نوشابه رژیمی بدون قند به نرخ روز

امتیاز دهید post

مدتی است که برای عرضه نوشابه های رژیمی تبلیغات های گسترده ای را در فضاهای اجتماعی و صدا و سیما شاهد هستیم. برتری نوشابه های رژیمی نسبت به دیگر نوشابه ها میزان قند کم آن هاست. به آن ها نوشابه رژیمی بدون قند نیز گفته می شود. نوشابه های رژیمی بر اساس میزان قند موجود، خود به چند نوع تقسیم می شوند. امروزه به دلیل افزایش بیماری ها و مریضی ها، تولید کنندگان رفته رفته به دنبال تولید مواد غذایی با کم ترین ضرر برای بدن انسان می باشند. این تلاش به نوشابه ها نیز رسیده است تا افرادی که اعتیاد شدیدی به نوشابه ها دارند اما از پیامد های مصرف آن با خبرند، بتوانند کمترین ضرر را متحمل شوند.

نوشابه رژیمی بدون قند به نرخ روز

ویژگی های نوشابه رژیمی بدون قند

ویژگی های نوشابه رژیمی بدون قنددو گونه نوشابه های رژیمی در بازار وجود دارند. نوشابه هایی که میزان قند در آن ها کاهش یافته که مخصوص افرادی است که مشکل قند دارند و یا از رژیم غذایی خاصی تبعیت می کنند.

گونه دوم نوشابه های با قند صفر و یا زیرو هستند. این گونه نوشابه ها در آن ها قند مصرفی به صفر رسیده و در عوض از شیرین کننده های مصنوعی همچون ساخارین و اسپارتام استفاده می کنند. با حذف ساکاروز و اضافه کردن این مواد مصنوعی، قند وارد شده به بدن جذب نمی شود و تنها از بدن خارج می گردد تا برای کسانی که مشکلات قندی و یا رژیم غذایی به خصوصی دارند، لطمه ای وارد نشود.

باور های زیادی درباره سرطان زا بودن این نوع نوشابه ها نیز وجود دارد اما سلامتی آن ها به اثبات رسیده است. شعار هایی که بر ضد این نوع نوشابه ها در فضاهای اجتماعی تلقی می شود تنها جنبه تبلیغاتی داشته و تا کنون هیچ موردی از مریضی حاصل از مصرف این نوشابه ها گزارش نشده است. شما با دانستن ویژگی های نوشابه های رژیمی می توانید به این درک دست یابید.

عوامل موثر بر نرخ نوشابه رژیمی بدون قند

عوامل موثر بر نرخ نوشابه رژیمی بدون قندهمچنین باید به این امر توجه داشت که استفاده مکرر از نوشابه ها چه نوع رژیمی و چه غیر رژیمی قطعا برای بدن ضرر خواهد داشت. با توجه به آمار چاقی افراد در کشور، توصیه می شود تا حدالامکان مردم از نوشابه های رژیمی استفاده کنند. لذا اگر قصد مصرف نوشابه را دارید بهتر است نوع رژیمی آن را جایگزین نوشابه های معمولی کنید.

نرخ نوشابه های رژیمی همانطور که از مواد اولیه مورد تشکیل آن در بالاتر سخن گفتیم، تا حد زیادی به قیمت های ساخارین، اسپارتام و نئوتام بستگی دارد. همچنین تورم و تغییر قیمت در دیگر مواد تشکیل دهنده نوشابه بر نرخ آن در بازار تاثیر خواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close