نرخ روز نوشابه زمزم پت 300 سی سی

امتیاز دهید post

نرخ روز نوشابه زمزم پت 300 سی سی به عنوان یکی از بهترین تولیدات شرکت زمزم در سایت مجموعه بازرگانی سامان گستر قابل مشاهده است. این شرکت بهترین محصولات غذایی را که در کارخانجات تخصصی تولید می شود را به طور عمده با بهترین قیمت به مشتریان ارائه می دهد. تمامی محصولات شرکت زمزم که کیفیت بسیار بالایی دارند با قیمت عالی در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

نرخ روز نوشابه زمزم پت 300 سی سی - سامان گستر

نکاتی درباره مواد نگهدارنده موجود در نوشابه

تحقیقات انجام گرفته نشان می دهد 10درصد نوشابه حاوی شکر است و شکر به واسطه حضور بعضی مخمرها می‌تواند مانند سرکه ترش شود و طعم نوشابه را بد کند. به همین خاطر از بنزوات سدیم به‌عنوان ترکیبی نگهدارنده در نوشابه‌ها استفاده می‌شود. منتها چون مقدار استفاده از آن کمتر از 0.3 درصد است، اگر در مصرف آن زیاده روی شود برای سلامت بدن تهدیدکننده نیست. از طرفی تا موقعی که در نوشابه باز نشود، مستعد فسادپذیری نیست. اما درست از موقعی که در بطری نوشابه باز گردد، با نزدیک شدن به تاریخ انقضا ممکن است کپک‌ برند و غیرقابل مصرف گردد.

به گفته متخصصان بطری‌های پلاستیکی که برای پر کردن نوشابه از آن استفاده می‌شود مانند سایر بطری‌های پلاستیکی که در آن سرکه، آبلیمو، آب معدنی یا آب نارنج پر می‌ گردد، می‌تواند باعث مهاجرت یونی و ایجاد فعل و انفعالات شیمیایی و سرطان‌زایی نوشیدنی شود. اسید سیتریک یکی از نگهدارنده های موجود در نوشابه است. بطور کلی این یک ماده عمومی سالم است که بیشتر مردم تصور می کنند بی خطر است، هرچند که این صد درصد درست نیست. علاوه بر این اسید سیتریک چندین عملکرد دارد.

اسید سیتریک الزاما سالم نیست، این بدین معنا است که هیچ نکته مثبتی به رژیم غذایی شما نمی بخشد. با این وجود در اکثر موارد، مصرف آن خطر جدی به دنبال نخواهد داشت. نه باعث اضافه وزن می شود و نه کبد را تحت فشار می گذارد. این ماده محلول در آب است و بعد از مصرف سریعا از بدن دفع می شود. اسید سیتریک موجود در نوشابه علاوه بر اینکه به عنوان ماده نگهدارنده عمل می کند، طعم دهنده خوبی نیز می باشد.

قیمت روز نوشابه زمزم پت 300 سی سی

پس بهتر است نوشابه‌های گازدار آن در ظرف های شیشه‌ای نگهداری گردند. زیرا بطری‌های آلومینیومی خطرات چندانی برای سلامتی ندارد و در قیاس با بطری‌های پلاستیکی سالم تر اند. نرخ روز نوشابه زمزم پت 300 سی سی به عنوان نوشیدنی گازداری استاندارد، در فروشگاه های اینترنتی معتبر قابل استعلام است. عمده فروشی سامان گستر با ارائه تخفیفات ویژه از صرف بیهوده پول مشتریان جلوگیری می کند.

این مرکز عمده بیشترین موجودی آبمیوه و ‌‌نوشابه را اختیار دارد. پرسنل فروش مجموعه سامان گستر در ارائه خدمات تخصصی به مشتریان بسیار ماهرانه عمل می کند. کارشناسان فروش روزانه کاتالوگ محصولات را با قیمت خرید برای مشتریان ارسال می کنند. پیش از ثبت سفارش مشاوره کامل به مشتریان ارائه می شود. در این راستا جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نوع و قیمت محصول می توانید، از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش مجموعه در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close