قیمت فروش نکتار سن ایچ 200 سی سی

امتیاز دهید post

قیمت فروش نکتار سن ایچ 200 سی سی را می توانید به آسانی از مرکز فروش سامان گستر استعلام نمایید. امروزه در کشور ایران شاهد فعالیت گسترده تولیدکنندگان مختلف آبمیوه از جمله سن ایچ هستیم. شرکت آبمیوه سازی سن ایچ معمولا محصولات خود را با در نظر گرفتن استاندارد های بین المللی و انتظارات مشتریان خود در نهایت کیفیت تولید می کند. این شرکت در تلاش است محصولاتی با کیفیت عالی در اختیار مشتریان ایرانی و خارجی قرار دهد.

قیمت فروش نکتار سن ایچ 200 سی سی - سامان گستردرباره خواص نکتار هلو سن ایچ بیشتر بدانید

آبمیوه هلو سن ایچ یک نوشیدنی بسیار مقوی است که دارای مقادیر بسیار زیادی، ویتامین C، ویتامین A، ویتامین E، ویتامین‌های گروه B، منیزیم، گوگرد، پتاسیم، آهن و بسیاری از ترکیبات مفید دیگر است. همچنین این آبمیوه دارای آنتی‌اکسیدان هایی از جمله لیکوپن و بتاکاروتن است که برای حفظ سلامتی بدن بسیار مفید است. یکی از مفید ترین ترکیبات موجود در نکتار هلو سن ایچ ویتامین E است که تاثیرات شگفت آوری بر اعضاب مختلف بدن دارد.

در واقع ویتامین E یک ویتامین‌ محلول در چربی می باشد که علاوه بر تنظیم چربی خون بر تقویت پوست و مو هم مفید است. آنچه که خواص ویتامین E را پررنگ کرده، خاصیت آنتی اکسیدانی آن است. این ویتامین به‌طور طبیعی نکتار هلو سن ایچ وجود دارد. البته توجه داشته باشید که در پروسه تولید بیشتر آبمیوه های صنعتی این ماده از بین خواهد رفت اما پروسه تولید آبمیوه سن ایچ به قدری استاندارد است که تریبات مفید موجود در آن حفظ می شود. شما با مصرف این نوع آبمیوه هلو می توانی نیاز بدن خود را به تمامی مواد گفته شده تامین نمایید.

چرا که بدن ما قادر به تولید این ویتامین نیست و باید از مواد غذایی و آبمیوه های طبیعی دریافت گردد. یکی از مهم نرین تاثیرات ویتامین E موجود در آبمیوه هلو کاهش کلسترول خون است. در واقع کلسترول یک ماده‌ی طبیعی در بدن می باشد که به وسیله کبد تولید می‌شود و برای عملکرد درست سلول‌ها، اعصاب و هورمون‌های بدن اهمیت بالایی دارد. موقعی که میزان کلسترول بدن در حالتی طبیعی داشته باشد عملکرد تمامی ارگانهای بدن طبیعی و متعادل است. اما درست در زمانیکه کلسترول با اکسیژن ترکیب شده و اکسید گردد، شرایط خطرناکی پیش می آید.

نتایج تحقیقاتی که در جای جای دنیا انجام گرفته نشان می دهد، ایزومر های خاصی در ویتامین E وجود دارند مانند نوعی آنتی ‌اکسیدان از بدن محافظت می کنند و با اکسیداسیون کلسترول می جنگند. آنچه که موجب اکسیداسیون کلسترول می‌شود، رادیکال های آزاد است. علاوه بر ویتامین E ترکیبات دیگری نیز در نکتار هلو سن ایچ وجود دارد که به خاطر خاصیت آنتی اکسیدانی اش می تواند با رادیکال‌های آزاد مبارزه کرده و از اکسیداسیون کلسترول جلوگیری کند. نکته جالب دیگر این است که ایزومرهای توکوترینول موجود در ویتامین ای موجود در این آبمیوه بر سلامت قلب و عروق هم تأثیرات شگفت آوری دارند. این ویتامین می تواند فعالیت آنزیم خاصی را که وظیفه‌ اش کنترل تولید کلسترول می باشد را کنترل کرده و کاهش دهد. به علاوه، این ایزومرها از پروسه چسبندگی سلولی جلوگیری می کنند. در نهایت سرعت پیشرفت آترواسکلروز و گرفتگی رگ خونی کاهش پیدا کرده و در نهایت ریسک بروز سکته قلبی و به دنبال آن سکته مغزی کاهش پیدا خواهد کرد.

علاوه بر این ویتامین E موحود در این نوع نکتار خواص ضد پیری داشته و به لیفت پوست کمک زیادی می کند. این یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند افراد را به مصرف این نوشیدنی ترغیب کند. در حقیقت نوشیدن آبمیوه هلو می‌تواند رادیکال‌های سطح پوست را بطور کامل از بین ببرد و در نتیجه این موضوع چین و چروک های سطح پوست کاهش پیدا کرده و جوانسازی اتفاق می افتد. همچنین این ماده می‌تواند التهابات پوست را تا حد زیادی از بین ببرد و پوست را درخشان تر کند.

ویتامین ای موجود در آبمیوه سن ایچ با افزایش استحکام دیواره‌ مویرگ ها، افزایش میزان رطوبت و خاصیت کشسانی پوست، مثل یک ماده‌ ضدپیری عمل می نماید و تأثیرات مثبتی بر سلامت و زیبایی پوست می‌گذارد. پژوهشگران بر این باورند که مصرف مواد غذایی و همچنین آبمیوه های حاوی این ماده بیشتر از مصرف کرم های حاوی این ویتامین می‌توانند، رطوبت پوست را افزایش دهد. بنابراین افرادی که پوست خشکی دارند و به دنبال آبرسانی پوست خود هستند، می توانند از نکتار سن ایچ با طعم هلو به عنوان بهترین آبرسان استفاده کنند. همچنین ویتامین E علاوه بر کاهش التهابات درونی بدن، سلامت پوست را حفظ کرده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. فواید بیشمار مصرف آبمیوه طبیعی  طیف بسیار گسترده ای ذارد که در مقالات بعدی درباره آن ببشتر توضیح خواهیم داد.

قیمت خرید نکتار سن ایچ 200 سی سی

این روزها آبمیوه های صنعتی از جمله محصولات سن ایچ به جزوی جدا نشدنی از رژیم غذایی بیشتر افراد جامعه تبدیل شده اند. خرید و فروش عمده این محصولات این برند به خاطر کیفیت بالا و هم چنین صرفه اقتصادی بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. در حال حاضر بازرگانی سامان گستر به عنوان یکی از مراکز پخش عمده محصولات غذایی و انواع نوشیدنی که به لطف فروشگاه اینترنتی و راه اندازی تجارت الکترونیکی پروسه ثبت سفارش این محصولات را آسان تر کرده است. مشتریان می توانند با مراجعه این فروشگاه آنلاین همه روزه به نرخ فروش محصول و همچنین تخفیفات ویژه دسترسی پیدا کنند و به آسانی خرید خود را انجام دهند.

این شرکت به دلیل ارتباط مستقیم با بیشتر شرکت های تولیدکننده می تواند محصولاتی از جمله نکتار سن ایچ 200 سی سی را با حداقل قیمت که معمولا مناسب تر از سایر مراکز پخش است، به مصرف کننده نهایی برساند. در واقع همین شرایط خرید ویژه است که می تواند نگاه مشتریان عمده را به خود جلب کند و رضایت بیشتر آنها را به همراه داشته باشد. با مراجعه به وب سایت این شرکت می توانید از شرایط خرید و قیمت فروش نکتار سن ایچ 200 سی سی مطلع گردید. اگر دسترسی به اینترنت نداشتید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.