لیموناد علاوه بر پیشگیری از بروز سنگ کلیه، خواص شگفت انگیز دیگری هم دارد که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت. مصرف لیموناد به افزایش قدرت هضم کمک می‌کند. در حقیقت آبلیمو موجود در این نوشیدنی یک ماده درمانی قوی، برای درمان سوء هاضمه و یبوست است. به همین خاطر نوشیدن لیموناد می‌تواند بطور چشمگیری توانایی دستگاه گوارش را برای هضم غذاها افزایش دهد. علاوه بر این لیموناد زمزم می تواند ضایعاتی که دیواره روده را پوشش داده‌اند، بطور کامل پاکسازی کند.

هر جا که از مواد غذایی ضد سرطان صحبت می‌شود، حتما لیموناد زمزم که حاوی میزان زیادی آبلیمو است در صدر جدول قرار می گیرد. پژوهشگران آمریکایی اعلام کردند که مرکبات لیمونوئید دار مثل لیمو ترش، در جلوگیری از کنسر سینه که معمولا ناشی از استروژن است، نقش موثری داشته باشد. علاوه بر این لیموناد به دلیل حضور آبلیمو حاوی کومارین‌هایی است که می تواند با رادیکال‌های آزاد شروه به مبارزه کند و در جلوگیری از بروز انواع سرطان موفق عمل نماید. توجه داشته باشید لیموناد سرشار از ماده ای به نام پلی فنول بوده که دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی فوق العاده ای است. از این رو می تواند تاثیرات مثبتی در مهار و پاکسازی سلول‌های سرطانی داشته باشد. همچنین لیموی موجود در لیموناد زمزم می تواند در افزایش خود تخریبی سلول‌های سرطانی نقش مهمی داشته باشد.

فروش عمده لیموناد زمزم شیشه

قیمت گذاری رقابتی و همچنین استراتژی های ویژه توسط مجموعه بازرگانی سامان گستر، باعث محبوبیت و افزایش تقاضای خرید از این شرکت شده است. با این وجود شرکت های زیادی در حوزه پخش عمده محصولات غذایی و نوشیدنی با این برندها وارد رقابت شده اند. هر چند که قیمت گذاری با تخفیف ویژه تاکتیک روانشناسانه ای برای خلق مقایسه ای مطلوب است؛ اما اگر واقعی و بر اساس منطق نباشد، خیلی زود اعتبار آن شرکت را از بین خواهد برد و آن را ورشکسته خواهد کرد. دلیل اصلی آن هم این است که این روش باعث سودآوری متقابل نخواهد شد. به همین دلیل استراتژی انتخاب شده بایستی بر اساس نحوه تامین کالا انجام گیرد.

بازرگانی سامان گستر به دلیل ارتباط مستقیم با شرکت های تولیدکننده می تواند تخفیفات بیشتری نسبت به سایر مراکز بر محصولات خود بگذارد. در واقع هم خودش و هم خریداران عمده سود متقابل می کنند. قیمت روز و تخفیفات در نظر گرفته شده بر روی هر محصول در وبسایت مجموعه نمایش داده شده است. توجه داشته باشید حداقل سفارش برای خرید اغلب محصولات 200 کارتن در نظر گرفته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت فروش لیموناد زمزم شیشه با شماره های درج گردیده در سایت تماس حاصل فرمایید.