مرکز عرضه نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری (زیر قیمت بازار)

امتیاز دهید post

چرا برخی مرکز عرضه ها می توانند نوشیدنی هایی مانند نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری را زیر قیمت بازار، عرضه کنند؟ آیا نوشابه های کوکاکولا در شهرهای بزرگ مانند تهران سود آوری بیشتری برای شرکت های پخش معتبر مثل سامان گستر دارند؟ آیا این مراکز می توانند محصولاتی مطلوب را به دست مشتریان برسانند؟ در ادامه این مقاله به بررسی این مطالب می پردازیم.

 

مرکز عرضه نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری (زیر قیمت بازار) - سامان گستر

تاریخچه ای مختصر درباره نوشابه

نوشابه کوکاکولا جزو یکی از زیر مجموعه های پر فعالیت در صنعت نوشابه سازی و نوشیدنی به شمار می آیند. به طور مثال، نخستین بار نوشابه پپسی به عنوان افزایش دهنده انرژی وارد تولید و به بازار عرضه شد. واژه کوکاکولا از دو ماده فعال و محرک الهام گرفته شده بود. مواد محرک محبوب و شناخته شده در بین کارشناسان و متخصصان یعنی آجیل کولا که منبع مناسبی برای کافئین بود و دومین ماده محرک برگ کولا بود.

کوکاکولا در ابتدا به عنوان نوعی دارو مورد استفاده قرار می گرفت. در حقیقت این نوشیدنی به عنوان دارویی گوارا، نشاط آور، افزایش دهنده نیرو که علاوه بر تمامی اینها برخی ناراحتی های عصبی، سردردهای میگرنی و هم چنین مالیخولیا مورد استفاده قرار می گرفت. به همین دلیل این اولین شعار تبلیغاتی کوکاکولا بود. با شروع قرن جدید، شانس فروش کوکاکولا بالا گرفت. در سال ۱۹۰۲ میلادی با بودجه حدودا ۱۲۰ هزار دلار، کوکاکولا به عنوان بهترین نوشابه در کشور آمریکا شناخته شد.

 

 

سال بعد کوکائین از ترکیبات موجود در این نوشابه حذف گردید و حدود هفتاد سال بعد کافئین هم از ترکیبات موجود در آن خارج شد. در سال ۱۹۰۳ میلادی شرکت کوکاکولا تصمیم گرفت ماده کوکائین را از مواد موجود در این نوشیدنی حذف کند. از آن پس، به جای کوکائین از کافئین استفاده شد. اما نکته جالب این است که برگ‌های درخت کوکا هنوز هم قسمتی از فرمول این نوشیدنی گوارا است. این ماده ظاهراً به عنوان طعم‌دهنده و چاشنی در محتویات موجود در این نوشیدنی استفاده می‌شود.

مرکز فروش نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری

نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری به خاطر طعم خوب و البته خواص مطلوبی که در خود‌ دارد، مد نظر افراد زیادی است. به همین ترتیب هر شخص با توجه به نیازش آنها را خریداری و استفاده می کند. در این بین نوشابه هایی مانند پپسی و‌ کوکاکولا که جزو برند های برتر هستند، از نظر افراد زیادی مورد توجه است. بدین ترتیب افراد بسیاری آن را تهیه کرده و از آن بهره می گیرند.

بسیاری از مرکز عرضه های کشور را می توان در شهرهای مختلف کشور دید که در تلاش برای ارائه محصولات با کیفیت مثل نوشابه کوکا بطری یک و‌ نیم لیتری زیر قیمت بازار اند. کیفیت فروش و تجربه خریدی آسان را می توانید در شرکت سامان گستر تجربه نمایید. اما قیمت انواع نوشابه در شرکت های پخش تفاوت دارد. همیشه نوشیدنی های با کیفیت تر و شناخته شده تر بسیار آسان تر خرید و فروش می شوند.

 

 

در شهرهای بزرگ نظیر:

تهران

شیراز

اصفهان

کرج

قم

یزد

تبریز

می توان فعالیت خوب شرکت های عرضه کننده نوشابه کوکا و پپسی را شاهد بود. زیرا با توجه به تقاضای بالایی که برای نوشابه کوکاکولا در این شهرها وجود دارد، عملکرد شرکت های پخش برای فروش بهتر بوده و به طور معمول سود آوری بهتری به دست خواهند آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close