شرکت پخش نوشابه پپسی بطری – قیمت عمده

امتیاز دهید post

شرکت پخش سامان گستر نوشابه پپسی بطری را به قیمت عمده در اختیار مشتریان ثابت خود قرار می دهد. از طرفی دیگر با‌توجه به استاندارد های ویژه محصولات پپسی، خریداران استقبال ویژه ای از خرید این نوع نوشابه کرده اند. این شرکت توزیع کننده نوشابه پپسی را با بهترین قیمت عرضه کرده و شرایط فروش را به گونه ای مهیا کرده تا خریداران بتوانند به راحتی آنها را تهیه کنند و خریدی آسان داشته باشند.

شرکت پخش نوشابه پپسی بطری - قیمت عمده - سامان گستر

درباره تاریخچه پپسی بیشتر بدانید

در این قسمت قصد داریم درباره تاریخچه شرکت پپسی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. همانطور‌ که در مقالات پیشین نیز گفته شد، موسس و‌ بنیان گذار برند تجاری پپسی داروسازی به نام کالب برادهم بود. هدف اصلی این داروساز از تولید محصولات پپسی درمان درد معده بود و به همین خاطر نام پپسی که از کلمه پپسین (یکی از آنزیم هلی معده) الهام گرفته بود، روی این نوشیدنی گذاشته شد. لازم است بدانید پپسین آنزیمی پروتئینی است که از سلول‌های اصلی معده ترشح ‌شده و هضم پروتئین‌ها در بدن‌ را تسریع می‌کند. برادهم در ابتدا این نوشیدنی را از ترکیب شکر، وانیل، کارامل، دانه‌های کولا و سایر افزودنی‌ها تولید کرد. این نوشیدنی به سرعت سریع طرفدار پیدا کرد و در سال 1898 تغییر نام  داد و به پپسی تبدیل شد.

این نوشابه با استقبال ویژه ای از سمت مردم روبرو شد و به دنبال آن فروش پپسی‌کولا افزایش پیدا کرد. این رخ داد وی را به تاسیس یک شرکت که بازاریابی نوشیدنی جدید را انجام دهد متقاعد کرد. سپس کالب برادهم در سال 1902 شرکت خود را در اتاقی کوچک در داروخانه خود با نام pepsi cola تاسیس کرد. او بلافاصله برای ثبت برند تجاری خود از دفتر حفظ کپی رایت آمریکا درخواست مجوز نمود. در ابتدا خودش تهیه و فروش آنها را انجام می‌داد اما خوشبختانه به سرعت متوجه شد که با بسته‌بندی بطری‌های نوشابه امکان استفاده آن برای تمام مردم دنیا به وجود خواهد آمد.

در 16 ژوئن 1903 برند پپسی از سوی دفتر کپی رایت ایالات متحده به ثبت رسید برادهم در آن سال بیش از 7900 بشکه نوشابه  پپسی را به عنوان داروی تقویت انرژی، کمک کننده به هضم غذا و شادی آور به فروش رساند. برند تجاری پپسی ابتدا در سال 1905 تنها با مدیریت دو نفر به طور جدی شروع به فعالیت کرد. اما یک سال بعد این تعداد به 16 نفر افزایش پیدا کرد و در سال 1907 تعداد سرمایه‌گذاران به بیش از 40 نفر رسید. سپس در پایان سال 1910 بیش از 20 ایالت نمایندگی انحصاری برند پپسی کولا را داشتند. بسته ‌بندهای بومی برند پپسی‌کولا نقشی مهم و اساسی در موفقیت این محصول ایفاد کردند. در اصل این امر منجر به بنیانی محکم برای برند پپسی گردید.

در سال 1905 نخستین تغییرات جالبی در لوگوی جدید پپسی که 1899 خلق شده بود ایجاد گردید. در سال 1905 این لوگو برای باری دیگر طراحی شد و شعار تبلیغاتی جدیدی به آن افزوده شد که در نشان تجاری کانادا ثبت گردید. در سال 1907 این نشان تجاری در کشور مکزیک نیز ثبت شد و میزان فروش آن به بیش از 100000 گالن افزایش یافت. دو سال بعد cal eb یک ستاد فرماندهی انتخاب کرد که شهرک Newbern عکس آن را بر روی یک کارت پستال به چاپ رساند. تبلیغ برند پپسی با حمایت قهرمان معروف مسابقات رالی در روزنامه‌ها با عنوان ‌(نوشابه نیرو بخش) به چاپ رسید. سردبیر Greensboro patriot برادهم را به خاطر علاقه شدید او به کار شدید و فعالیت بالایش مورد ستایش قرار داد. برند پپسی 17 سال را با موفقیت طی کرد و cal eb فروش پپسی را با شعار (پپسی بنوشید رضایت کامل شما را جلب خواهد کرد) به پیش برد.

پس از جنگ جهانی اول به دلیل نوسان قیمت شکر قیمت فعالیت‌های تجاری افزایش زیادی پیدا کرد و در آخر پس از گذشت 3 سال سخت و نفس گیر شانس به آن پشت کرد و ورشکست گردید. دقیقا پس از ورشکستی برادهم کارخانه پپسی برای از فائق آمدن بر مشکلات مالی به کارخانه شکلات­ سازی لافت Loft Candy Company فروخته شد. سپس این شرکت فرمولاسیون برند پپسی را برای جذب مشتری تغییر داد. با وجود همه این تلاش‌ها شرکت پپسی تا چند سال­‌ بعد همچنان درگیر مشکلات مالی بزرگی بود.

یکی از راهکار‌هایی که موسس شرکت لافت برای کمک به پپسی‌کولا به کار برد فروش ارزان تر نوشابه پپسی نسبت به همه نوشیدنی‌های گازدار آن زمان بود. اما متاسفانه اوضاع به حدی آشفته بود که این استرانژی هم کمک شایانی به وضعیت پپسی نکرد. از طرفی او شرکت پپسی‌کولا را یک فرصت بی نظیر برای قطع همکاری بی‌ نتیجه در رابطه با شرکت coca cola و در عین حال یک شانس عالی برای loft می‌دید. جالب اینجاست که حق با او بود و پیش بینی اش درست بود.  بعد از دست به دست شدن بین 5 صاحب کارخانه و گذشت 15 سال بدون سودآوری، برند پپسی کولا باری دیگر به یک نماد تجاری شکوفا مبدل شد. خوشبختانه پپسی در طول 2 سال توانست با پرداخت مبلغ 1 میلیون دلار برای صاحب جدید خود سودآوری داشته باشد. با اصلاحات درونی شرکت، باری دیگر آرامش بر کالبد آن دمیده شد، چیزی که فقدان آن در آن روزها بسیار احساس می شد.

با ادغام دو شرکت بزرگ پپسی­‌کولا و فیریتو لِی (Frito Lay company) نام پپسی‌کولا به پپسی‌کو تغییر کرد. شرکت پپسی‌کو از سال 1964 به بعد، فعالیت خلاقانه و رو به پیشرفت خود را شروع کرد و به کمک تولید محصولات با کیفیت و کمپین‌های تبلیغاتی جذاب اسم و رسم پیدا کرد و در نهایت تبدیل به برندی مطرح شد. نام جدید نوشیدنی آن پپسی‌کو بود که از 2 ترکیب اصلی تشکیل دهنده آن یعنی مغزهای COLA و PEPSI گرفته شده بود. این لغت نخستین بار در 28 آگوست بکار برده شد. در سال 1940 پپسی برای نخستین بار آگهی تجاری خود را بصورت موسیقی تهیه کرد و در کل کشور منتشر نمود. سرانجام آهنگ این آهنگ بالاترین رکورد را به خودش اختصاص داد و بعدها به بیش از 50 زبان ترجمه شد و لوگوی جدید هم طبق موقعیت جدید طراحی شد.

شرکت توزیع کننده نوشابه پپسی بطری

شرکت پخش سامان گستر با مهیا کردن بهترین شرایط برای خرید نوشابه پپسی بطری به قیمت عمده، تجربه ای خاص را برای مشتریان به وجود آورده است. در واقع نخستین خرید عمده محصولات غذایی و نوشیدنی از این‌ مجموعه برای شما تجربه ای لذت بخش است. با مراجعه سایت این مجموعه و همچنین عضویت در کانال ها و شبکه های اجتماعی می توانید از قیمت روز و تخفیفات استثنایی محصولات مورد نظر خود مطلع شوید. همانطور که می دانید آسان ترین و بهترین راه برای خرید محصولاتی پر متقاضی مانند نوشابه پپسی با قیمت مناسب، یافتن شرکت های پخشی است که با تولیدکنندگان ارتباط مستقیم دارند.

یکی از شناخته شده ترین این شرکت ها بازرگانی سامان گستر است که با مهیا کردن شرایطی ایده آل برای خرید عمده، فرصت تجربه ای استثنایی را در اختیار شما قرار می دهد. بطور کلی شما مشتری محترم با خرید عمده و ارزان نوشابه و سایر محصولات غذایی از این مجموعه می توانید شبکه خرده فروشی خود را گسترش دهید. بازرگانی سامان گستر شرکت پخش عمده ای است که روابطی قوی با اغلب شرکت های تولیدکننده از جمله پپسی دارد و می تواند در زمان مناسب نیاز مشتریان را تامین کند. اگر قصد خرید عمده نوشابه پپسی بطری را دارید هم اکنون فرم مربوطه را در صفحه تماس با ما تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close