قیمت نوشیدنی سان ستار 1 لیتری در بازار

امتیاز دهید post

یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی ها مخصوصا در فصل تابستان نوشیدنی سان استار 1 لیتری است. این محصول دارای طعم های مختلفی است و افراد مختلف به راحتی می توانند با توجه به میوه ای که به ان علاقمند هستند بهترین نوع آن را انتخاب کنند. استفاده از این نوشیدنی نه تنها برای رفع تشنگی موثر است بلکه به عنوان جایگزینی برای میوه نیز به شمار می رود که افرادی که نمی خواهند به صورت مستقیم میوه مصرف کنند می توانند این نوشیدنی را به عنوان میان وعده بر برنامه غذایی خود بگنجانند.

 

خصوصیات شربت سان استار 1 لیتری

خصوصیات شربت سان استار 1 لیترییکی از مهم ترین سوالات خریداران شربت های سان استار این است که خصوصیات شربت سان استار چیست؟ شربت سان استار ۱ لیتری محصولی است که از ۴۵ درصد آبمیوه تشکیل شده است و به همین دلیل درون آن ویتامین های مختلفی موجود می باشد که درون آن پالپ های میوه ای نیز وجود دارد که باعث طبیعی شدت مزه و خوشمزه شدن آن شده است. این آبمیوه دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و  هر هر لیتر آن دارای مقادیر مختلفی انرژی، کربوهیدارت، پروتئین می باشد که با توجه به میوه ای که در آن استفاده شده است ویتامین های موجود در آن و همچنین میزان انرژی، کربوهیدرات و… تفاوت دارد.

یکی از مهم ترین ویژگی های مثبتی که این محصول دارد این است که درون بسته بندی کامبی دام قرار گرفته است. ابن شیوه بسته بندی نه تنها برای مصرف کننده راحت تر است و می تواند به راحتی تمام حجم آبمیوه را استفاده کند بلکه برای محیط زیست نیز بهتر است چون وجود آن در طبیعت باعث آسیب به محیط زیست نمی شود.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سان استار کوچک

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سان استار کوچکیکی از فاکتورهای مهم و اساسی در هنگام خرید این محصول قیمت سان استار کوچک در بازار و عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن است؟ همانطور که می دانید این نوشیدنی در بسته بندی های مختلف، کیفیت و طعم های مختلفی تولید می شود که قیمت آن با توجه به برند تولید کننده، شیوه بسته بندی، نحوه خرید و… متفاوت است. برای مثال در صورتی که در تعداد بالا و از مراکز تولید کننده آن به صورت مستقیم خریداری شود قیمت آن به نسبت روش های دیگر بسیار ارزان تر می شود.

کسانی که قصد خرید عمده این محصول را دارند برای آگاهی از به روزترین و آخرین قیمت آن در بازار می توانند از طریق مراکز فروش آن و مشورت با فروشنده ای که در این مراکز مشغول به کار است از قیمت آن در بازار مطلع شوند و با عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن نیز بیشتر آشنا شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close