مرکز پخش مستقیم و بدون واسطه نکتار سن ایچ 750 سی سی – قیمت ویژه

امتیاز دهید post

نکتار سن ایچ 750 سی سی با قیمت ویژه، در مرکز پخش های مستقیم کشور، خرید و فروش می شود. این آبمیوه از نوشیدنی های طبیعی و پر فروش در سرتاسر ایران است. در شهرهای بزرگی همچون تهران کارخانه های های تولید آبمیوه به طور کاملا حرفه ای و منظم در حال فعالیت اند. یکی از شناخه شده ترین این کارخانه ها سن ایچ است. نکتار سن ایچ 750 سی سی در طعم های کاملا خاص و متنوع همچون پرتقال خونی و انار را به صورت ارگانیک در حال تولید و عرضه به بازار نوشیدنی است. افراد جامعه در هر سن و سلیقه ای همواره به نوشیدنی هایی که به طور کاملا خاص و طبیعی و تولید می شود، علاقه بسیار زیادی دارند. چرا که از خواص بیشمار نوشیدنی هایی طبیعی مانند نکتار سن ایچ 750 سی سی بهره گرفته تاثیرات آن را به خوبی در بخش های مختلف بدن خواهند دید.

 

مرکز پخش مستقیم و بدون واسطه نکتار سن ایچ 750 سی سی - قیمت ویژه - سامان گستر

ویژگی های موجود در آب آناناس

ویتامین‌های گروه B، میزان بالای منگنز و بتاکاروتن موجود در این آب میوه باعث جلوگیری از بروز سرطان دهان، سینه نیز می‌شوند. بعضی از محققان و پژوهشگران بر این باورند که آنزیم بروملین خاصیتی شبیه به شیمی درمانی دارد و از متاستاز یا گسترش عملکرد سلول های سرطانی در بدن جلوگیری می کند. نکته بسیار مهم و قابل اهمیت این است که متاسفانه نوشیدن آب میوه آناناس خود به تنهایی نمی تواند نقش موثری در درمان و بهبود سرطان داشته باشد. نوشیدن آب آناناس به طور روزانه و منظم تاثیر به سزایی در کاهش ریسک ابتلا به انواع مختلف سرطان ها دارد.

 

 

افزایش وزن با نکتار سن ایچ 750 سی سی با طعم آناناس امکان پذیر است. همانطور که پیش تر به ترکیبات مغذی و میزان کالری موجود در این آب آناناس اشاره کردیم، دریافتیم یک لیوان کوچک آب آناناس تقریبا 120 کیلو کالری انرژی دارد که این مقدار نسبتا زیاد است. میوه آناناس دارای قند بالایی بوده و به همین دلیل طعم بسیار شیرینی هم دارد. فیبر موجود در آب میوه آناناس چندان زیاد نیست و زمان زیادی نیز طول نمی کشد تا به طور کامل هضم شود.

مرکز پخش و توزیع نکتار سن ایچ 750 سی سی

وقتی تولید کننده بزرگ و معتبری مانند شرکت سن ایچ و یا سان استار اقدام به تولید آبمیوه یا نکتار می کند، بایستی ترکیبات کاملا طبیعی و تحصصی را مورد استفاده قرار دهد. این ترکیبات ها که نقش بسیار مهمی در تعیین کیفیت و قیمت نکتار سن ایچ 750 سی سی دارد. لازم به ذکر اسن این نوشیدنی تماما با به کارگیری ترکیبات طبیعی و میوه های سالم تولید و به فروش می رسد. نکتار سن ایچ 750 سی سی با آنکه در حال حاضر در خطوط تولید کارخانه فرآوری می گردد، اما از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. به همین ترتیب خرید این نوشیدنی های طبیعی و خوش طعم به قیمت روز آسان تر از گذشته شده است.

امروزه آبمیوه را می توان با طعم هایی مانند:

هلو

انبه

پرتقال

انگور

موز

سیب

به صورت بسته بندی شده خریداری نمود.

 

 

اصلی ترین شهرهای تولید کننده آنکتار سن ایچ 750 سی سی تهران است. در استان بزرگ تهران دسترسی به انواع نوشیدنی اعم از نوشابه، آبمیوه و نکتار بسیار آسان تر از شهرهای دیگر بوده و هست. بطوریکه می توان بهترین و پرفروش ترین انواع نکتار سن ایچ 750 سی سی را از مرکز پخش های مستقیم با قیمت ویژه خریداری کرد. نکتار سن ایچ هم در داخل و خارج از کشور فروش مطلوبی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close