قیمت ویژه آبمیوه سن ایچ پاکتی

امتیاز دهید post

امروزه آبمیوه سن ایچ پاکتی یکی از انواع نوشیدنی هایی است که خریداران می توانند آن را در کنار خوراکی های دیگر مانند کیک و شیرینی و یا به تنهایی مورد استفاده قرار دهند. این نوع آبمیوه حاوی عصاره میوه های سالم و درجه یک است. بطوریکه می توان این نوشیدنی را دارای میزان قابل توجهی از خواص میوه ها دانست.

قیمت ویژه آبمیوه سن ایچ پاکتی - سامان گستر

درباره خواص آب سیب سن ایچ بیشتر بدانید

سیب نوعی میوه‌ی خاص و شگفت انگیز است که در اکثر مناطق ایران قابل برداشت است. آب سیب سن ایچ به عنوان منبعی بسیار غنی از انواع کربوهیدرات‌ها، پتاسیم، ویتامین‌های A و C است و هم چنین فاقد هر نوع چربی و کالری نیز می باشد. شاید برایتان جالب باشد که آب سیب خاصیت ها و کاربرد های فراوانی از جمله درمان بیماری های عصبی دارد. بطوریکه با مصرف روزانه مقداری آب سیب سن ایچ علاوه بر اینکه به حفظ شادابی و کاهش استرس خود کمک زیادی می کنید، سطح تمرکزتان تا حد زیادی افزایش پیدا خواهد کرد.

ضمنا بیش از 80 درصد آب سیب طبیعی از آب تشکیل شده است و همین موضوع باعث به وجود آمدن طعم خنثی و البته کمی شیرین در هندوانه شده است. این میوه غالبا از ترکیب آب و الکترولیت تشکیل می شود و حاوی میزان زیادی فیبر هم هست که باعث تبدیل هنداوانه میوه ای کامل می شود. علاوه بر آب سیب سن ایچ طعم های دیگر آن از جمله پرتقال، انار، آناناس و انبه نیز دارای درصد خلوص بالایی بوده و هر کدام خواص منحصر به فردی دارند.

خرید اینترنتی آبمیوه سن ایچ پاکتی

مجموعه بازرگانی سامان گستر به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش عمده، انواع آبمیوه و نوشابه را با بهترین برندها و حداقل قیمت ارائه می‌دهد. به همین دلیل سالیانه مشتریان بسیاری از طریق سایت این مجموعه، محصول غذایی مورد نیاز خود را به طور آنلاین ثبت سفارش می کنند. از گذشته تا به امروز مسئله قیمت گذاری برای محصولاتی چون آبمیوه سن ایچ پاکتی یکی از اصلی‌ترین چالش پیش روی این مرکز بوده است.

مدیریت سامان گستر نهایت دقت را در پروسه قیمت گذاری به کار برده و همواره رضایت خریداران را سرلوحه کار خود قرار ‌داده است. به بیانی دیگر اهمیت به این مسئله از جمله مهمترین عواملی است که در دهه گذشته بر محبوبیت و اعتبار این شرکت افزوده است. تخفیفات استثنایی که در جشنواره‌های فروش این مجموعه در نظر گرفته شده بر سوددهی متقابل موثر است. برای خرید آنلاین آبمیوه سن ایچ پاکتی وارد سایت شده و به قسمت محصولات بروید. پس از مشاهده اطلاعات لازم توانید به آسانی سفارش خود را ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close