مرکز پخش نوشابه پپسی شیشه (لیست قیمت)

امتیاز دهید post

شرکت بازرگانی سامان گستر به عنوان مرکز پخشی فعال و شناخته شده در سایت خود، امکان استعلام لیست قیمت محصولات پر فروش مثل نوشابه پپسی شیشه را برای مشتریان خود فراهم کرده است. خرید اینترنتی انواع نوشیدنی می تواند کمک زیادی به افراد در انتخاب نوع برند و محصول مد نظر بکند. چرا که مرکز پخش های بسیار زیاد و معتبری در این فضا در حال فعالیت اند و می توانند خریدی مطمئن را برای مشتریان ویژه خود فراهم آورند.

 

مرکز پخش نوشابه پپسی شیشه (لیست قیمت) - سامان گستر

تاریخچه نوشابه پپسی

بنیانگذار و صاحب شرکت پپسی فردی بود به نام کیلب بردهم که در سال 1893 کار سخت تولید نوشابه را آغاز کرد. وی به حوزه داروسازی و بهبود سلامت جامعه بسیار علاقه مند بود و به همین علت هم در سال 1886 میلادی تحصیلات آکادمیک خود را در دانشگاه مریلند آغاز کرد و در نهایت با موفقیت و سربلندی از این دانشگاه فارق التحصیل شد. سپس در داروخانه ای را به نام بردهم را در شهر نیوبرن دایر کرد و همانند بسیاری از داروخانه های آن زمان به علاوه ی دارو و محصولات بهداشتی  انواعی از نوشیدنی ها را نیز می فروخت. منتها تفاوتی که با بقیه داشت این بود که، نوشابه ها و نوشیدنی هایی که در داروخانه او به فروش میرسید از تولیدات خود او بود.

این نوشیدنی ها را با اسم ( نوشیدنی برد ) به مشتریان فروخته میشد. ترکیبات موجود در این نوشیدنی ها شامل دانه کولا، شکر و مواد شیرین کننده، روغن لیمو، جوز هندی، آب و کارامل بود. اما بعد از گذشت زمان و با محبوبیت زیاد این نوشیدنی در این داروخانه در بین مردم، وقت آن رسیده بود که بردهم یک نام شایسته و خوب برای این نوشیدنی ها انتخاب کند. در آخر او تصمیم گرفت نوشابه ها و نوشیدنی هایش با نام پپسی کولا بفروشد. آنزیم پپسین یکی از پروتئین های موجود در بدن انسان است و کلمه پپسی از نام این آنزیم الهام گرفته شده است.

 

 

تا فصل تابستان سال 1903 میلادی بردهم اسم پپسی کولا را به عنوان یک علامت تجاری به اسم خودش به ثبت رساند و نوشیدنی های خودش را به دیگر خریداران و داروخانه ها در شهر کارولینای شمالی به فروش رساند. از این نوشیدنی در مناطق دیگر این ایالت استقبال بسیار زیادی به عمل آمد. علاوه بر این طعم و مزه و محبوبیت این نوشابه باعث شد که این نوشابه ها در ایالت های دیگر آمریکا هم به فروش برسد. بردهم در سال 1905 میلادی به دلیل تقاضای زیاد این نوشابه دو کارخانه بزرگ در شهرهای دورهام و شارلوت تاسیس شد و تا 1910 تقاضا برای خرید نوشابه پپسی کولا به حدی زیاد شده بود که این نوشابه ها در 300 تولیدی دیگر در بیست و چهار ایالت آمریکا در حال ساخت نوشابه ها و نوشیدنی های این برند بودند.

مرکز خرید اینترنتی نوشابه پپسی شیشه

امروزه یکی از راه هایی که می توان بهترین نوع نوشابه پپسی، زمزم و کوکا را تهیه کرد، استفاده از سایت های اینترنتی است. سایت های مرکز پخش های اصلی و شناخته شده می تواند لیست قیمت نوشابه پپسی شیشه، برند روز دنیا را در اختیار خریداران و مصرف کنندگان قرار دهند. به طور قطع خرید اینترنتی می تواند شرایط ویژه ای را برای مشتریان عمده نیز فراهم آورد.

یکی از بسته بندی های مشتری پسند نوشابه پپسی که افراد زیادی آن را انتخاب می کنند، شیشه ای است. نوشابه پپسی شیشه طعم های متنوعی دارد و می توانند با ذائقه اکثر خریداران سازگاری داشته باشد. لذا اکثر مرکز پخش های اصلی و معتبر لیست قیمت نوشابه پپسی شیشه را به آسانی در اختیار خریداران عمده قرار می دهند. اما مهم ترین نکته ای که میزان خرید و فروش نوشابه پپسی را روز به روز افزایش داده استفاده از از تکنولوژی روز دنیا در کارخانه بزرگ پپسی، در تولید انواع نوشابه پپسی است.

 

 

نوشابه پپسی شیشه به دلیل کیفیت و طعم به خصوصی که دارد یکی از انواع پر فروش نوشابه گازدار در کشور است. البته همانطور که می دانید نوشابه پپسی انواع بسیار زیاد و متنوعی دارد. اما بسته بندی شیشه ای آن توانسته صرف را برای خریداران راحت تر کند. به همین خاطر اغلب تولید کننده کننده های برتر نوشابه مثل کوکاکولا و زمزم نیز بسته بندی قوطی و شیشه بیشتر می فروشند. زیرا بسیار بیشتر مورد توجه فرد خریدار است و با طعم های مختلف در حال ارائه به خریداران سرتاسر کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close