نمایندگی فروش نوشابه زمزم قوطی (قیمت فوق العاده)

امتیاز دهید post

نمایندگی فروش سامان گستر انواع نوشابه زمزم از جمله قوطی که پرفروش ترین نوع این برند می باشد را با قیمت فوق العاده مناسب عرضه می کند. این شرکت پخش تمامی استاندارد های پخش را رعایت می کند و به همین خاطر همواره فروش خوبی داشته است. از طرفی دیگر نوشابه زمزم که با بسته بندی کاملا استاندارد عرضه می شود، در کارخانه ای کاملا تخصصی در حال فرآوری و تولید است.

نمایندگی فروش نوشابه زمزم قوطی (قیمت فوق العاده) - سامان گستر

نوشابه های گازدار از چه ترکیبات و موادی ساخته می شوند؟

نوشابه ها از آب، مواد شیرین کننده طبیعی یا مصنوعی، کربنیک اسید، مواد نگهدارنده و عصاره های گوناگون تشکیل شده اند.‌‌ آب مصرفی شرکت زمزم ایران آب چاه است. عمق و ارتفاع این چاه تقریبا 150 متر میباشد که آب کارخانه برای تولید نوشابه را تامین میکند. آب از داخل چاه به انبار و سپس از آنجا به تصفیه خانه منتقل میشود و با استفاده روش های خاصی تصفیه میشود.

شکر مصرفی برای تولید نوشابه های زمزم، از داخل کشور تامین میشود و در واقع همان شکر معمولی است که ما به طور معمول از آن استفاده میکنیم. در نوشابه های رژیمی شیرین کننده مصنوعی به نام آسپارتام جایگزین شکر شده است. قدرت شیرین کنندگی این ماده مصنوعی تقریبا 200 برابر شکر است. مواد نگهدارنده به کار برده شده در نوشابه ها باعث جلوگیری از رشد کپک و مخمر ها و در نهایت یاعث جلوگیری از فساد نوشابه ها میشود. بنزوات سدیم نوعی ماده نگهداره است که به عنوان ماده نگهدارنده در نوشابه ها استفاده میشود. البته لازم به ذکر است که مقدار ماده نگهدارنده استفاده شده در نوشابه ها بسیار جزئی و طبق استاندار های بین المللی است.

گاز دی اکسید کربن از مواد و ترکیبات اصلی موجود در نوشابه است. با استفاده از گرمای بدست آمده توسط سوزندان دو ماده گاز و یا گازوئیل برای گرم کردن آب استفاده می شود. هم چنین برای انجام این فرآیند از گاز کربن دی اکسید و مونواکسید کربن نیز استفاده می شود. در حال حاضر نمایندگی های فروش معتبری در ایران وجود دارند که نوشابه زمزم قوطی را با قیمت فوق العاده توزیع می کنند.

نمایندگی فروش عمده نوشابه زمزم قوطی

بازرگانی سامان گستر به عنوان یکی از شناخته شده ترین نمایندگی های فروش در حوزه نوشیدنی و محصولات غذایی، نوشابه زمزم قوطی را با قیمت فوق العاده عرضه می کند. فروشگاه اینترنتی سامان گستر توانسته رضایت مشتریان خود را نسبت به کیفیت، خدمات و قیمت محصولات ارائه شده جلب نماید. خرید عمده از این نمایندگی به صورت آنلاین، بسیار آسان است. مشتریان با خرید آنلاین از این فروشگاه، ضمن بهره مندی از محصولات باکیفیت و ارزان قیمت، خریدی متفاوت را تجربه خواهند کرد.
امکان ثبت سفارش محصول از این مجموعه هم به صورت اینترنتی و هم تلفنی فراهم شده است. خرید عمده نوشابه و آبمیوه به دلیل قیمت ارزان، برای مشتریان سودآور است. مزایای این نوع خرید توانسته نظر اکثر مشتریان را جلب کند. بازرگانی سامان گستر این اطمینان را به شما می دهد که از زمان ثبت سفارش تا ارسال محصول در کمترین زمان، در کنار شما مشتریان عزیز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close