نمایندگی نوشابه کوکا 250 میلی لیتر – قیمت عمده

امتیاز دهید post

بازرگانی سامان گستر به عنوان یکی از نمایندگی های فروش، نوشابه کوکا 250 میلی لیتر با قیمت عمده عالی در اختیار خریداران عمده خود قرار می دهد. نمایندگی های فروش نوشابه کوکا قوطی 250 میلی لیتر توجهی خاص به رضایت مشتریان خود دارند. از طرفی دیگر کیفیت نوشابه های کوکاکولا بطور ویژه ای در نظر مشتریان سرتاسر کشور بالا است و این شرکت بایستی کیفیت محصولات خود را در حد بسیار بالا حفظ کند.

 

نمایندگی نوشابه کوکا 250 میلی لیتر - قیمت عمده - سامان گستر

بررسی پژوهش های مربوط به نوشابه

پژوهشگران و متخصصان این آزمایشات در میان انسانها نیز انجان دادند. آنها بر روی دو گروه از دانش آموزان این تحقیق را انجام دادند. بطوریکه در اختیار گروه اول گروه نوشابه گازدار و گروه دوم آب معدنی گذاشتند. سپس با انجام آزمایشات متعدد دریافتند که، میزان ترشح هورمون گرلین درون خون دانش آموزانی که نوشابه گازدار مصرف کرده بودند 6 برابر بیشتر از گروهی بود که آب معدنی نوشیده بودند. همچنین نوشابه های گازدار باعث افزایش سه برابری سطح هورمون گرلین در بدن افرادی که نوشابه مصرف میکنند، میشود.

بهترین و متناسب ترین میزان PH برای بدن انسان، PH  خنثی می باشد. یعنی نه اسیدی و نه بازی. مقدار بالای اسیدیته ی نوشابه های گازدار باعث بیشتر کردن اشتها و در آخر هم باعث چاقی و افزایش وزن بدن خواهند شد و همانطور که میدانید چاقی مفرط باعث ایجاد مشکلات متعدی در بدن میشود که جبران آنها و برگرداندن سلامت بدن بسیار سخت و مشکل است. نکته حائز اهمیت درباره نوشابه ها این است که گاز به کار برده شده در نوشابه باعث اضافه وزن و چاقی میشود.

 

 

این بدین معناست که تفاوت چندانی بین نوشابه رژیمی کم کالری با نوشابه های غیر رژیمی پر کالری وجود ندارد، چراکه در هر دو نوع این نوشابه ها گاز کربن دی اکسید به کاربرده شده که طیق توضیحاتی که پیش تر دادیم باعث ایجاد چاقی میشود. نتیجه آزمایشات انجام گرفته بر روی موش هایی که به آنها نوشابه گازدار داده شده بود، نشان داد که مصرف نوشابه باعث افرایش ترشح هورمون گرسنگی در بدن میشوند.

تولید کننده نوشابه کوکا 250 میلی لیتری

خریدارانی که قصد خرید نوشابه کوکا 250 میلی لیتری را دارند ترجیح می دهند به نمایندگی های کوکاکولا مراجعه کنند ‌محصول مورد نظر خود‌ را با قیمت عمده تهیه کنند. وقتی یک نوشابه خوش طعم مانند کوکا و یا پپسی با قیمت ویژه وارد بازار نوشیدنی می شود، هر خریدار با توجه به نیاز خود می تواند بهترین سایز آن را با توجه به ذائقه اش خریداری کند. به همین ترتیب سایز هایی تهیه شده که بیشتر متعارف اند و البته خوشمزه نیز هستند.

همانطور که در مقالات پیشین نیز اشاره شد یکی از نوشابه هایی که در نظر اغلب شرکت های توزیع کننده نوشیدنی مد نظر است، کوکا قوطی است. نوشابه کوکا قوطی توانسته به خوبی جایگزین نوشیدنی های الکلی در جوامع خارجی گردد. به همین دلیل نوشابه کوکاکولا در سایز ها و طعم های متنوع ای در بازار عرضه می شود.

 

 

در ایران شرکت نوشابه سازی کوکا از بهترین مواد طعم دار در تولید نوشابه های خود استفاده می کند. طعم خوب و مطلوب نوشابه کوکا قوطی 250 میلی لیتر و همچنین قیمت عمده مناسب آن باعث افزایش خرید و فروش آن در نمایندگی ها شده است. نوشابه کوکا بازار فروش بیشتری در بازار داخلی و خارجی نسبت به دیگر برند ها خواهد داشت. از همین رو این برند رقیب اصلی برند های دیگر به حساب می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close