قیمت ویژه نوشابه زمزم شیشه

امتیاز دهید post

نوشابه زمزم شیشه امروزه با قیمت ویژه در بازار نوشیدنی داخلی به فروش می رسد. این نوشابه خوش طعم توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می گیرد. به ویژه برای کسانی که ورزشکار اند و روزانه به طور سنگین فعالیت می کنند و کالری سوزی بالایی دارند. به علاوه نوشابه زمزم شیشه برای افرادی که ساعات کاری بالایی دارند و افراد عادی هم مورد استفاده قرار می گیرد. نوشابه زمزم در حجم و اندازه های مختلف با قیمت ویژه خریذ و فروش می شود.

قیمت ویژه نوشابه زمزم شیشه - سامان گستر

درباره خواص نوشابه بیشتر بدانیم

نوشابه زمزم شیشه حاوی از جمله ترکیباتی از جمله کافئین میزان جریان خون را افزایش می دهد. در نتیجه باعث افزایش شادابی و سرحالی می شود. در حقیقت نوشابه زمزم بر روی غده هیپوتالاموس تاثیر گذاشته و در نهایت باعث افزایش تولید هورمون سروتونین می گردد. این هورمون شادی آور است و باعث افزاش آدرنالین در خون می شود. این موضوع باعث سر حالی بیشتر و افزایش آمادگی برای انجام کارها و تمرکز روی انجام کارهایی مثل تدریس یا درس خواندن می شود .

این ترکیبات خاص موجود در نوشابه زمزم شیشه با دیگر برند ها متفاوت است. اما شرکت نوشابه سازی زمزم از مواد و ترکیبات درجه یک در تولید نوشابه هایش استفاده می کند. نوشابه زمزم اگر به قدر کافی مصرف شوذ، نه تنها باعث آسیب به بدن نمی شود، بلکه برای تقویت بدن مفید نیز می باشد. اما متاسفانه برخی برند ها از ترکیبات حاوی نیکوتین و آسیب زا برای تولید نوشابه های خود استفاده می کنند. این ترکیبات تاثیرات بسیار مخربی برای بدن دارند و ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشند. جالب است بدانید نوشابه زمزم شیشه گاها جنبه درمانی هم دارد.

چه عاملی بر قیمت نوشابه زمزم شیشه موثر است؟

همانطور که مستحضر هستید قیمت گذاری و تعیین قیمتی درست از جمله نوشابه زمزم شیشه بسیار متقاضی در کشور است کاری است که دقت و هوشیاری زیادی را می‌طلبد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید قیمت گذاری پایین‌تر از حد استاندارد هم روش مناسبی نیست؛ چرا که علاوه بر کاهش میزان سوددهی برای شرکت پخش کننده، میزان سودآوری مشتریان عمده را نیز متناسب با همان میزان کم می‌کند. به بیانی دیگر آنچه باعث سوددهی متقابل می‌شود، قیمت گذاری صحیح است.

از دیگر عواملی که در قیمت نهایی محصول تاثیرگذار است و با آن ارتباط مستقیم دارد، اهداف درآمدی و هزینه‌های تولید می‌باشد. بازرگانی سامان گستر یکی از شرکت‌های فعال معتبر در این حوزه است که می‌تواند به واسطه خرید مستقیم از کارخانه نوشابه زمزم را با ممکن به فروش برساند، چیزی که دغدغه اصلی مشتریان است. لازم به ذکر است شما می‌توانید به مراجعه به صفحه راه‌های ارتباطی شرکت سامان گستر از شرایط خرید و قیمت ویژه نوشابه زمزم شیشه، باخبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close