تخفیف استثنایی نوشابه کوکا شیشه 250 میلی لیتری

امتیاز دهید post

مجموعه بازرگانی سامان گستر نوشابه کوکا شیشه 250 میلی لیتری را با تخفیف استثنایی به مشتریان عمده عرضه می کند. بطور کلی محصولات برند کوکاکولا به دلیل طعم خاصی که دارند توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. از آنجایی که این شرکت نوشابه سازی در تولید نوشابه از بالاترین سطح استاندارد پیروی می کند میزان فروشش در داخل و خارج از کشور روندی تصاعدی پیدا کرده است. در نهایت میزان فروش و سود متناسب با یکدیگر افزایش پیدا می کند.

تخفیف استثنایی نوشابه کوکا شیشه 250 میلی لیتری - سامان گستر

تاریخچه نوشابه فانتای شرکت کوکاکولا

در اوایل دهه 1920، شرکت نوشابه سازی کوکاکولا تصمیم گرفت که بازار جهانی خود را توسعه دهد و برای رسیدن به این هدف بزرگ در سایر کشورها اقدام به تاسیس کارخانه‌های نوشابه سازی کرد. ارسال طعم دهنده مخصوص کوکا بر عهده شرکت مادر در کشور آمریکا بود اما تهیه سایر مواد اولیه و تولید بطری برعهده کارخانه‌های کوکاکولا در کشورهای دیگر بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت کوکاکولا ادامه این مقاله را از دست ندهید. در اوایل دهه 1930، مدیریت بخش آلمان برند تجاری کوکاکولا بر عهده شخصی به نام مکس کایت قرار داده شد. شرایط برای کایت چندان بد پیش نمی‌رفت تا اینکه در سال 1940، همزمان با حمله ژاپن ‌به بندر پرل هاربر آمریکا ایالات متحده به صورت رسمی وارد جنگ جهانی دوم شد. سپس ارسال طعم دهنده‌ کوکاکولا به آلمان متوقف گردید و متاسفانه بدون وجود این طعم دهنده‌ها هم کوکا چیزی بیش از آب قند نبود.

آقای کایت در رویارویی با این بحران جدی چاره‌ای نداشت جز اینکه از با در دست داشتن زیرساخت های لازم برای تولید محصولی دیگر استفاده کند. پس از ماه ها تلاش و آزمون و خطاهای بسیار او‌ به فرمولی برای تولید نوشابه‌ای تازه دست پیدا کرد. میزان فروش نوشابه فانتا در آلمان تا اخر جنگ به عدد سه میلیون رسید. بعد از پایان جنگ، کارخانه‌ فانتا در اختیار نیروهای متفقین قرار گرفت و آقای کایت هم مجبور شد شرکت کوکاکولا را در سود شرکت فانتا سهیم کند. در راستای این عمل آقای کایت بخشی از زندگی تجاری وی تحت تاثیر شایعات سیاسی قرار گرفت، منتها نقطه عطف زندگی او شاید مستحکم نگه داشتن کارخانه نوشابه سازی در دوران جنگ و تلاطم سیاسی بود. علی رغم اینکه شوک قطع ارتباط اقتصادی آلمان و آمریکا عملا شرکت اقای کایت را در آستانه تعطیلی قرار داده بود، همزمان فرصت‌های مطلوبی را هم در بازار مصرفی آلمان به‌ وجود آورده بود. زیرا به طور مشابه ورود بسیاری از محصولات هم به آلمان متوقف شده بود. در نتیجه در آن زمان‌ رقیب قدرتمندی برای فانتا نبود و به همین دلیل به سرعت توانست بخش قابل توجهی از بازار آلمان را به‌ دست بگیرد.

فانتا نام تجاری بین المللی از شرکت کوکاکولا برای نوشابه‌های با طعم میوه‌ است. در واقع این دومین نوشیدنی تولید شده از سوی این شرکت بعد از نوشیدنی اصلی این شرکت می باشد. این نوشیدنی اولین بار در سال 1942 میلادی وارد بازار نوشیدنی شد. شاید برایتان جالب باشد که خاستگاه فانتا به کشور آلمان در جنگ جهانی دوم باز می‌گردد. این یعنی درست در زمانیکه نیروهای متفقین ممنوعیت تجارت با آن کشور را وضع کردند و شرکت کوکای این کشور قادر به وارد کردن مواد اولیه مورد نیاز خود برای تولید نوشابه نبود. به همین جهت مکس کیث مدیر عامل شرکت کوکاکولای آلمان در جنگ جهانی دوم، تصمیم به عرضه محصولی جدید به بازار نوشیدنی آن کشور گرفت که ترکیبات اولیه اش در آنجا موجود باشد. در حقیقت این اقدام تولد دوباره کوکاکولا در آن زمان بود. از جمله مهم ترین این ترکیبات آب پنیر و تفاله‌های میوه بود.

جالب است بدانید انتخاب نام فانتا نتیجه جرقه ذهنی یکی از فروشندگان این شرکت بود که جونیپ نام داشت. در حقیقت او در جواب درخواست کیث از کارمند هایش برای پیدا کردن اسم این محصول جدید، بلافاصله نام فانتا را به زبان آورد. اما مزه فانتای اولیه که به رنگ زرد بود به خاطر شرایط جنگ و موجود نبودن بسیاری مواد و ترکیبات اولیه، با فانتای پرتغالی که در حال حاضر در دسترس ماست، متفاوت بود. در نهایت این نوشیدنی در کشور آلمان به خاطر مزه میوه‌ای منحصر به فردش بسیار محبوب شد. در حال حاضر این نوشیدنی که در بیش از 180 کشور دنیا خرید و فروش می شود از محبوبیت ویژه‌ای نزد مشتریان برخوردار است. به لحاظ حجم مصرف، برزیل اصلی ترین مصرف‌کننده فانتا در کل دنیا است. همچنین فانتا در اروپا و آمریکای جنوبی هچنان پرطرفدارتر از کشور آمریکا می باشد.

فانتا به دلیل بهره گیری از تبلیغات شاد و موفق در آمریکا در بین مردم شناخته شده‌است. تبلیغات فانتا توسط گروهی به نام فانتاناس انجام می‌شود که برعهده گروهی از افراد جوان است. هر یک از این مدل‌های تبلیغاتی کار تبلیغ یک طعم را انجام می‌دهد. فانتا دارای بیش از 60 طعم مختلف در سراسر جهان است. برای مثال در کشورهای مقدونیه، رومانی،هرزگوین، بلغارستان، بوسنی و سایر کشورها فانتا با طعم انگور سیاه و در کشور هایی از جمله هلند و سوییس فانتا با طعم انگور فرنگی تولید و در اختیار مشتریان قرار ‌می گیرد. برخی از طعم ‌های مشابه دارای نام‌های گوناگون در کشورهای مختلف هستند.

نام این برند تجاری برای دو کشور بلژیک و اسکاندیناوی به Fanta Funky Orange تغییر پیدا کرد اما برای سایر کشورها همچنان با همان نام پابرجا است. جالب است بدانید فرمول اصلی که در اتریش، آلمان و دیگر کشورها وجود دارد کاملا با نوشیدنی‌های فانتا که در کشور آمریکا وجود دارد تفاوتی اساسی است. از جالب ترین نکاتی که درباره این برند وجود دارد این است که پاپ بندیکت شانزدهم از جمله طرفداران اصلی نوشابه‌ فانتا است که روزانه سه الی چهار قوطی فانتا می‌نوشد. همچنین آلمانی‌ها از نوشابه‌های فانتا حتی در سوپ و خورشت هم استفاده می‌کردند. در نتیجه تولید و فروش فانتا تنها به کشور آلمان محدود نشد و به سایر کشورهای اروپایی که در زمان جنگ تحت سلطه آلمان بودند هم توسعه پیدا کرد. در حقیقت زیرساخت‌های شرکت کوکاکولا در این کشورها در اختیار شرکت فانتا قرار دارد.

در ماه فوریه سال 2015 میلادی جشن 75 سالگی نوشابه فانتا برگزار شد و این شرکت طی اقدامی جالب، نوشیدنی اولیه که در جنگ جهانی بود با 30 درصد طعم آب پنیر و تفاله میوه را در بسته‌بندی ‌هایی که بر روی آن عبارت کم شیرین حک شده بود را وارد بازار نوشیدنی کرد. این شرکت در یک آگهی تلویزیونی تاریخچه تولید این نوشابه را به تصویر کشید و در واقع می‌خواست حس روزهای خوب قدیم را به مخاطب برگردانند. این آگهی بارها و بارها از تلویزیون پخش شد تا یادآور خاطرات نوستالژیک این محصول برای مصرف‌کنندگان باشد.

تخفیف ویژه نوشابه کوکا شیشه 250 میلی لیتر

ارائه تخفیفات ویژه از سوی بازرگانی سامان گستر به مشتریان از جمله مسائلی است که این مجموعه بر آن توانا است. حفظ ارتباط مستقیم این مجموعه با شرکت های تولیدکننده از جمله مهم‌ترین عواملی است که علاوه بر افزایش دوام و پیشرفت این مجموعه، شرایط خرید محصولاتی از جمله نوشابه کوکا شیشه 250 میلی لیتری با تخفیف استثنایی را برای مشتریان هموار کرده است. در حقیقت اعمال کاهش قیمت برای محصولاتی چنین گران قیمت برای خریداران عمده بسیار جالب توجه است.

برگزاری جشنواره های فروش و ارائه تخفیفات ویژه از سوی این مجموعه به‌ موقع، به شکلی درست و با برنامه ریزی دقیق اجرا می شود. به همین خاطر هم برای شرکت تولید کننده، هم توزیع کننده و هم خریدار نهایی سود آوری دارد و مفید فایده است. شرایط خرید و فروش عالی در این مجموعه توانسته فروش آن را توسعه دهد. مجموعه ما این اطمینان را به شما مشتریان عزیز می دهد که شرایط خرید با تخفیف ویژه را حتی در دوران رکود اقتصادی نیز متوقف نخواهد کرد.‌ بازرگانی سامان گستر شرایط خرید نوشابه کوکا شیشه با تخفیف ویژه را برای خریداران سراسر ایران فراهم آورده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close