نرخ روز آبمیوه رانی قوطی

امتیاز دهید post

استان تهران یکی از مهم ترین شهرهایی است که در آن شرکت های توزیع کننده آبمیوه رانی قوطی را به نرخ روز به فروش می رسانند. این شرکت های معتبر به طور حرفه ای در حوزه نوشیدنی فعالیت می کنند و طعم های متنوع مانند آبمیوه رانی قوطی هلو را با قیمت مناسب (نرخ روز) در اختیار خریداران قرار می دهند.

نرخ روز آبمیوه رانی قوطی - سامان گستر

درباره آبمیوه رانی قوطی

کاهش وزن از جمله گام‌های اساسی در درمان بیماران مبتلا به کبد چرب است. آب انار رانی هم در پروسه درمان به عنوان نوعی داروی قوی عمل می کند که در صورت مداومت در مصرف آن می‌توان در کاهش سطح تری‌گلیسیرید و چربی‌های انباشه ‌شده در کبد، نتایجی چشمگیر را مشاهده کرد. توجه داشته باشید از آنجایی که محتوای آنتی‌اکسیدانی و ترکیبات پلی فنلی موجود در این نوشیدنی بسیار بالا است؛ داشتن یک رژیم غذایی متعادل و در کنار آن مصرف روزانه این نوع نوشیدنی می‌تواند وزن بدن را تا حد زیادی کم کند و مهم تر از آن این است که این مسئله با بهبود کبد چرب ارتباطی مستقیم دارد. از طرفی دیگر مصرف منظم آب انار طبیعی رانی  باعث کاهش میزان آنزیم‌های کبدی (ALT و AST) خواهد شد.

محتوای پلی فنل بالایی آب انار رانی منجر به افزایش قابلیت آنتی اکسیدانی آن گردیده است. در حقیقت از این نوشیدنی به عنوان نوعی کاهش دهنده استرس اکسیداتیو یاد می شود که نقشی اساسی در انسداد پاتوژنز بیماری کبد چرب ایفا می کند. همانطور که همه ما می دانیم چاقی نوعی تهدید به سرعت در حال رشد برای سلامت جمعیت در حال افزایش کشور است که باعث بروز بیماری هایی جدی از جمله کبد چرب می گردد. مداخله رژیم غذایی، یکی از اصلی ترین راهبردهای کاهش وزن است که خطر بروز کبد چرب را تا حد زیادی کاهش می دهد.

قیمت روز انواع آبمیوه

همانطور که می‌دانید با افزایش اهمیت مردم نسبت به حفظ سلامتی خود، مصرف انواع نوشیدنی‌های میوه‌ای از جمله آبمیوه رانی بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. از این رو شرکت پخش سامان گستر به عنوان مرکزی معتبر و فعال در این حوزه اقدام به تامین گسترده این محصول نموده است. این مجموعه با به کارگیری پیشرفته‌ترین سیستم‌های توزیع عمده محصولات غذایی و انواع نوشیدنی، در جهت جلب رضایت مشتریان تمام تلاش خود را به کار بسته است.

از عوامل مهم تامین عمده این محصول به می‌توان به ارتباط مستقیم و بی‌واسطه این مجموعه با شرکت عوجان اشاره نمود. شرکت توزیع سامان گستر تحولی عظیم در حوزه عمده محصولات غذایی ایجاد کرده که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به قیمت فروش آبمیوه رانی قوطی به صفحه محصولات مراجعه کرده در صورت بررسی تمام موارد خرید خود را نهایی فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close