مرکز عرضه نکتار تکدانه 200 سی سی

امتیاز دهید post

با توجه به تغییر سبک زندگی مردم مصرف نوشیدنی های شیرین و سالم بیشتر شده است. نکتار تکدانه 200 سی سی یکی از نوشیدنی های پرطرفدار مخصوصا در فصل تابستان می باشد که برای رفع تشنگی خیلی موثر است. این نوع آبمیوه یکی از گزینه های مناسب برای این امر است.

مرکز عرضه نکتار تکدانه 200 سی سی - سامان گستر

فواید شگفت آور آبمیوه های تکدانه

همانطور که میدانید آب آناناس تکدانه نوشیدنی سرشار از ویتامین C است. به طوریکه با گنجاندن آن در برنامه غذایی هفتگی خود تقریبا 25 درصد از نیاز روزانه تان به این ویتامین ضروری و مفید تامین می‌گردد. علاوه بر این، این میوه حاوی آنزیمی است به اسم «بروملین» که باعث حل شدن پلاک‌های خونی شده و به همین ترتیب می‌تواند کبودی‌های به وجود آمده در اثر ضرب دیدگی و جراحات حاصل از آن را به طور کامل از بین ببرد. هم چنین، ویتامین C موجود در آناناس و آب میوه آناناس هم می‌تواند طول مدت ترمیم و بهود زخم‌ها سریعا بهبود ببخشد. نکتار تکدانه 200 سی سی با طعم آناناس به خاطر درصد خلوص بالایی که دارد، خواص زیادی دارد.

از دیگر طعم های نکتار تکدانه می توان به آب انگور آن اشاره کرد. میوه انگور مملو از پتاسیم می باشد. پژوهش های انجام گرفته نشان می دهند که به ازای هر 100‌ گرم میوه انگور، بیش از 200 میلی‌گرم از این ماده معدنی در آن یافت می شود. به همین دلیل مصرف آب انگور به طور روزانه می‌تواند کمک به تنظیم‌کننده فشارخون کند. این حاوی آنتی‌اکسیدانی به اسم «آلایژیک اسید» می باشد که دریافت آن بطور منظم و هفتگی می تواند احتمال ابتلا به انواع سرطان ها علی الخصوص در مکان ‌هایی که آلودگی هوا بیشتر است را، کمتر کند.

مرکز پخش نکتار تکدانه 200 سی سی

همانطور که می دانید در زمان های گذشته تامین عمده محصولات غذایی نیازمند صرف مدت زمانی طولانی بود. نکته حائز اهمیت این است که امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، مراکز توزیع کننده ای مثل بازرگانی سامان گستر، در فضای مجازی فعالیت خود را شروع نموده اند. پس نتیجه میگیریم شروع به همکاری با چنین شرکت هایی سهولت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است. در حقیقت خریداران عمده می توانند به آسانی و در زمان دلخواه به قیمت خرید روز محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. یکی از نکات ویژه ای که در نظر خریداران سامان گستر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، ارائه تخفیفات ویژه بر محصولات غذایی مانند محصولات تکدانه می باشد.

توجه ویژه داشته باشید که تخفیفات در نظر گرفته شده توسط مجموعه ما بالاتر از دیگر شرکت ها است و البته بالاترین تخفیفات در زمان برگزاری جشنواره ها می باشد. پیشنهاد ما به مشتریان عزیز این مجموعه، عضویت در پلتفرم هایی مثل اینستاگرام و تلگرام است. شرایط خرید استثنایی در این پلتفرم ها اطلاع رسانی می شود. تیم فروش سامان گستر همواره در تلاش برای توسعه به کسب و کار مشتریان اند. در صورت تمایل به همکاری و اطلاع از قیمت فروش نکتار تکدانه 200 سی سی لطفا با شماره های درج گردیده در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close