نرخ روز آبمیوه سن ایچ شیشه 200 میلی لیتر

امتیاز دهید post

نرخ رور آبمیوه سن ایچ شیشه 200 میلی لیتر به عنوان یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت سن ایچ، در فروشگاه اینترنتی سامان گستر به طور روزانه قابل استعلام است. نوشیدنی های این برند خواص فراوانی برای سلامتی دارند و به طور کاملا تخصصی در حال تولید اند. از طرفی شرکت سامان گستر تمامی استاندارد های پخش را هم به لحاظ مکانی و هم بهداشتی رعایت کرده تا توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.

نرخ روز آبمیوه سن ایچ شیشه 200 میلی لیتر - سامان گستر

زمان های طلایی برای مصرف آبمیوه

مصرف آبمیوه به ویژه در فصل تابستان برای بسیاری از افراد به عادتی اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. با این وجود بسیاری نمی دانند بهترین زمان مصرف آبمیوه برای جذب بیشتر ترکیبات ضروری آن و جلوگیری از مشکلات گوارشی درست چه زمانی است.

صبح: اگر قصد مصرف آب سیب و یا آب انگور را دارید، صبح زود بهترین زمان برای نوشیدن آن است. چرا ‏که باعث عملکرد بهتر دستگاه گوارش، افزایش سطح تمرکز، جذب بیشتر مواد مغذی و شادابی می شود. آب سیب سن ایچ یکی از طبیعی ترین آبمیوه ها است که طعم شیرین و دلچسبی دارد و به شما ‏احساس سرزندگی می دهد.

پیش از هر وعده غذایی: متخصصان توصیه می کنند که پیش از وعده های غذایی از آبمیوه هایی مانند آب پرتقال ‏استفاده نکنید، زیرا این نوشیدنی حتی اگر کاملا هم طبیعی باشد حاوی مواد تند و تیزی است که با اسید معده ترکیب می شود و باعث فشار روی دیواره معده می گردد. این‌ مسئله در نهایت باعث ‏بروز معده درد می شود. آب پرتقال حاوی اسید زیادی است و در صورتی که با معده خالی مصرف گردد، باعث استفراغ و مشکلاتی مانند ریفلاکس ‏معده می گردد.

بعد از هر وعده غذایی: اگر می خواهید پس از وعده های غذایی آبمیوه مصرف کنید، بهترین گزینه آب انبه و آب آناناس طبیعی است. زیرا آناناس سرشار از پروتئاز می باشد که منجر به هضم آسان تر پروتئین می گردد و در نهایت  فرآیند گوارش را تسریع می کند. ‏آنزیم انبه به گوارش پروتئین گوشت کمک و از زخم معده جلوگیری می کند. آب پرتقال باعث افزایش آنزیم های گوارش ‏معده می شود و گوارش چربی ها را نیز تسریع می کند.

شب: نوشیدن آبمیوه بعد از شام اصلاً توصیه نمی شود، چرا که معده در حال استراحت است. در ضمن قند موجود در ‏آبمیوه ها بالا است و باعث جذب کالری بیشتر و در نتیجه چاقی می شود. از طرفی، فیبر بالای موجود در آبمیوه ها باعث ‏پر شدن معده و روده شده و گوارش شبانه را کندتر می کند و خواب را بر هم می زند.

قیمت روز آبمیوه سن ایچ شیشه 200 میلی لیتر

شرکت سامان گستر به عنوان عمده فروشی شناخته شده انواع نوشیدنی و محصولات غذایی را به خرده فروشان و صنایع به صورت عمده و کف قیمت بازار‌می فروشد. همان گونه که دستگیرتان شده است، این شرکت عمده فروشی در حقیقت واسطه بین تولید کننده و مشتریان است.‌ در بسیاری از اوقات این مرکز آبمیوه های پر فروش مانند سن ایچ شیشه 200 میلی لیتر را به صورت گسترده از کارخانه خریداری می کند و در نهایت آن را پایین تر از نرخ روز در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

این مجموعه به دلیل حجم معاملات، گستردگی حوزه های فعالیت و اعتمادی که در طول این سالها کسب کرده نیازی به تبلیغات گسترده ندارد و معمولا هم به جو حاکم بر بازار اهمیت نمی دهند و محصولات را با قیمتی مناسب عرضه می کند. در حقیقت مرکز فروش عمده سامان گستر برای فروش محصولات با قیمت مناسب تر با شرکت های تولیدکننده معتبر سراسر کشور ارتباط قوی دارد. فراموش نکنید اگر این شرکت فروش در حوزه نوشیدنی و غذایی ارتباط های گسترده نداشت، هرگز موفق به ارائه محصولات پر متقاضی با وسعت کنونی نمی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close