مرکز پخش نوشابه پپسی قوطی 330 سی سی (قیمت عمده)

امتیاز دهید post

نوشابه پپسی قوطی 330 سی سی در مرکز پخش سامان گستر، به عنوان یکی از پر فروش ترین نوشابه های دنیا به قیمت عمده عرضه می شود. خوشبختانه در حال حاضر کارخانه تولید‌ نوشابه پپسی در ایران که مشابه نوع خارجی آن  را به شیوه استاندارد تولید می کند. بطوریکه در تولید این‌ نوشابه ها از بهترین ترکیبات اولیه بهره می گیرد و آنها را با نرخی معین  راهی بازار می کند.

مرکز پخش نوشابه پپسی قوطی 330 سی سی (قیمت عمده) - سامان گستر

نوشابه، نوشیدنی اعتیاد آور

مصرف قند باعث ترشح هورمون دوپامین در مغز و ایجاد احساس لذت خواهد شد. افراط و زیاده روی در مصرف نوشابه اثرات مشابهی بر بسیاری از مردم می گذارد، چرا که مغز در جست و جوی فعالیت هایی است که باعث آزاد شدن هورمون دوپامین در بدن می شود. بسیاری از تحقیقات و آزمایشات انجام گرفته نشان میدهند که قند تاثیری همانند بعضی از مواد مخدر بر مغز می گذارند. به طور خلاصه می توان اظهار داشت که نوشیدنی ها و نوشابه های قندی تاثیرات بسیار قوی و قدرتمندی بر سیستم پاداش مغز انسان میگذارند که امکان ایجاد اعتیاد را افزایش خواهند داد.

از طرفی دیگر نوشیدن روزانه و بیش از حد نوشابه به خاطر قند زیادی که در آن وجود دارد، خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را افزایش خواهند داد. بطوریکه میتوان اظهار کرد که ارتباط بین قند خون بالا و بیماری های قلبی و فشار خون به علت افزایش میزان قند خون، تری گلیسیرید و LDL به وجود می آیند. یک پژوهش 20 ساله بر روی مرد هایی که هر روز یک قوطی نوشابه مینوشند در مقایسه با آنهایی که بسیار کمتر و به ندرت نوشابه مصرف می کردند نشان داد که خطر مبتلا شدن به سکته قلبی، فشار خون و گرفتگی عروق در گروه اول بسیار بیشتر از گروه دوم است. مطالعات و پژوهش های گوناگونی ارتباط میان نوشیدن نوشابه های شیرین و گازدار و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را اثبات کرده اند.

مرکز توزیع نوشابه پپسی قوطی 330 سی سی

محور حرکت مرکز پخش سامان گستر در زمینه توزیع محصولات غذایی و نوشیدنی های ایرانی می باشد. این مرکز پخش در راستای توزیع محصولات پرفروش مانند نوشابه پپسی قوطی 330 سی سی به قیمت عمده اقدامات مناسبی را در دستورکار قرار داده است. از جمله این اقدامات می توان به راه اندازی فروشگاه اینترنتی، شبکه توزیع و صادرات اشاره نمود.

توزیع و پخش، عنصری مهم در عملیات کسب و کارها شرکت های پخش کننده نوشیدنی است. بازرگانی سامان گستر شرکتی معتبر است که می توانید بهترین خدمت ممکن را تضمین کند. اگر احیانا مشکلی در توزیع رخ دهد و تحویل محصولات کاستی وجود داشته باشد، مسئولیت آن را به طور کامل برعهده می گیرد. اعتماد مشتریان سرمایه ما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close