صادرکننده نوشابه کوکا خانواده (قیمت عرضه)

امتیاز دهید post

امروزه با توجه به افزایش صادرات نوشسدنی از ایران به دیگر کشورها شرکت های صادرکننده فعال در این حوزه، نوشابه کوکا خانواده را با قیمت عرضه مناسب به کشور های همسایه می فرستند. نوشابه کوکا خانواده به عنوان یک نوشیدنی دارای اسانس و گاز می باشد که از دیرباز در زنجیره ی غذایی مردم وجود داشته است. مصرف این نوشیدنی در فصل گرم سال می تواند عطش را برطرف کرده و حس خوبی را برایمان به ارمغان بیاورد. استفاده از نوشابه کوکاکولا در کنار غذا، یک طعم بی نظیر و عالی را برایمان فراهم می آورد. قیمت نوشابه کوکا خانواده در بازار بر حسب طعم، نوع و شرایط اقتصادی آن متغیر می باشد. توجه به قیمت و کیفیت دو فاکتور مهم برای خرید هر محصولی می باشد.

 

صادرکننده نوشابه کوکا خانواده (قیمت عرضه) - سامان گستر

نوشابه کوکاکولا دارای چه شاخص هایی است؟

کارشناسان حوزه سلامت بر این باورند نوشابه های بی کیفیتی که در گذشته تولید می شد، عامل بسیاری از بیماری های قلبی و عروقی و دیابت می باشد. با گذر زمان، توجه به سلامت و لزوم استفاده از مواد غذایی سالم توسط مردم بیش از پیش مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است. به طوریکه شرکت های صادرکننده نوشابه به این موارد مهم توجه بسیار زیادی دارند.

برند کوکاکولا با سال ها تجربه در حوزه تولید نوشابه و نوشیدنی های گازدار، همواره محصولات با کیفیت را در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد. از سال ها پیش، رویکرد اکثر شرکت های صادرکننده نوشابه کوکا خانواده علاوه بر قیمت عرضه مناسب و ارزان، جهت حفظ سلامت مصرف کنندگان عزیز تغییر کرده است. بطوریکه باعث شده تا محصولاتی تولید شوند که نه تنها برای سلامتی مضر نیستند بلکه دارای خواص بسیار زیادی نیز می باشند.

از جمله این محصولات می توان به نوشابه کوکا خانواده اشاره کرد که در طعم های کولا، پرتغال، لیمو و نعناع تولید می شود. مواد تشکیل دهنده نوشابه کوکاکولا شامل موارد زیر می باشد:

  1. آب گازدار
  2. شکر
  3. اسید سیتریک
  4. طعم دهنده های طبیعی
  5. کینولین یلو
  6. برلیانت یلو
  7. صمغ عربی
  8. بنزوات سدیم

 

 

علاوه بر موارد بالا از استویا نیز در تولید نوشابه کوکا خانواده استفاده می شود. استویا نسل جدیدی از شیرین کننده های گیاهی می باشد که فاقد هرگونه کالری است. همچنین در برخی از محصولات تولید شده توسط این برند از شیره ی خرما به جای شکر استفاده شده است.

محصولات سلامتی بخش شرکت کوکاکولا مانند نوشابه کوکا خانواده بدون الکل، نوعی از این محصولات می باشد که شکل و طعم نوشیدنی های متعارف و معمول را دارد با این تفاوت که مواد تشکیل دهنده آن پایه طبیعی داشته و می تواند از ابتلا به انواع بیماری ها جلوگیری کند. نوشابه های خانواده زمزم با طعم و بسته بندی های مخصوص به خود در بازار موجود بوده که می تواند در کنار حفظ سلامتی، طعم دلنشینی را برای خانواده به ارمغان بیاورد.

آخرین قیمت نوشابه کوکا خانواده

قیمت عرضه نوشابه کوکا خانواده را می توان از سایت های معتبر فروش و سایت شرکت های صادرکننده این محصول استعلام کرد. قیمت خرید این محصول بسته به عمده یا جزئی بودن می تواند متفاوت باشد. بازرگانی سامان گستر شرکتی بسیار معروف، معتبر و شناخته شده در حوزه توزیع و پخش نوشابه کوکا و همه انواع نوشیدنی در سرتاسر کشور است.

 

 

طبیعتا در خرید و فروش عمده نوشابه کوکا نوع بسته بندی اهمیت بسیار بالایی دارد. لذا امروزه توجه خریداران در هر جای جهان که باشند به نوشابه کوکا خانواده بسیار بیشتر است. مشتریان و مصرف کنندگان سرتاسر کشور انواع نوشابه کوکاکولا را در طعم ها و اندازه های گوناگون با قیمت مناسب خریداری می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close