قیمت نوشابه پپسی قوطی 250 میلی لیتر

امتیاز دهید post

چرا شرکت های صادر کننده نوشیدنی در ایران، نوشابه پپسی قوطی 250 میلی لیتر را با قیمت خوب به دیگر کشور ها صادر می کنند؟ آیا می دانستید همه شرکت های بازرگانی ایرانی برندهای اصل و با کیفیت تولید داخلی را برای صاردات مد نظر قرار می دهند؟ آیا این محصولات غذایی و نوشیدنی های ایرانی توانسته اند با خرید و فروش خوبی در ایران همراه شوند؟ نوشابه پپسی قوطی 250 میلی لیتر نوشیدنی گازداری است که در ایران توسط شرکت بزرگ پپسی تولید می شود. کارخانه پپسی ترکیباتی خاص را برای تولید نوشابه پپسی قوطی در نظر قرار گرفته شده که توانسته طعم به خصوصی به آن بدهد. در این بین بهترین نوع نوشابه پپسی و کوکاکولا می تواند در بازار کشورهای دیگر فروشی عالی داشته باشد.

 

قیمت نوشابه پپسی قوطی 250 میلی لیتر - سامان گستر

تاریخچه شرکت پپسی

یکی از عواملی که در طول آن دهه و در سال 1907 به صاحب و موسس شرکت پپسی یعنی همان کلیب بردهم، کمک های بسیار زیادی کرد تایید و تصویب قانون غذا و دارو در کنگره بود. طبق این قانون استفاده و به کاربردن ترکیبات و مواد شیمیایی خطرناک در مواد غذایی، نوشیدنی ها و داروها به طور کامل ممنوع شد. با توجه به اینکه نوشابه پپسی فقط با استفاده از مواد طبیعی ساخته و تولید میشد. این مسئله توانست دلیل محکم و قانع کننده ای برای افرادی باشد که تا آن زمان از ترس مضر بودن و ناسالم بودن نوشابه ها از آنها استفاده نمیکردند. به این دلیل که تنها جایگزین طبیعی و سالم برای نوشیدنی های دیگر در آن زمان بود. به همین دلیل بخش بسیار بزرگی از بازار نوشیدنی در اختیار برند پپسی قرار گرفت.

برند پپسی بعد از دستیابی به موفقیت های بزرگ و ارزشمند تصمیم گرفت در حوزه مارکتینگ و بازاریابی این شرکت بزرگ نوشابه سازی تغییراتی به وجود بیاورد. در آن زمان نوشابه پپسی شعار معروفی با عنوان «نشاط انگیز، تقویت کننده، کمک به هضم غذا» داشت. این شعار بسیار موثر و تاثیر گذار واقع شد. این نوشابه ها در حوزه محصولات و نوشیدنی هایی به حساب می آمد که به هضم و گوارش غدا کمک میکردند.

اما در سال 1913 شرکت بزرگ تصمیم گرفت که از افراد معروف و شناخته شده برای تبلیغ نوشیدنی های خود استفاده کند. آنها در آن سال بارنی اولدفیلد که قهرمان مسابقات اتومبیل رانی بود را در جایگاه سفیر این شرکت استخدام کردند. بارنی اولدفیلد هم در طول این سالها به دلیل شعار کمپانی پپسی یعنی همان (پپسی بنوشید، شما را راضی میکند) در بین مردم بسیار شناخته شده و معروف شده بود.

 

در زمان جنگ جهانی اول قیمت شکر از سه سنت به بیست و هشت سنت افزایش یافت و بردهم این باور را داشت که احتمالا قیمت محصولات و مواد غذایی از این مقدار هم بیشتر خواهد شد. به همین دلیل او میزان زیادی شکر را خریداری کرد و در داخل انبارهای خودش ذخیره و نگهداری کرد. اما پس از جنگ جهانی اول قیمت شکر به میزان بسیار زیادی کم شد و آنچه باقی ماند انبار هایی پر شده با کیسه های شکر که دیگر ارزش و قیمت قبلی شان را نداشتند. متاسفانه کمپانی پپسی کولا در سال 1923 ورشکسته شد و موسس و صاحب آن هم باردیگر به داروخانه خود در شهر نیوبرن بازگشت.

وارد کننده نوشابه پپسی قوطی 250 میلی لیتر

در کشور ایران با اینکه انواع و اقسام آبمیوه و نوشابه با حداکثر کیفیت تولید می شوند، برخی از برندهای واردتی خارجی نیز به کشور وارد می شوند و مشتریان خاص خود را دارند. اما نوشابه پپسی قوطی 250 میلی لیتر تولید ایران در دیگر کشور ها به ویژه کشور های همسایه معروف بوده و با قیمت عالی صادر می شود. شرکت پپسی در ایران برای تولید و فروش نوشابه پپسی قوطی 250 میلی لیتر از بالاترین سطح استاندارد و روش های ویژه بهره می گیرد.

 

 

طبیعتا خریداران بهترین نوع و قیمت نوشابه پپسی قوطی 250 میلی لیتر را از نمایندگی های معتبر و شناخته شده تهیه می نمایند. این اقدام باعث می شود از اصل بودن و سطح کیفیت آن محصول اطمینان کافی به دست آورد و در نهایت با اطمینان و اعتماد بیشتری آن را تهیه کرد. همانطور که در مقالات پیشین نیز گفتیم، شرکت بازرگانی سامان گستر یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین نمایندگی های فروش نوشابه پپسی، کوکا و زمزم در کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close