لیست قیمت نوشابه زمزم قوطی

امتیاز دهید post

لیست قیمت نوشابه زمزم قوطی از فروشگاه اینترنتی سامان گستر به صورت روزانه قابل مشاهده است. محصولات زمزم جزو برندهای مطرح ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. زیرا این شرکت علاوه بر اینکه به وضعیت سلامتی، سطح استاندارد و کیفیت محصولات خود اهمیت زیادی می دهد قیمتی منطقی برای محصولات خود در نظر گرفته است.

لیست قیمت نوشابه زمزم قوطی - سامان گستر

آیا می دانید چرا نوشابه رژیمی باعث کاهش وزن نمی‌شود؟

دلایلی متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد نوشابه‌های رژیمی نه تنها باعث کاهش وزن نمی‌شوند، بلکه افزایش وزن نسبتا زیادی را نیز در پی دارند. افزایش اشتها اولین و مهم ترین عامل است. مصرف نوشابه‌های رژیمی باعث تحریک و افزایش ترشح هورمون‌های گرسنگی گردیده و با تغییر گیرنده‌های چشایی اشتها را افزایش خواهد داد. در نتیجه  مصرف آن نه تنها باعث افزایش وزن نمی‌شود، بلکه شما را چاق هم می کند.

از طرفی دیگر، وقتی شیرینی مصرف می‌کنیم، مغز این سیگنال را می‌دهد که “مواظب باش، تو شیرینی زیادی ‌خورده ای”، اما موقعی که نوشابه رژیمی ‌می نوشید، مغز به این خیال که قندی زیادی مصرف نکرده، این سیگنال را صادر نمی‌کند. همین مسئله باعث می‌شود که ما به سمت مصرف سایر شیرینی‌جات پر کالری سوق داده شویم. دریافت کالری بدون اینکه متوجه شویم واژه رژیمی بودن برای این نوشیدنی به معنی فاقد کالری بودن آن نمی باشد. این نوع نوشابه‌ها حاوی اسپارتام اند که با تبدیل به اسید آمینه و متانول در بدن، کالری نسبتا بالایی آزاد می‌کنند.

این مقدار کالری از نظر تولیدکنندگان، زیاد نیست. به همین خاطر آن را فاقد کالری می‌دانند ولی در اصل اینطور نیست. نوشابه های رژیمی از نوع معمولی بهتر است، اما در مصرف آن به هیچ وجه زیاده روی نکنید. شرکت زمزم هم به تولید نوشابه های رژیمی روی آورده است. لیست قیمت نوشابه زمزم قوطی در کانال فروش شرکت سامان گستر قابل مشاهده است.

قیمت نوشابه زمزم قوطی

شرکت پخش سامان گستر با بیش از ده سال سابقه به عنوان مجموعه ای موفق در حوزه توزیع عمده محصولات غذایی، انواع نوشیدنی های پر فروش و درجه یک را زیر قیمت بازار در اختیار مشتریان قرار می دهد. به علاوه این مجموعه ارتباط‌هایی با اغلب شرکت های تولیدکننده دارد تا از آن طریق بتوانید قراردادهایی ببندید که سود خوبی به عنوان واسطه به شما برسانند.

فروشگاه اینترنتی سامان گستر برای فروش عمده محصولات غذایی و انواع نوشابه و آبمیوه، نرخ تخفیفی ویژه ای را در نظر گرفته است. بنابراین می‌تواند درصد کمی به قیمت خرید خود اضافه کند. این در حالیست که حاشیه سودش نیز محفوظ است. این موقعیت رقابت بی‌سابقه‌ای را برای سایر شرکت ها با این مجموعه معتبر رقم زده است. قیمت عرضه نوشیدنی هایی پر طرفدار مثل نوشابه زمزم در جشنواره های فروش، استثنایی است. با مراجعه به سایت فروش سامان گستر می توانید لیست قیمت نوشابه زمزم قوطی، بطری و پت‌ را به آسانی مشاهده کرده و آن را ثبت سفارش نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close