فروش عمده نوشابه

امتیاز دهید post

نوشابه از بهترین و مشهورترین نوشیدنی های گازدار در دنیا است. کشور ایران از جمله کشور هایی است که بالاترین مصرف سالانه نوشابه در دنیا را از آن خود کرده است. در بازار فروش نوشابه به صورت خرده و عمده با قیمت های متفاوت عرضه می شود. با توجه به شرایط بازار و نوع برند نوشابه با قیمت های مختلف به خرید و فروش می شود.

آشنایی با تاریخچه نوشابه

نوشابه (pop drink) به هر نوشیدنی گفته میشود. در استفاده عموم مردم نوشابه یعنی یک نوشیدنی سرد و خنک که اکثر اوقات نیز طعم شیرینی دارد. به طور کلی پیشینه و تاریخچه ساخت نوشابه های گازدار به دوره ای بازمیگردد که مردم سرتاسر دنیا دریافتند که میتوانند با اضافه کردن چاشنی ها و طعم دهنده ها به آب آشامیدنی، شربت های خوش طعم و متنوعی را تولید کنند.

با گذشت زمان که مصرف این مواد طعم دهنده در بین مردم دنیا رایج شد. ایرانیان نیز با اضافه کردن طعم دهنده های مختلف اعم از لیمو، آلبالو، هلو و پرتغال باعث تحولی شگرف در صنعت نوشیدیی شدند. هم چنین آنها گیاهان اسانس دار را با آب تقطیر میکردنند و از حاصل تقطیر عرقیات گیاهی به دست می آمد که علاوه بر اثرات دارویی و درمانی از آنها شربت های متعددی همچون شربت نعنایی، بهارنارنج، بید، بیدمشک تهبه میکردنند. نوشابه های گازدار آشامیدنی های بسیار محبوب و پر فروشی هستند که دارای ترکیبات مختلفی از جمله soda water ، گلوکز و مواد طعم دهنده هستند.

منشا تولید نوشابه به دوره باستانی بازمیگردد. بیست قرن پیش یونیان و رومیان ارزش و اهمیت و خواص دارویی mineral water  را درک کردنند و برای meditation  و آرامش روحی حمام میکردنند و این روش تا امروز ادامه یافته است. در اواخر قرن ۱۸ برای نخستین بار مردم قاره اروپا و آمریکا استفاده از آب معدنی را شروع کردند و بعد از مدت کوتاهی به خواص دارویی و مفید آن نیز پی بردند.

برای نخستین بار حدود ۲۱۲ سال پیش فرانچایز (Franchise) آب معدنی که به آن Soda water یا آب گازدار هم میگفتند در کشور آمریکا ثبت شد. ترکیبات موجود در این نوشیدنی شامل آب و NaHCO3  و نوعی اسید بود که به آن گاز هم اضافه میشد.

درباره خواص نوشابه بیشتر بدانیم

خرید و فروش نوشابه بصورت عمده

در رابطه با این موضوع که نمی شود مصرف این نوشیدنی را قطع کرد با شما هم نظر و متفق القول هستیم، اما با افراط در مصرف نوشابه نیز کاملا مخالف هستیم. انواع چاقی، پوکی استخوان (Osteoporosis)، انواع دیابت(نوع اول و دوم)، اختلالات دستگاه گوارش و آسیب ها و پوسیدگی های دندانی قسمتی از اثرات منفی و مخرب مصرف بیش از اندازه نوشابه هستند. پس منطقی تر است که همیشه اعتدال را در مصرف نوشابه حفظ کنید و حتی الامکان کم و به اندازه آن را مصرف کنید. نکته جالب در این باره این است که، اگر غذای چرب و سنگین مصرف کرده باشید، مصرف به اندازه و در حد اعتدال آن میتواند به بهبود هضم غذا کمک زیادی بکند.

آشنایی با تاریخچه نوشابه

قیمت عمده نوشابه

قیمت نوشابه در ایران با توجه به حجم سفارش متفاوت است. اگر خواهان خرید نوشابه در حجم عمده با قیمت ارزان هستید می توانید از مراکز مختلفی خریداری نمایید. یکی از این مراکز مجموعه سامان نوش است که سفارشات فروش را در سریع ترین زمان ممکن و با قیمت کف بازار و همچنین خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

 

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close