تخفیف استثنایی آبمیوه سن ایچ بزرگ

امتیاز دهید post

در بین انواع آبمیوه هایی که در میان مردم مورد استفاده قرار می گیرد، کمتر کسی است که آبمیوه سن ایچ بزرگ را مصرف نکرده باشد. از موقعی که برای نخستین بار فرمول منحصر به فرد تولید آبمیوه سن ایچ بزرگ اختراع شد تا به الان مردم سرتاسر دنیا رقبت زیادی به مصرف این نوشیدنی پیدا کرده است. بطوریکه میزان عرضه آبمیوه سن ایچ بزرگ به عنوان شاهدی اصلی بر اثبات این موضوع می باشد.

تخفیف استثنایی آبمیوه سن ایچ بزرگ - سامان گستر

تاریخچه مصرف انواع آبمیوه های صنعتی

نخستین آبمیوه‌های صنعتی در سرتاسر دنیا به طور فرآوری ‌شده، تولید و به بازار عرضه شدند. این نوع آبمیوه ها در کاور‌ها و بطری هایی از جنس آلومینیوم نقره‌ای رنگ بودند. در نهایت به واسطه ی کمپانی آلمانی به اسم وایلد و با نام تجاری و اقتصادی کاپری سان به مردم سرتاسر دنیا شناسایی شدند. این آبمیوه‌های طبیعی و خوش طعم در سال 1952 میلادی با این نام تجاری ثبت شده و آغاز فروش، توزیع و پخش آن ها به سال میلادی۱۹۶۶ برمیگردد. آبمیوه های صنعتی ساخته شده در کشور آلمان، قبل از انقلاب با اسم ساندیس وارد ایران شدند.

بعد از انقلاب هم این تمامی نوشیدنی‌ها اعم از انواع نوشابه ها و آبمیوه ها تاریخچه مخصوص به خودشان را دارند. اطلاعات مربوط به آنها در کتاب تاریخ کوتاه صنعت نوشیدنی گفته شده است. استفاده از انواع آبمیوه‌ها و سبزیجات علی الخصوص نوشیدن آب انگور به حدود 8 هزار سال پیش باز میگردد و اکثر اوقات به جوامعی مربوط می شد که کشاورزی در آن‌ها رواج داشت. آبمیوه های صنعتی تحت لیسانس (تحت امتیاز) کمپانی مبدأ وارد کشور می شدند.

قیمت آبمیوه سن ایچ بزرگ

شرکت پخش سامان گستر برای نخستین بار در ایران در حوزه فروش محصولات غذایی، نخستین تراکنش آنلاین خود را انجام داد. همانطور که در مقالات گذشته هم درباره آن توضیح دادیم این مجموعه معتبر در جهت مشتری مشتری مداری مطلوب و خدمات رسانی مطلوب به مشتریان، اقدام به راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود نموده است. توجه داشته باشید سایت فروش اینترنتی سامان گستر در حال حاضر تنها پلتفرمی است که شرایط فروش عمده را برای مشتریان ایجاد کرده است.

خریداران می‌توانند از طریق اتصال به اینترنت وارد وب سایت این شرکت شوند و پس از دریافت اطلاعات مورد نیاز، خرید خود را نهایی کنند. در این نحوه خرید پرداخت به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد. توجه داشته باشید که این نحوه تامین عمده محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا با ترویج تجارت الکترونیک مشکلات بسیاری از بین رفت از بین می‌رود و تقریبا محدودیتی نیز وجود نخواهد داشت. علاوه بر این با کاهش تعداد تماس‌های تلفنی برای ثبت سفارش زمان صرف شدن خواهد شد. شما همراهان گرامی می‌توانید قیمت عمده سن ایچ بزرگ را به آسانی استعلام کرده و برای ثبت سفارش نهایی محصول فرم مربوطه را در صفحه تماس با ما تکمیل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close