حراج نوشابه پپسی پت کوچک با تخفیف ویژه – بهترین قیمت

امتیاز دهید post

به دلیل افزایش چشمگیر تعداد خریداران، شرکت سامان گستر به طور سالیانه اقدام به برگزاری حراج نوشابه پپسی پت کوچک با بهترین قیمت و تخفیف ویژه کرده است. نوشابه پپسی پت 300 سی سی یکی از محبوب ترین و پر متقاضی ترین نوشابه هلی گازدار کارخانه پپسی است. این نوشابه ساختاری تخصصی و پیشرفته دارد و طعم های گوناگون را به بازار نوشیدنی عرضه می گردد.

حراج نوشابه پپسی پت با تخفیف ویژه - بهترین قیمت - سامان گستر

ترکیبات موجود در نوشابه بدون الکل

نوشابه های بدون الکل مثل محصولات برند پپسی نوشابه های محبوبی هستند که در سرتاسر دنیا استفاده می شوند. هم اکنون در ایران نوشابه هایی مانند پپسی که در بازار عرضه می شوند درگروه نوشابه های غیر الکی یه شمار می روند. نوشابه گازدار پپسی پت 300 سی سی دارای ترکیبات گوناگونی از جمله گاز کربنیک، شربت فروکتوز، صمغ غربی، اسیدفسفریک، کافئین، بنزوات سدیم، رنگ کارامل و آب می باشد. تقریبا تمامی مواد و ترکیبات مهم و اصلی نوشابه کولا در نوشابه پپسی وجود دارد. پس می توان گفت هر دوی آنها ترکیباتی مشابه دارند.

نوشیدنی های بدون دارای ترکیبات مختلفی از جمله آب، مواد طعم دهنده و چاشنی های طبیعی و مصنوعی مانند ساکارز و قند اینورت، مواد اسیدی اسیدسیتریک، مالیک، تارتاریک، آسکوربیک،مواد نگهدارنده‌ اسیدبنزوئیک و بنزوات‌ها، بافرها ( کربنات‌ها، سیترات‌ها، استات‌ها و یا تارتارات‌های سدیم و پتاسیم)، مواد پاک‌کننده و امولسیون‌دهنده مانند مواد ابری‌کننده مانند روغن‌های خوراکی، لسیتین، طعم‌دهنده و عصاره‌های مختلف (پرتقالی، کولا، ساده، میوه‌ای)، رنگ‌های خوراکی و گازکربنیک به میزان 2 تا 3 گرم در یک بطری معمولی تهیه می‌شوند.

تخفیف ویژه نوشابه پپسی پت کوچک

تجربه ثابت کرده که قیمت اعلام گردیده برای محصولاتی مانند نوشابه پپسی پت از سوی مجموعه بازرگانی سامان گستر، ارزان‌تر از سایر مراکز است. این شرکت جهت جلب رضایت شما مشتریان عزیز و فراهم سازی شرایط خریدی آسان، امکان خرید اینترنتی محصولات غذایی را نیز برای شما به وجود آورده است. به همین خاطر بیشتر خریداران عمده تمایل بسیاری به خرید محصول مورد نظر خود بدین شیوه هستند.

همانطور که همه ما می‌دانیم در حال حاضر به دلایل متعددی بازار فروش محصولات غذایی دچار بی ثباتی شده است. اما خوشبختانه بازرگانی سامان گستر با برقراری ارتباط مستقیم با کارخانه‌های تولید کننده مثل پپسی  این مشکل را تا حد زیادی برطرف نموده است. خرید نوشابه پپسی پت بطور مستقیم از کارخانه منجر شده این مجموعه با ارائه تخفیفات ویژه، خدماتی در خور شما همراهان گرامی ارائه دهد. همچنین می‌توانید برای اطلاع از قیمت خرید نوشابه پپسی پت به آسانی از طریق تماس با واحد فروش اقدام فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close