قیمت روز نوشابه زمزم قوطی

امتیاز دهید post

برای اطلاع از قیمت روز نوشابه زمزم قوطی یکی از بهترین راه ها مراجعه به سایت خرید بازرگانی سامان گستر است. محصولات شرکت زمزم به عنوان برند بسیار پر فروش ایرانی به خاطر کیفیت بسیار بالایی که دارد، تقاضای خرید بسیار بالایی دارد. عواملی بسیاری هستند که نشان می دهند، خرید و فروش عمده نوشابه زمزم هم برای شرکت توزیع کننده و مشتریان عمده، با حاشیه سود بالایی همراه است.

قیمت روز نوشابه زمزم قوطی - سامان گستر

درباره ترکیبات موجود در نوشابه بیشتر بدانید

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که انواع نوشابه ها که به عنوان محبوب ترین نوشیدنی در کل دنیا شناخته شده اند، حاوی چه ترکیباتی هستند؟ شما به عنوان مصرف کننده حق دارید درباره مصرف نوشابه بیشتر بدانید. همانطور که در مقالات پیشین هم به آن اشاره شد و مفصل درباره آن توضیح دادیم، دی اکسید کربن یا همان گاز کربنیک نوعی گاز بی‌رنگ و بی بو است. این ترکیب به عنوان یکی ازمهم ترین مواد در صنعت نوشابه سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید برایتان جالب باشد که گاز کربنیک از ترکیب کوالانسی بین اکسیژن و کربن ساخته می شود می ‌آید که در نتیجه سوختن سوخت های فسیلی همانند گازوئیل ایجاد می شود. به بیانی دیگر بعد از مرحله تصفیه از حالت گاز به مایع تبدیل می شود.

حالت کف کنندگی و طعم خاص و منحصر بفرد نوشابه زمزم در نتیجه وجود این ماده است. آنچه باعث می شود پس از مصرف این نوشیدنی احساس تازگی به شما القا وجود این ماده است. شاید برایتان پیش آمده باشد که درب نوشابه ای در مدت زمانی طولانی باز بوده و بعد از اینکه آن را مصرف کردید متوجه شده اید که طعم بخصوص آن از بین رفته است. اما علاوه بر این ماده مقداری گازکربنیک هم در نوشابه های گازدار وجود دارد. زمانیکه گازکربنیک با نوشابه ترکیب گردد، اسیدی ضعیف به نام اسید کربنیک به وجود می‌آید که طعم تقریبا ترشی به نوشابه می دهد. البته میزان این مزه ترش به قدری کم است که فقط حسی خوشایند را به شما القا می کند. به علاوه این ماده موجود در نوشابه به بهبود عملکرد هضم کمک زیادی می کند. علاوه بر این به عنوان نوعی ترکیب نگهدارنده هم از آن یاد می شود.

همانطور که پیش تر گفتیم گاز کربنیک از سوختن ترکیبات کربنی از جمله گازوییل به دست می آید. به همین دلیل این گاز کثیف است و بایستی حتما با به کارگیری تکنیک هایی خاص تصفیه شده و آلاینده های موجود در آن بطور کامل از بین برود. درآخر آنچه باقی می ماند گاز کربنیک خالصی است که به خودی خود ضرر چندانی برای سلامت بدن ندارد. گاز کربنیک پس از آنکه کاملا تصفیه شد وارد کپسول های تحت فشار  می شودو به کارخانه های نوشابه سازی مثل شرکت زمرم فرستاده می شود. در کارخانه تولید نوشابه گاز کربنیک با ایجاد خلا  در دستگاه کربوناتور به شربت اولیه ساخت نوشابه افزوده می شود. پس از اضافه شدن گاز کربنیک، درب بطری نوشابه کاملا بسته شده و آماده برای مصرف می شود. رئیس انجمن صنایع غذایی کشور ایران اظهار داشت برای گازدار کردن نوشابه هایی از جمله زمزم، سوخت های فسیلی به کاربرده می شوند که مهم ترین آنها گازوئیل است.

كيفيت گاز كربنيك افزوده ‌شده به نوشابه‌ها دارای اهمیت بسیار بالایی است. به ‌همين ‌دليل شرکت نوشابه سازی زمزم به عنوان شرکت محبوبی که محصولات آن تقاضای بسیار بالایی دارد، سخت‌گيري زيادي در رابطه با گاز كربنيك موجود در نوشابه‌هاي خود دارد. در حقیقت گاز كربنيك مصرفي این کارخانه بایستی مورد قبول و دارای مشخصات تعيين‌ شده توسط متخصصان باشد. يكي از اولين شاخصه ها در تعیین کیفیت آن درجه خلوص است. مطابق استاندارد های جهانی گاز كربنيك مصرفي در صنعت نوشابهسازي بايد داراي حداقل خلوصی معادل 98/99% باشد. به بيانی ديگر، ناخالصي موجود در این گاز بايد كمتر از 01/0% باشد. نکتع مهم و قابل توجه این است كه در همين ناخالصي كمتر از 01/0%، ميزان برخی عناصر بایستی بقدری کم باشد تا زياني را متوجه مصرفكنندگان نکند. بخش عمده كنترل كيفي گاز كربنيك موجود در نوشابه زمزم روي کمترین میزان ناخالصي تمرکز دارد. علت اصلی آن هم این است که از نبود عنصر يا ناخالصي زيان بخش بيش از میزان مجاز در گاز مصرفي، اطمینان کافی حاصل گردد.

در حال حاضر روش های مختلفی برای تولید گاز كربنيك وجود دارد. در خط توليد گاز كربنيك، ابتدا به وسیله «بويلر»، گازوئيل سوخته می شود. مشعل و ديگي كه بدین منظور استفاده شده طوری طراحيشده كه هوا كافي براي احتراق كامل سوخت تزريقي به مشعل، تأمين شود. بطور قطع بدیهی است كه گاز و گازوئيل مصرفي مخلوطي از آلكانها و يا هيدروكربنهای باشد و به دنبال آن هواي دميده شده هم تركيبي از نيتروژن، هيدروژن، اکسیژن و دیگر ناخالصيها خواهد بود.نتيجه اینکه در اثر احتراق علاوه بر آب و گاز كربنيك گفنه شده، گازها و ترکیبات دیگری هم توليد ميشوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ویژگی های نوشابه به مقاله فروش ارزان نوشابه پپسی یک و نیم لیتری مراجعه فرمایید.

نرخ روز نوشابه زمزم قوطی

خوشبختانه یا متاسفانه این روز ها انواع مختلف نوشابه از جمله زمزم به جزئی از رژیم غذایی اغلب افراد تبدیل شده اند. فروش عمده محصولات برند زمزم به خاطر کیفیت فوق العاده بالا و هم چنین قیمت عرضه مناسب بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. در حال حاضر شرکت سامان گستر به عنوان یکی از مراکز توزیع محصولات غذایی و انواع نوشیدنی که به لطف راه اندازی فروشگاه عمده اینترنتی پروسه ثبت سفارش این محصولاتی مثل نوشابه زمزم قوطی را آسان تر کرده است. مشتریان می توانند با مراجعه این فروشگاه آنلاین به قیمت فروش آن و همچنین تخفیفات ویژه دسترسی پیدا کنند.

این شرکت به دلیل ارتباط مستقیم با شرکت زمزم می تواند محصولات آن را با قیمتی مناسب عرضه نماید. در واقع همین شرایط خرید ویژه است که می تواند نگاه مشتریان عمده را به خود جلب کند و رضایت بیشتر آنها را به همراه داشته باشد. با مراجعه به وب سایت این شرکت می توانید از جزئیات و قیمت روز نوشابه زمزم قوطی مطلع گردید. اگر دسترسی به اینترنت نداشتید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.