بازار خرید و فروش نوشابه زمزم پت 300 سی سی

امتیاز دهید post

نوشابه زمزم پت 300 سی سی یکی از پرفروش ترین نوشیدنی هایی است که امروزه در طعم های مختلف و بسته بندی های استاندارد و با کیفیت در فروشگاه ها قابل خریداری است. با مصرف به اندازه این نوع نوشابه می توانید سلامتی خود را تضمین کنید. زیرا ترکیبات شیمیایی به رفته شده در نوشابه زمزم کمتر از سایر نوشابه ها است. بسیاری از خانواده های ایرانی نوشابه زمزم پت 300 سی سی را در وعده های ظهرانه و شام مصرف می کنند.

بازار خرید و فروش نوشابه زمزم پت 300 سی سی - سامان گستر

خطرات مصرف بیش از حد نوشابه

نوشابه زمزم پت 300 سی سی هم مانند همه نوشیدنی ها که حتی ممکن است دارای ارزش غذایی نسبتا زیادی باشند، اگر بیش از حد مصرف شود ضرر دارد. بطوریکه تاثیرات بدی بر سلامتی انسان میگذارد مگر این که در مصرف آن زیاده روی نشود و بیش از هفته ای یک الی دو بار مصرف نگردد. زیاده روی در مصرف هر نوع نوشابه ای، حتی نوشابه زمزم تاثیرات بسیار بد و گاها جبران ناپذیری بر سلامتی انسان میگذارد و عوارض بسیار زیادی دارد.

به عنوان مثال، ترکیبات موجود در نوشابه زمزم باعث پوسیدگی و کرم خوردگی بسیار سریع دندان های شیری در کودکان میشود. بطوریکه طی آزمایشات انجام شده اگر دندان شیری یک کودک را دز ظرفی بگذاریم و سپس نوشابه درون ظرف بریزیم، به سرعت ترکیبات موجود در نوشابه دندن را حل میکند. علاوه بر این مصرف نوشابه در بزرگسالان نیز که دندان های دائمی  دارند، به علت کم شدن استحکام آن در برابر ضربه ضعیف تر شده اند نیز مضر است و باعث پوسیدگی و شکستگی میشود.

نوشابه زمزم پت 300 سی سی دارای ترکیبات شیمیایی متفاوتی اعم از Caffeine ،CO2، فسفریک اسید و حدود 5 قاشق غذاخوری شکر است. وجود Phosphoric acid موجود در نوشابه های گازدار باعث میشود که مزه بسیار شیرین شکر تا حد زیادی بی اثر و غیر فعال شود. طبق تحقیقات و آزمایشات انجان شده در سرتاسر دنیا نوشابه ها به دلیل وجود ترکیبات شیمیایی و گلوکز زیاد مهم ترین علت مرگ در اثر دیابت نوع یک و دو، مشکلات قلبی و عروقی و سرطان cancer است. مطالعات انجام شده نشان میدهد که مرگ و میر ناشی از مصرف نوشابه به اندازه ویروس آنفولانزا است.

قیمت فروش نوشابه زمزم پت 300 سی سی

بازرگانی سامان گستر یکی از اصلی‌ترین مراکز فروش عمده در ایران است که در پروسه قیمت گذاری برای ثبت سفارش عمده دقت عمل بسیاری را به کار برده است. بهتر است بدانید قیمت گذاری محصولات غذایی از جمله نوشابه زمزم با میزان تقاضا ارتباطی مستقیم دارد. این مجموعه با استفاده از به کارگیری جدیدترین تکنیک‌های فروش و همچنین ارائه محصولاتی نسبتاً گران مانند نوشابه زمزم با قیمت مناسب عملکرد بی‌نظیری نسبت به سایر رقبا از خود نشان داده است.

به بیانی دیگر این شرکت با برداشتن گام ‌های استوار، خود را به موقعیتی مطلوب در برابر رقبای خود رسانده و همین مسئله باعث جلب اعتماد خریداران گردیده است. لازم است بدانید قیمت‌ گذاری در حوزه فروش عمده نوشیدنی از جمله مهم ترین تصمیماتی است که تأثیر بسیاری بر میزان فروش مجموعه دارد. بطور مثال قیمت فروش نوشابه زمزم پت 300 سی سی طوری تنظیم می گردد که مزایایی که مجموعه فروش به خریداران عرضه می‌کند و همچنین قیمت پرداخت شده توسط مشتری با همدیگر ارتباط و همخوانی داشته باشند. برای اطلاع از جزئیات و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close