد تولید می شود و از بسته بندی های مختلفی برای آن استفاده می شود که قوطی های پت دسته ای از اشکال تولید آن می باشند. 

ظروف پت، ظروف یک بار مصرفی هستند که مواد غذایی را در خود جای داده و پس از استفاده به دور انداخته می شوند. در حال حاضر این نوشابه توسط شرکت خوشگوار تولید می شود که در بسته بندی های مختلف تولید می شود که پت نمونه ای از آن است.

این قوطی ها به صورت یک نفره و قوطی خانواده تهیه شده و با ذکر مشخصات و درج اطلاعات لازم آماده عرضه به بازار های مصرف می شوند.

مرکز عرضه نوشابه پت کانادا درای

مرکز عرضه نوشابه پت کانادا درای

نوشابه یکی از قدیمی ترین نوشیدنی هایی است که نه تنها در بین ایرانیان بلکه در سراسر جهان دارای طرفداران بسیار زیادی است.

زمانی نه چندان دور که خبری از شرکت های مختلف تولید کننده نوشیدنی مانند انواع آب میوه و …نبود، نوشابه

تنها نوشیدنی بود که می توانست در روز های گرم تابستان به رفع تشنگی و عطش افراد کمک کند. علاوه بر آن این خوراکی بر سر سفره ایرانیان نیز از جایگاه خاصی نه تنها در گذشته بلکه در زمان اکنون نیز برخوردار بوده است.

به همین دلیل می توان شاهد مرکز عرضه نوشابه در جای جای این میهن پهناور بود. این خود دلیلی روشن و واضح بر این مدعاست.

انواع نوشابه پت کانادا درای توسط این شرکت به صورت عمده و در شل های مختلف در اختیار متقاضیان خرید قرار می گیرد.

کافی است خریداران با این واحد تماس گرفته و در مورد حجم خرید و همچنین تعداد شل نوشابه پت مورد نیاز خود با واحد فروش شرکت مذاکره نمایند. در این زمینه در خرید های بالا تخفیفات خوبی از سوی این مرکز به خریداران ارائه می شود.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close