نوشیدنی انرژی زا سالم با بهترین قیمت

امتیاز دهید post

در سال های اخیر نوشابه های انرژی زا در بین جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است، نوشیدنی انرژی زا سالم باعث می شود فعالیت مغزی افزایش یافته و بدن بتواند  در مقابل خستگی و خواب آلودگی مقاومت کند. برای انتخاب یک نوشابه سالم باید به کیفیت استاندارد آن توجه نمود. تعدادی از نوشابه‌های انرژی زا حاوی آلوئه ورا، جنسینگ و یخ می باشند و گاهی گازدار نیز هستند، این نوع نوشابه ها، قند پایین تری نسبت به نوشابه های معمولی دارند.

نوشیدنی انرژی زا سالم با بهترین قیمت

نوشیدنی انرژی زا سالم چه مشخصه ای دارد

نوشیدنی انرژی زا سالم چه مشخصه ای دارداکثر نوشیدنی های انرژی زا دارای کافئین هستند و باعث افزایش عملکرد مغز، تمرکز و افزایش هوشیاری می شوند. مواد تشکیل دهنده این نوع نوشیدنی شامل:

  1. شکر که منبع اصلی تولید انرژی است،
  2. آمینو اسیدها که در بدن به صورت طبیعی تولید می شوند و در سوخت و ساز مغز تأثیر فراوان دارند،
  3. ویتامین های خانواده ب که باعث تبدیل غذا به انرژی می شود،
  4. افزودنی های گیاهی که مکمل کافئین هستند مانند جیسینگ، آلوئه ورا که اثر مثبت بر فعالیت مغز دارند.

نوشیدنی انرژی زا سالم دارای شکر کمتر می باشد و هیچ گونه مواد افزودنی و نگه دارنده در آن وجود ندارد، این نوشابه دارای ویتامین و افزودنی های گیاهی مورد نیاز بدن از قبیل گورانا می باشد و کافئین آن محدود و به میزانی است که توسط وزارت بهداشت تعیین و توصیه شده است و معمولا میزان توصیه‌ شده کمتر از ۵۰ میلی‌گرم و بیشتر از ۷ میلی‌گرم به‌ازای هرکیلو وزن بدن در طول روز است.

نوشیدنی انرژی زا ارزان قیمت

نوشیدنی انرژی زا ارزان قیمتنوشیدنی های انرژی زا در سراسر جهان با برندهای متفاوت تولید می شوند و اکثرا دارای قیمت های بالایی هستند. انرژی زاها معمولا توسط افرادی مصرف می گردد که دارای وضع مالی مناسبی هستند و قیمت گران نوشیدنی انرژی زا اهمیت چندانی برای آن ها ندارد. ولی به تازگی بعضی از شرکت ها به این نتیجه رسیده اند که نوشیدنی انرژی زا ارزان قیمت تولید کنند تا همه با هر وضعیت اقتصادی بتوانند آن را تهیه کنند.

کیفیت نوشیدنی های انرژی زا ارزان قیمت تا حدودی پایین تر از نوشابه های برند موجود در بازار است و به همین دلیل استقبال از آن کمتر از حد مورد نظر تولید کنندگان بوده است، همین امر سبب شده شرکت های تولید کننده این نوع نوشیدنی ها در صدد برآیند این نوع نوشیدنی ارزان قیمت را با کیفیت بالاتر به بازار عرضه کنند.

در ایران نوشابه انرژی زا صد در صد ارگانیک تحت لیسانس آلمان تولید می شود که در قوطی های ۲۵۰ گرمی بسته بندی می شود و فاقد هرگونه مواد افزودنی و شیمیایی است، دارای طعمی دلپذیر و با طعم انواع میوه می باشد، از کافئین و شکر کمی در تولید آن استفاده شده است و در مقایسه با برندهای خارجی دارای کیفیت مناسب و قیمت بسیار کم تری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close