خرید بی واسطه نکتار سن ایچ 200 سی سی – قیمت عرضه

امتیاز دهید post

شرایط خرید بی واسطه نکتار سن ایچ 200 سی سی با کمترین قیمت عرضه در نمایندگی رسمی و معتبر کشور فراهم شده است. این آبمیوه با کیفیت علاوه بر بازار داخلی، به دیگر کشورها نیز صادرات می شود. در تولید نکتار سن ایچ از بهترین میوه ها و طبیعی ترین ترکیبات استفاده می شود. کیفیت بالای محصولات سن ایچ همواره زبان زد خریداران داخلی و خارجی بوده است.

خرید بی واسطه نکتار سن ایچ 200 سی سی - قیمت عرضه - سامان گستر

خواص مصرف نکتار پرتقال

نکتار پرتقال ترکیبی از آب میوه طبیعی پرتقال یا معادل آن کنسانتره میوه می باشد. پوره میوه پرتقال یعنی بخش گوشتی میوه که بعد از جدایی هسته و پوست به طور له شده در می‌آید و در نهایت همراه با آب، شکر و ترکیبات افزودنی مجاز به دست خواهد آمد. تعریف استاندارد ملی کشور از نکتار محصولی تخمیر نشده اما تخمیری می باشد که با میوه‌های رسیده و سالم یا براساس آب رقیق (کنسانتره) یا پوره میوه با آب برای رسیدن به غلظت استاندارد با یا بدون قسمت‌های خوراکی میوه مانند گوشت میوه تهیه می شود.

خواص نکتار پرتقال 200 سی سی سن ایچ که منبع غنی از ویتامین C اند یکی‌دوتا نیست. این نوشیدنی خوش طعم و با کیفیت از تشکیل سنگ‌ کلیه جلوگیری کرده و از بروز مشکلات قلبی و عروقی نیز پیشگیری می‌کند. مصرف مداوم این آبمیوه به تنظیم عملکرد دستگاه گوارش کمک می کند و در نهایت باعث بهبود هضم غذا می گردد. امکان خرید بی واسطه نکتار سن ایچ 200 سی سی با حداقل قیمت عرضه برای مشتریان عمده سرتاسر کشور فراهم شده است.

خرید بی واسطه نکتار سن ایچ کوچک

در مجموعه بازرگانی سامان گستر خرید بی واسطه نکتار سن ایچ 200 سی سی با قیمت عرضه مناسب، انجام می شود. خرید بدون واسطه در حقیقت به معنای معامله مستقیم بین تولیدکننده با فروشنده کالا با مشتری است. به لحاظ اقتصادی می توان گفت زمانیکه لایه‌های واسطه‌گری بین تولیدکنندگتان و خریداران مانند عمده‌فروشان، توزیع کنندگان و خرده‌فروشان وجود نداشته باشد، محصول مورد نظر با قیمت اصلی خود به فروش می‌رسد. خرید از شرکت سامان گستر به هیچ عنوان امنیت معامله شما را کاهش نمی دهد و به تعبیری هیچ گونه ارزش افزوده‌ای برای خریدار تولید نمی‌کند.

نکتار سن ایچ جزو محبوب ترین محصولات شرکت آبمیوه سازی سن ایچ به حساب می آید. خریداران محترم می توانند انواع مختلف آبمیوه های سن ایچ را از شرکت پخش سامان گستر به طور مستقیم خریداری کنند. این مجموعه به عنوان مرکز پخشی معتبر با ارائه تخفیف و فراهم آوردن شرایط استثنایی برای خریداران عمده، این امکان را به آنان می دهد که با آسودگی خاطر محصولات مد نظر خود را ثبت سفارش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close