قیمت روز آبمیوه سن ایچ بطری 300 سی سی

امتیاز دهید post

قیمت روز آبمیوه سن ایچ بطری 300 سی سی را می توانید در قسمت محصولات سایت فروش مجموعه سامان گستر، مشاهده فرمایید. از مهمترین عواملی که امروزه باعث افزایش فروش آنلاین آبمیوه سن ایچ شده می توان به اعلام قیمت روز، همکاری مستقیم و فروش عمده اشاره کرد. علاوه‌ بر این محصولات سن ایچ در بطری های مستحکم با استانداردهای روز دنیا در حال تولید اند. توجه داشته باشید نوع بطری از جمله پرفروش ترین و جدید ترین نوشیدنی های میوه ای این برند است که در چندین سال گذشته، میزان طرفداران آن بیش از پیش افزایش یافته است.

قیمت روز آبمیوه سن ایچ بطری 300 سی سی - سامان گستر

تاثیرات مثبت آب انار سن ایچ بر تقویت مغز و حافظه

آب انار سن ایچ درصد خلوص بسیار بالایی دارد. به همین دلیل دارای مقادیر قابل توجهی از اکسیدانی خاص به نام الاژیتانین می باشد. این ماده به کاهش شدت التهاب در بدن و محافظت از سلول‌های مغز در مقابل آسیب‌های اکسیداتیو و رادیکال‌های آزاد بسیار کمک کننده است. متخصصان بر این باورند که الاژیتانین ها باعث تولید ماده ای به نام urolithin A در روده می شوند. این ترکیبب توانایی فوق العاده ای در کاهش میزان التهاب در مغز و تاخیر در آغاز بیماری های شناختی مانند آلزایمر می شوند. توجه داشته باشید که این آنتی‌اکسیدان‌ و سایر ترکیبات مفید موجود در آب انار می‌تواند به کاهش استرس اکسیداتیو مغز و افزایش قدرت مغز، تمرکز و حافظه کمک کند. نتایج جدیدترین پژوهش ها در حوزه علوم اعصاب نشان داده که مصرف آب انار طبیعی با افزایش بقای سلول های مغز باعث بهبود عملکرد حافظه شده و خطر ابتلا به بیماری‌های مغزی از جمله پارکینسون و آلزایمر را کاهش می دهد. علاوه بر این محتوای ویتامین سی و‌ پتاسیم موجود در آب انار سن ایچ هم می‌تواند سلامت سیستم عصبی را تضمین نماید.

اگر میخواهید درباره آب انار سن ایچ بیشتر بدانید ادامه این مقاله را از دست ندهید. خوشبختانه در حال حاضر به لطف پیشرفت‌های علوم پزشکی و ابتکارات بهداشت عمومی، میانگین عمر انسان ها افزایش پیدا کرده است. با این وجود آنچه که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم این نکته است که چطور با تغذیه مناسب ماده خاکستری مغز خود را همزمان با افزایش سن، هوشمند و قوی نگه داریم. برخلاف درمان هایی مثل جوانسازی که با به کارگیری دستگاه ها و تکنیک هایی خاص، کاهش روند پیری بطور چشمگیری قابل مشاهده است؛ برای حفظ قدرت مغز چنین تکنیک های تهاجمی وجود ندارد. راز واقعی حمایت از هوش و افزایش قدرت مغز در رژیم غذایی شما نهفته است. با گنجاندن آبمیوه هایی طبیعی مانند آب انار سن ایچ، در برنامه غذایی روزانه می توانید مغزی قدرتمند و توانا داشته باشید و قدرت آن را به چندین سال قبل باز گردانید.

از جمله ترکیبات بسیار مفید موجود در آب انار که باعث حفظ قدرت مغز و افزایش عملکرد آن می‌شوند می توان به اسیدهای چرب ضروری، ویتامین‌های گروه B و انواع مختلف آنتی اکسیدان‌ها اشاره کرد. آنچه لازم است بدانید این است که این مولکول‌های قوی و با پتانسیل بالا به روش‌های گوناگون با زوال شناختی مقابله می‌نمایند. بطور مثال اثبات شده که با مصرف مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان مثل آب انار می‌توانید تغییری شگفت در افزایش قدرت مغز خود را تجربه نمایید. همانطور که می دانید مغز نیز با گذشت زمان مانند اعضای دیگر بدن پیر می شود. سلول‌های عصبی مغز همواره در تلاش برای دفاع از خود در مقابل سموم مهاجم یا همان رادیکال‌های آزاد، اند. شاید برایتان جالب باشد که سلول های در بدن همواره در حال تولید این ترکیبات ناپایدار و مضر اند. بطور کلی قرار گرفتن در معرض دود، انواع آلودگی و همچنین نور خورشید شما را در مقابل اثرات مخرب آنها آسیب پذیرتر می‌نماید. به بیانی دیگر رادیکال‌های آزاد کنترل نشده، منجر به تخریب سلول‌های سالم بدن می شوند. نام این فرایند در علم پزشکی استرس اکسیداتیو می باشد که به بروز زوال مغزی و شرایط دژنراتیو مرتبط با سن کمک کننده است.

نکته جالب این است که بدن به سرعت سلول های جنگجوی خود، یعنی همان آنتی اکسیدان ها را برای محافظت از خودش در مقابل استرس اکسیداتیو آماده می‌نماید. به همین دلیل می توان گفت ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در آب انار می توانند بدن در مقابل هر گونه آسیب و هرج و مرجی حفظ کند. در حقیقت وجود چنین ترکیباتی در آب انار می تواند رادیکال آزاد را خنثی نماید. به همین دلیل کارشناسان تغذیه معتقدند برای اطمینان از اینکه مواد مضر و بیماری زای موجود در بدن، به طور کامل از بین رفته‌اند، بایستی در رژیم غذایی و برنامه تغذیه خود تغییراتی جدی ایجاد نمایید. اگر آب انار را بطور منظم مصرف نمایید ترکیباتی از جمله فلاونوئیدها، ویتامین E، کورکومین و لوتئین را بطور گسترده به بدن خود منتقل می کنید. تمامی آنها از بدن دربرابر انواع بیماری ها از بدن شما محافظت می کنند.

به بیانی دیگر باید گفت مصرف آبمیوه های طبیعی همانند آب انار، برای سلامتی شما بسیار ضروری است. چرا که این آبمیوه مملو از گروهی از آنتی اکسیدان‌های قوی، به نام فلاونوئیدها اند که علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر عوامل بیماری زا، باعث درخشندگی رنگ پوست صورت نیز می شوند. بطور کلی می توان گفت مصرف این آبمیوه بر حفظ سلامت بدن بسیار مفید است. تعداد بسیار زیادی از پژوهش های علمی نشان می‌دهد که ترکیبات قدرتمند موجود در آب انار برای حفظ سلامت مغز و افزایش قدرت حافظه بسیار مفید است. فواید مصرف آبمیوه طبیعی سن ایچ علی الخصوص آب انار بسیار زیاد است.

به طور مثال کارشناسان در نتیجه پژوهشی که توسط بیمارستان بریگام انجام شد دریافتند، زنان سالمند‌ی که میزان زیادی از نوشیدنی های غنی از فلاونوئیدها مانند آب انار یا میوه انار را مصرف‌ کرده بودند، تقریبا کاهش حافظه شان دو سال به تاخیر افتاده بود. نتیجه این پژوهش در قیاس با خانم هایی که به اندازه کافی این میوه را‌ مصرف نکرده بودند، انجام گرفت. البته توجه داشته باشید تنها آب انار سن ایچ غنی از فلاونوئیدها نیست. بلکه انواع دیگر آبمیوه ها هم سرشار از اینگونه ترکیبات مغذی اند. ویتامین E یکی دیگر از آنتی اکسیدان‌هایی است که رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد و از بروز آسیب سلولی در مغز پیشگیری می‌کند. محققان معتقدند که این ترکیب قوی می‌تواند بروز زوال شناختی را به تاخیر بیندازد و از کاهش شرایط دژنراتیو مرتبط با افزایش سن حمایت کند. به طور کلی تصور می‌شود که مقا‌دیر ناکافی این ترکیب، انسان را در معرض خطر قابل‌توجهی برای ابتلا به زوال شناختی قرار می‌دهد.

آنتی اکسیدان‌های موجود در آب انار می‌توانند به حفظ سلامت عمومی بدن کمک کنند. همچنین براساس تحقیقات انجام شده، آب انار در کمک به محافظت از مغز در برابر انواع مختلفی از آسیب‌های مغزی مفید است. مطابق با مقاله منتشر شده در مجله «کشاورزی و شیمی مواد غذایی»، آب انار حاوی مقادیر بسیار زیادی از مواد آنتی اکسیدانی می باشد. به بیانی دیگر آنتی اکسیدان‌ موجود در آب انار سه برابر بیشتر از آنتی‌اکسیدان‌های موجود در چای سبز می باشد. آنتی اکسیدان‌های موجود در آب انار از آسیب رادیکال‌های آزاد به سلول‌های مغزی و عصبی جلوگیری می نمایند. البته توجه داشته باشید که آب انار سن ایچ همچنین به طور غیر مستقیم با محافظت از قلب در برابر رادیکال‌های آزاد و حفظ عملکرد عملکرد طبیعی به سیستم قلب و عروق نیز کمک می کند.

مطابق با مجله «نوروبیولوژی بیماری» مصرف منظم آب انار طبیعی با کاهش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر ارتباطی مستقم دارد. نتیجه این پژوهش با خوراندن آب انار به موش‌هایی با نشانه‌هایی از آلزایمر اثبات شد. نکته جالب این است که آب انار به خاطر وجود انواع آنتی اکسیدان‌ها بالا قدرت یادگیری را تا حد زیادی افزایش می دهد. علاوه بر این نتیجه تحقیق دیگری نشان داده که آب انار می‌تواند در صورت محرومیت اکسیژن، سلامت مغز جنین را پیش از تولد بیمه کند. این مطالعه هم با خوراندن آب انار به موش‌های باردار در 3 ماه آخر بارداری و در زمان تغذیه موش‌های تازه متولد شده از موش‌های مادر انجام گرفت. براساس نتایج این آزمایش، آب انار در طول مدت زمان حاملگی می‌تواند به عنوان محافظی قوی مورد استفاده قرار بگیرد.

نرخ روز آبمیوه سن ایچ بطری 300 سی سی

تا پیش از این تامین عمده محصولات غذایی و انواع نوشیدنی نیازمند صرف زمان و انرژی بسیاری بود. اما در حال حاضر همزمان با پیشرفت تکنولوژی، شرکت های پخشی مانند بازرگانی سامان گستر، در فضای مجازی شروع به فعالیت کرده اند. به همین خاطر شروع به همکاری با چنین شرکت هایی آسان تر از گذشته شده و مشتریان عمده و خرد می توانند با صرف کمترین زمان محصول مورد نظر خود را به نرخ روز خریداری کنند. میزان خرید عمده اعلام شده از سوی این مجموعه بیش از 200 کارتن اعلام شده است. مهم ترین نکته در خرید عمده توسط بازرگانی سامان گستر ارائه تخفیفات ویژه بر محصولات غذایی است.

لازم است بدانید درصد نخفیف در نظر گرفته شده بسیار بالاتر از سایر مراکز می باشد. بیشترین تخفیفات در زمان برگزاری جشنواره ها است. در حقیقت می توان گفن این بهترین فرصت خرید برای مشتریان ثابت شرکت سامان گستر است. پیشنهاد ما به همراهان گرامی، عضویت در پلتفرم های مختلف این شرکت از جمله اینستاگرام و تلگرام می باشد. بطور معمول شرایط ویژه در صفخات این مجموعه اطلاع رسانی می شود. تیم فروش این شرکت همواره در تلاش برای توسعه به کسب و کار مشتریان اند. در صورت تمایل به همکاری و اطلاع از قیمت روز آبمیوه سن ایچ بطری 300 سی سی لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. این مجموعه تضمین کننده موفقیت شما همراهان گرامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.