نمایندگی پخش آبمیوه سن ایچ ۲۰۰ میلی لیتر

امتیاز دهید post

شرکت سامان کستر به عنوان یکی از شناخته شده ترین نمایندگی های پخش، آبمیوه سن ایچ 200 میلی لیتر را با شرایط استنایی عرضه می کند. از اساسی ترین دلایل مقبولیت این برند می توان به مشتری مدار بودن، مرغوبیت و کیفیت بالا و همچنین گوناگونی در محصولات این شرکت اشاره کرد. آبمیوه سن ایچ کوچک به خاطر قیمت مناسب و به صرفه ای که دارد از فروش نسبتا بالایی برخوردار است. به همین خاطر میزان تولید و پخش آبمیوه سن ایچ در بازار نوشیدنی در مقایسه با دیگر آبمیوه ها بالاتر است.

نمایندگی پخش آبمیوه سن ایچ ۲۰۰ میلی لیتر - سامان گستر

پروسه تولید آبمیوه سن ایچ ۲۰۰ میلی لیتر

در پروسه تولید آبمیوه سن ایچ مرغوبیت و ارگانیک بودن میوه، مزه، خاصیت میوه، کیفیت تجهیزات به کار برده شده، جداسازی درست و اصولی میوه های سالم از ناسالم و نوع مواد و ترکیبات اولیه در کیفیت نهایی آبمیوه سن ایچ تاثیر مهم و بسزایی دارد. در رابطه با ویژگی های ظاهری آبمیوه سن ایچ باید گفت این آبمیوه متناسب با نوع طعم دهنده اش در دو نوع شفاف و کدر همراه با پالپ یا بدون پالپ در حال تولید است. در پروسه تولید آبمیوه سن ایچ کوچک ابتدا بایستی میوه را به کنسانتره تبدیل کرد تا حجم آن کمتر شده و در نهایت مراقبت و نگهداری از آن هم آسان تر صورت بگیرد. تکنولوژی تولید آبمیوه سن ایچ 200 میلی لیتر از آنچه متصور هستید، پیشرفته تر است.

انواع مختلف آبمیوه سن ایچ طبق میزان میوه های طبیعی که در آنها به کار برده شده به سه گروه کلی آبمیوه نکتار میوه، طبیعی، شربت میوه تقسیم بندی می شوند. در تهیه آبمیوه سن ایچ 200 سی سی از عصاره ها و طعم دهنده های میوه ای استفاده می گردد. این آبمیوه ها که به طور پالپ دار و شفاف در بازار نوشیدنی فروخته می شوند. آبمیوه های سن ایچ به خاطر داشتن ویتامین های ضروری، املاح، ترکییات معدنی و مواد مغذی مورد نیاز بدن از بهترین و سالم ترین نوشیدنی های طبیعی به حساب می آیند. بطوریکه برای تمام افراد به ویژه بیماران و افرادی که تازه عمل جراحی انجام داده اند مناسب و ضروری است.

فروش آبمیوه سن ایچ

خرید عمده آبمیوه سن ایچ 200 میلی لیتر از نمایندگی پخش سامان گستر به قیمت عمده دارای مزایای قابل توجه و ارزشمندی برای مشتریان است. به ویژه اینکه مجموعه سامان گستر شرایط لازم برای خرید عمده این محصول را بطور اینترنتی برای مشتریان خود فراهم کرده است. خرید عمده محصولات غذایی و انواع نوشیدنی با قیمت مناسب و تخفبف استثنایی باعث سود آوری بیشتر خریداران گردیده است. پس از ورود به وب سایت این مجموعه وارد قسمت محصولات شده و پس از مشاهده لیست کامل قیمت محصولات و کسب اطلاعات کامل درباره محصول مورد نظر، می توانید سفارش خود‌ را نهایی فرمایید.

برای تهیه آبمیوه سن ایچ ۲۰۰ میلی لیتر با قیمت مناسب در بسته بندی و حجم های های مختلف می توانید از طریق سایت فروش بازرگانی سامان گستر به طور مستقیم و بدون واسطه اقدام کنید. در غیر این صورت برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش بازرگانی سامان گستر تماس بگیرید.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام وقت شما بخیر
    اصغری هستم تاجر افغانستانی میخوام از محصولات شما خرید کنم برای افغانستان لوکیشن دفتر و یا کارخانه به این شماره واتساب بفرستید ممنون
    ۰۹۰۳۵۱۳۱۵۰۳

    پاسخ
    • سلام آقای اصغری
      همکاری با شما باعث افتخار ماست
      لطفا در پیام رسان واتساپ به کارشناسان واحد فروش پیام بدید
      09128095068

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close