مرجع عمده نوشابه پپسی شیشه

امتیاز دهید post

اهمیت و علاقه مردم به مصرف نوشابه پپسی شیشه میان مردم باعث شده تا کارخانه های تولید کننده ی نوشابه پپسی، نوع شیشه ای آن را در طعم و مزه های گوناگون تهیه و تولید و در اختیار فروشگاه ها و فروشندگان قرار دهند. محبوبیت نوشابه پپسی شیشه در بین مردم سبب شده تا این نوشیدنی خوش طعم و پرطرفدار به صورت عمده و در حجم بالا در اختیار خریداران و مشتریان قرار بگیرد.

مرجع عمده نوشابه پپسی شیشه - سامان گستر

بسته بندی و جنس ظروف انواع نوشابه

چندین سال پیش نوشابه های گازدار بدون الکل در ظروفی از جنس شیشه پلاستیک های مقاوم، قوطی هایی از جنس فولاد، آلیاژ آلومینیومی و پلاستیک، باکس های محکم، بگ های فویلی و همچنین ظرف های بزرگی از جنس stainless steel درون جعبه بسته بندی می شدند. فروش نوشابه های گازدار به بیش از 100 سال پیش همزمان با اختراع یخچال های خنک کننده باز میگردد.

در اوایل قرن 20 ظرف هایی از جنس آلومینیوم برای مصرف نوشابه های گازدار در بازار عرضه شدند. ظروف پلاستیکی با چگالی کم و با مقاومت بالا در برابر ضربه و شکستگی نیز حدود بیست سال بعد در اختیار عموم قرار گرفت. اما به دلیل پیچیدگی و در دسترس نبودن مواد اولیه در صنعت ساخت نوشابه در آن زمان، استفاده از نوشابه های پت پلاستیکی در سطح جهانی تا دو دهه بعد از آن نیز ادامه یافت. امروزه نیز ظزوف شیشه ای در ساخت نوشابه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو نوشابه پپسی شیشه بازار فروش بسیار پر رونقی دارد.

شرکت فروش عمده نوشابه پپسی شیشه

همانطور که می دانید در حوزه خرید و فروش عمده، قیمت گذاری توسط شرکت فروش فاکتوری بسیار مهمی به حساب می آید که در افزایش و همچنین کاهش فروش عمده محصولات غذایی و انواع نوشیدنی نقش مهمی ایفا می کند. عمده فروشان با هوش و البته توانمند در این حوزه معمولا قیمت مناسب تری را در نظر می گیرند. البته آنچه اهمیت زیادی دارد این است که قیمت ارائه گردیده توسط یک شرکت عمده، در مقایسه با سایر مراکز منطقی باشد.

نمایندگی پخش سامان گستر امکان خرید عمده محصولاتی مانند نوشابه پپسی شیشه را با ارزان ترین قیمت، مهیا نموده است. با توجه به داشتن کانال و ارتباط قوی این شرکت با کارخانه های تولید کننده و همچنین امکان خرید بدون واسطه، ارائه تخفیفات بزرگ امری آسان برای مجموعه ما است. برای آگاهی از نوسانات قیمتی غیر منتظره و همچنین تخفیفات ویژه می توانید در کانال تلگرامی و همچنین سایر صفحه های مجازی بازرگانی سامان گستر عضو شوید. چنانچه به دنبال خرید نوشابه پپسی شیشه با ارزان ترین قیمت هستید در زمان اداری با واحد فروش سامان گستر تماس حاصل فرمایید و از جزئیات مطلع گردید.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • امید محمدلو
    مارس 14, 2023 12:20 ق.ظ

    سلام من نمایندگی پپسی میخوام واسه شمال شهرستانهای آذربایجانغربی

    پاسخ
    • سلام آقای محمدلو
      لطفا از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان فروش تماس بگیرید راهنماییتون میکنن

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close