بهترین قیمت نوشابه پپسی قوطی 250 میلی لیتر

امتیاز دهید post

نوشابه پپسی قوطی 250 میلی لیتر را می توانید بصورت آنلاین و با بهترین قیمت از نمایندگی فروش سامان گستر ثبت سفارش نمایید. این محصول که در ایران با به کارگیری دستگاه های فوق پیشرفته و ترکیبات درجه یک تولید می شود، دارای کیفیتی استثنایی است. به همین دلیل فروش این نوشابه تولید داخل در ایران و صادرات آن به سایر کشور ها در حال افزایش است. طبیعتا هر چقدر استانداردهای لازم در رابطه با تولید آن رعایت شود، آسان تر به فروش می رسد.

بهترین قیمت نوشابه پپسی قوطی 250 میلی لیتر - سامان گستر

نحوه نگهداری و شستسو بطری های نوشابه در کارخانه

برای داشتن ظرف های تمیز و پاکیزه بایستی بطری های نوشابه را به مدت پنج دقیقه درون یک محلول شستشو  که شامل 8 الی 3 درصد سود محرق و همچنین درجه حرارتی که کمتر از 130 فارنهایت نیست، بگذارند. در برخی موارد دیده شده بطری نوشابه هایی که بطور مناسب شسته و ضدعفونی شده بودند، بار دیگر با آبی که برای آب کشیدن آن بطری ها مورد استفاده قرار میگرفته، آلوده شده است.

آزمایش ها نشان داده اند که آب آبکشی حاوی مقدار بسیار زیادی از میکرو اورگانیسم ها و میکروب ها بوده است. بنابراین برای جلوگیری از آلودگی بطری های نوشابه در کارخانه های نوشابه سازی کشور ایران مخصوصاً نوشابه کانادا در چندین مورد ملاحظات بسیاری انجام شد. بطوریکه در ابتدا بطریهای نوشابه را درون مخزنی با آب معمولی و آب گرمی که شامل 3 درصد سود محرق است، شست و شو داده و سپس شیشه های نوشابه را بطور کاملا اتوماتیک به مخزنی دیگر منتقل می نمایند. سپس با آب گرم و ولرمی که دارای تنها یک درصد سود محرق است شست و شو میدهند. در مرحله بعد و برای چهارمین بار بطری های نوشابه را به مخزنی جدیدتر وارد نموده و تنها با آب تقریبا گرم شستشو می دهند. سپس با استفاده از فرچه هایی مخصوص به صورت اتوماتیک درون بطری های نوشابه را شسته و پس از چهار دفعه با فشار شیشه های نوشابه را با آب سرد آبکشی می کنند. در نهایت در این مرحله برای شفاف و براق کردن شیشه های نوشابه از پودر مخصوصی به نام میرکس (My rex) را مورد استفاده قرار میدهند. سپس در آخرین مرحله شیشه های نوشابه آماده برای پر شدن با نوشابه هستند.

میزان بسیار زیاد فساد انواع نوشابه را میتوانیم در زمینه تولید شربت اولیه ببینیم. منشاء دست کم حدود 80 الی 75 از تمامی فسادها و خرابی های مایه ای از شربت میباشد. نگهداری و محافظت از شربت هایی که از راه سرد تولید شده اند، علی الخصوص شربت های رقیق، کاری کاملا غلط میباشد. چرا که انواع میکروارگانیسم ها و میکروب ها بسیار سریع در این چنین محلولی هایی رشد خواهند کرد. شربت های خیلی غلیظ (42 تا 36 درجه) به راحتی تخمیر نمیشوند، بنابراین در صورت لزوم میتوان از این شربت ها نگهداری کرد. همانطور که می دانید تمامی نوشابه ها یه صورت سترون و یا استریل شده در حال نگاهداری هستند، بهتر است که تمامی ظرف ها، ابزار و لوازم سترون، ضدعفونی و استریل گردند. بطوریکه بایستی دیگ های ذخیره و نگهداری سرپوشیده و بسته شده و در برابر آلودگی محافظت و نگهداری شوند.

برای تهیه و نگهداری نوشابه از ظروفی خاص، مخلوط کن و  و تانک های تولید و نگهداری که عملکرد محافظتی دارند، استفاده می شود. به هیچ وجه نباید نوشابه ها را در معرض گرد و غبار و مواد خارجی گذاشت. ظرف ها باید با درب ها و سرپوش هایی مناسب و مقاوم محافظت و پوشیده شوند. طبق تحقیقات و آزمایشات انجام گرفته، استفاده از پارچه به عنوان درب و محافظ عملی کاملا غیر استاندارد و نادرست میباشد. محافظ ها و سرپوش های پارچه ای، همیشه دارای میزان زیادی رطوبت هستند و برای رشد و تولید مثل کپک ها و باکتری ها که به طور طبیعی بر روی آنها مشاهده میشوند، مساعد هستند. هنگام برداشتن این پارچه ای که خواه ناخواه دچار کثیفی و آلودگی شده، برخی از میکرواورگانیسم ها و میکروب ها درون نوشیدنی افتاده و رشد خواهند کرد.

شربت هایی که از آنها برای ساخت نوشابه استفاده می شود، باید با استفاده از هم زن های مکانیکی مخلوط و ترکیب بشوند. درب تانک هایی که این نوشیدنی در آنها هم زده و مخلوط می شود، بایستی با استفاده از پاروهایی دستی که از جنس چوب و یا فلز هستند، برداشته شوند. قطعا این پاروهای دستی در طی این فرآیند دچار آلودگی شده کثیفی شده اند. این پاروها زمانیکه به دیوار تکیه داده شده و یا آویزان اند، اجسام ریز، گرد و غبار و آلودگی های دیگر را به خودشان جذب میکنند. هم چنین افرادی که مواد و ترکیبات نوشابه ها را با یکدیگر ترکیب میکنند، بایستی در آن زمان به تانک تکیه دهند. فاکتور دیگری که باعث آلودگی و کثیف شدن شربت ها و نوشیدنی ها می شود این است که، گرد و غبار، آلودگی ها و اجسام ریز خارجی با دیگر کثیفی های لباس فردی که در حال آماده سازی و مخلوط کردن شربت هاست به بیرون افتاده سپس سرخورده و به تانک شربت خنک شده منتقل می شوند. پس در نظر داشته باشید، برای اینکه نوشابه ای استاندارد و سالم مثل پپسی به دستتان برسد، پروتکل های بهداشتی زیادی رعایت می شود. نوشابه پپسی قوطی 250 میلی لیتر را می توانید با بهترین قیمت از مجموعه بزرگ سامان گستر تهیه کنید.

قیمت نوشابه پپسی قوطی 250 میلی لیتر

مجموعه سامان گستر با ارائه بهترین محصولات به مشتریان، تحویل مطمئن و خدمات برتر به شما این اطمینان را می‌دهد که محصول خریداری شده را با بهترین شرایط تهیه کرده اید. همانطور که می دانید امکان خرید اینترنتی و‌ عمده از این مرکز وجود دارد. یکی از نکات مثبت خرید عمده اینترنتی این است که قبل از ثبت سفارش می توانید قیمت محصول مورد نظر خود را با سر زدن به فروشگاه های رقیب مقایسه نمایید. در واقع این مسئله سرنخ خوبی است برای اینکه بدانید از چه عمده‌فروشی‌هایی خرید کنید. البته با توجه به قیمت های استثنایی ارائه شده در این فروشگاه، بیشتر مشتریان ترجیج می دهند خرید اینترنتی خود را از طریق این سایت انجام دهند.

خریداران عمده می توانند نوشابه پپسی قوطی 250 میلی لیتر که در بین نوشابه های دارای این سایز، جزو پر فروش ترین ها می باشد را با بهترین قیمت ثبت سفارش کنند. با عضویت در کانال تلگرام و سایر صفحات مجازی مجموعه سامان گستر می توانید از علاوه بر اطلاع از قیمت انواع نوشابه، آبمیوه و سایر محصولات غذایی اطلاعات مفید دیگری را نیز کسب نمایید. به این صورت که نخست فهرستی از محصولاتی که موجودی خرید دارد، نمایش داده می شود که شامل تمام اطلاعات موردنیاز شماست. از جمله این اطلاعات می توان با نام محصول، عکس، اندازه و سایز، قیمت عمده ‌‌و نحوه پرداخت اشاره کرد. در صورت عدم دسترسی به اینترنت می توانید با کارشناسان فروش تماس گرفته و از این طریق سفارش خود را نهایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close