فروش آبمیوه رانی تیکه میوه ارزان قیمت

امتیاز دهید post

یکی از نوشیدنی های پرطرفدار مخصوصا در فصل گرما آبمیوه است. شرکت های زیادی در ایران وجود دارد که این محصول را تولید می کنند که یکی از بهترین آنها شرکت تولید کننده آبمیوه رانی تیکه میوه است. این محصول به دلیل وجود تکه های میوه در آن از طعم بسیار خوشمزه ای که همانند نوشیدنی های طبیعی است برخوردار می باشد. اگر می خواهید اطلاعاتی در مورد ارزش غذایی این محصول و نمایندگی های فروش آن در بازار بدست آورید با ما در ادامه همراه شوید. 

فروش آبمیوه رانی تیکه میوه ارزان قیمت

ارزش غذایی آبمیوه رانی تیکه میوه

ارزش غذایی آبمیوه رانی تیکه میوهآبمیوه رانی به دلیل اینکه درون آن تکه های میوه وجود دارد از لحاظ غذایی دارای ارزش بیشتری می باشد و می توان آن به عنوان جایگزین میوه نیز مصرف نمود. انواع مختلف رانی با طعم های گوناگونی وجود دارد که ارزش غذایی آبمیوه با توجه به میوه ای که در آن استفاده شده است متفاوت می باشد. برای مثال در صورتی که آبمیوه با طعم هلو انتخاب شود سرشار از پتاسیم و آهن است که از آسیب به پوست جلوگیری می کند و آهن آن نیز کمبود این یون را در بدن جبران کرده و برای افرادی که دچار بیماری کم خونی هستند گزینه مناسبی محسوب می شود.

در حالت کلی می توان گفت درون نوشیدنی های مختلف رانی ویتامین های مختلفی مانند ویتامین A، ویتامین سی و پتاسیم زیادی وجود دارد که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و قدرت بینایی فرد را نیز بهبود می بخشد به همین دلیل این محصول دارای ارزش غذایی فراوانی است و حتی می توان آن را به عنوان یکی از بهترین میان وعده های کودکان نیز به شمار آورد. 

نمایندگی عرضه آبمیوه رانی تیکه میوه

نمایندگی عرضه آبمیوه رانی تیکه میوهمحصولات مختلف شرکت رانی بعد از تولید علاوه بر اینکه به صورت مستقیم به خریداران عرضه می شوند توسط نمایندگی های فروش آبمیوه که در تمام شهرهای کوچک و بزرگ ایران نیز وجود دارد نیز عرضه می شود. این نمایندگیها انواع مختلف آبمیوه با طعم های گوناگون را با قیمت مناسب به صورت عمده به خریداران عرضه می کنند و به عنوان واسطه ای در میان شرکت های تولیدی و خریداران محسوب می شوند. خریداران می توانند از طریق تماس با این نمایندگیها و مشورت با نماینده فروش اطلاعات کافی در خصوص قیمت، ویژگی و مشخصات انواع مختلف آبمیوه بدست آورند.

بهتر است بدانید نمایندگی های مختلف برای سهولت خرید مشتریها علاوه بر فروش مستقیم از روش های غیر مستقیم نیز محصولاتشان را با قیمت مناسب ارائه می دهند و همچنین پاسخگوی تمام سوالات خریداران در این زمینه می باشند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close