قیمت روز آبمیوه سان استار پاکتی

امتیاز دهید post

قیمت روز آبمیوه سان استار پاکتی را می توانید به آسانی از سایت شرکت سامان گستر استعلام فرمایید. با نظر به اینکه محصولات برند سان استار طعمی منحصر به فرد و فوق العاده دارند، میزان فروش آنها بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. بطوریکه برخی از ماه های سال فروش بیشتری در مقایسه با سایر برند ها دارند. این کارخانه تولید آبمیوه با به کارگیری دانش روز دنیا، بهترین میوه ها و همچنین ترکیبات افزودنی اقدام به تولید محصولاتی بسیار با کیفیت کرده است.

قیمت روز آبمیوه سان استار پاکتی - سامان گستر

آب انار سان استار و تاثیرات آن بر بهبود عملکرد کبد

آب انار سان استار یکی از مفید ترین نوشیدنی هایی است که تاثیرات معجزه آسایی در بهبود عملکرد کبد دارد و برای پیشگیری از بروز کبد چرب بسیار مفید است. این نوشیدنی به خاطر وجود آنتی‌اکسیدان‌هایی قوی از جمله پلی‌فنول و فلاوونوئیدها باعث بهبود عملکرد کبد می شود. این نوع آبمیوه دارای ویژگی‌های ضد التهابی است که باعث کاهش التهاب کبد شده و در نتیجه شفافیت پوست می شود.  همچنین آب انار طبیعی این برند دارای چربی‌های سالم از جمله اسیدهای چرب اُمگا-3 و ویتامین E می باشد که التهاب کبد را کاهش می دهند.

بر اساس یافته های پژوهشگران و متخصصان تغذیه، آب انار یکی از نوشیدنی های بسیار مفید برای حفظ سلامت یکی از مهم ترین ارگان‌های بدن یعنی همان کبد است. این مطالعات جدید نشان داده اند آب انار اثرات محافظتی بسیار خوبی بر روی سلول‌های کبدی دارد و باعث دفع سموم از آن می شود. یکی دیگر از مهم‌ترین اثراتی که برای این آبمیوه مفید ذکر گردیده است، خاصیت آنتی‌اکسیدانی بالای آن است. همچنین خاصیت آنتی‌اکسیدانی این آبمیوه مانع رشد کیست در کبد و جلوگیری از فیبروز آن می‌گردد. در حقیقت می توان گفت این نوشیدنی دارای ترکیبات بسیار مهمی است که اثرات محافظتی بسیاری بر سلول های کبد دارد.

تمامی موارد گفته شده قسمتی از خواص آبمیوه سان استار با طعم انار با تاثیرگذاری فوق العاده و شگفت آورش بود، اما یکی از مهم ترین خاصیت این نوشیدنی تاثیر آن بر بهبود و جلوگیری از بروز کبد جرب است. در واقع کبد چرب، طیف گسترده ای از اختلالات کبدی از تجمع چربی در کبد گرفته تا التهاب و آسیب سلول‌‎های کبدی که باعث ایجاد سیروز کبدی می شوند. در حال حاضر این مشکل یکی از شایع‌ترین بیماری‌های کشور ما است، که در چند سال گذشته با افزایش استرس و همچنین عدم داشتن رژیم غذایی مناسب، میزان ابتلا به آن بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. به‌طوری که تقریبا 30 درصد جامعه بزرگسالان ایران مبتلا به این بیماری هستند.

همانطور که گفته شد کم‌تحرکی و مصرف بالای غذاهای پرکالری مانند کربوهیدرات‌ها، قند و چربی از عوامل اصلی بروز کبد چرب در بدن هستند. خوشبختانه این بیماری قابل درمان است، بدین گونه که در نهایت با پیروی از یک رژیم غذایی متعادل، متناسب نگه داشتن وزن و همچنین داشتن فعالیت بدنی کافی می‌توان ریسک ابتلا به این بیماری را تا حد زیادی کاهش داد. در کنار تمامی این کارها آب انار یکی از نوشیدنی هایی است که شانس درمان این مشکل کبدی را تا حد زیادی افزایش می دهد.

مطالعات انجام گرفته نشان می‌دهند که مصرف آب انار سان استار به‌ خاطر محتوای بالای آنتی‌اکسیدانی، باعث جلوگیری از بروز کبد چرب می‌‌شوند. این نوع آبمیوه به‌ خاطر دارا بودن پلی‌فنل‌ها (نوعی ترکیب گیاهی مفید) به درمان کبد چرب کمک زیادی می‌کند. از جمله مهم ترین و مفید ترین ترکیبات موجود در آب انار می توان به آنتوسیانین و تانن اشاره کرد که خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی بسیار زیادی دارند. این ترکیبات آنتی‌اکسیدانی با کاهش التهاب درمان کبد چرب را تسریع می بخشند. علاوه بر این آب انار غنی از ترکیبات پلی‌فنولی است که بر میزان انباشت چربی در کبد تأثیر می‌گذارند و ریسک ابتلا به کبد چرب را تا حد زیادی کاهش می‌دهند.

توجه داشته باشید که کاهش وزن از جمله گام‌های اساسی در درمان بیماران مبتلا به کبد چرب است. اما آب انار هم در پروسه درمان به عنوان نوعی دارو عمل می کند که در صورت مداومت در مصرف آن مصرف انار می‌تواند در کاهش سطح تری‌گلیسیرید و چربی‌های انباشه ‌شده در کبد، بسیار مؤثر باشد. توجه داشته باشید از آنجایی که محتوای آنتی‌اکسیدانی و ترکیبات پلی فنلی موجود در آب انار سان استار بسیار بالا است؛ داشتن یک رژیم غذایی متعادل و در کنار آن مصرف روزانه این نوع نوشیدنی می‌تواند وزن بدن را تا حد زیادی کاهش دهد. این مسئله با بهبود کبد چرب ارتباط مستقیم دارد. شاید برایتان جالب باشد مصرف منظم آب انار طبیعی باعث کاهش میزان آنزیم‌های کبدی (ALT و AST) می‌گردد.

محتوای پلی فنل بالایی آب انار سان استار باعث افزایش قابلیت آنتی اکسیدانی آن شده است. در حقیقت از این نوشیدنی به عنوان کاهش دهنده استرس اکسیداتیو شناخته می شود و نقشی اساسی در انسداد پاتوژنز بیماری کبد چرب ایفا می کند. چاقی نوعی تهدید به سرعت در حال رشد برای سلامت جمعیت در حال افزایش کشور ما است که باعث بروز بیماری هایی جدی از جمله کبد چرب می شود. مداخله رژیم غذایی به عنوان یکی از اصلی ترین راهبردهای کاهش وزن است که خطر بروز کبد چرب را تا حد زیادی کاهش می دهد. شاید برایتان جالب باشد از دیگر خواص آب انار این است که دارای فیبر بالا و کالری نسبتا کمی است. همین مسئله باعث کاهش وزن می شود که خودش با بهبود وضعیت کبد ارتباطی مستقیم دارد.


زمانیکه که آب انار را به طور مداوم مصرف کردید، پس از گذشت مدت زمان کوتاهی کبد شما شروع به بازسازی می کند. در واقع مشکلاتی نظیر سوء هاضمه، افزایش وزن، لکه های قهوه ای رنگ بر روی پوست و مشکلات کیسه صفرا که احتمالا تا پیش از آن تجربه کرده بودید، بطور کامل از بین خواهند رفت، چرا که کبد شما بطور کامل سم زدایی شده است. اولین چیزی که آن را بطور کامل احساس خواهید کرد روشن شدن رنگ پوست صورت شما است. در واقع همزمان با پاکسازی کبد، خون تمیزی تولید می شود که عامل اصلی روشن شدن رنگ پوست است. بدن شما پس از مصرف آب انار از مواد زائد و اضافی پاکسازی شده و خون تمیز تولید می شود که ارتباط مستقیمی با رنگ و شفافیت پوست شما دارد.

به یاد داشته باشید اگر رنگ پوست خود راضی نیستید و برای روشن شدن رنگ پوست از کرم های سفید کننده استفاده می کنید، سخت در اشتباهید. چرا که استفاده از این راه ماندگار نیست و مشکل شما را اساسی حل نمی نماید. در واقع بجای استفاده از این مواد باید به دنبال مصرف آبمیوه های طبیعی و رعایت یک رژیم غذایی متعادل باشید. آب انار علاوه بر پاکسازی کبد و روده که خودش تاثیر بسزایی در تغییر رنگ پوست و بهبود قوام آن دارد، حاوی ویتامین ها و مواد آنتی اکسیدانی می باشد که تاثیر مستقیمی بر سفید شدم رنگ پوست و افزایش شفافیت آن دارند. در نتیجه مصرف این آبمیوه متوجه خواهید شد که لک های پوستی، تیرگی های روی سطح پوست کاهش پیدا کرده و پوست لیفیت بسیار خوبی پیدا کرده است.

منظور اصلی از پاکسازی کبد این است تمامی چربی‌ها، اندوخته‌های قدیمی کلسترول، سموم، بقایای داروها و ترکیبات زائدی که در بدن ذخیره شده بودند، بطور کامل از بین رفته اند. نکته بسیار مهم و ضروری این است آب انار علاوه بر پاکسازی کبد به پاکسازی روده هم کمک زیادی می کند. این مسئه بسیار حائز اهمیت است چرا که زمانیکه کبد پاک گردد، از طریق مجرای صفرا و به سمت روده خارج می‌شود. در صورت بسته بودن روده، مواد و ترکیبات زائد دوباره به سمت خون باز می گردند وباعث بروز بیماری می شوند. پس یادتان باشد که از هر نوع آبمیوه ای برای پاکسازی کبد و بدن استفاده نکنید. در نهایت بایستی گفت ویژگی های آبمیوه بسیار زیاد است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نوشیدنی به مقاله خرید عمده آبمیوه سان استار پاکتی  مراجعه فرمایید.

نرخ روز آبمیوه سان استار پاکتی

مجموعه بازرگانی سامان گستر یکی از مراکز توزیع عمده محصولات غذایی و انواع نوشیدنی است که برای نخستین بار در ایران، اقدام به راه اندازی سایت فروش عمده این محصولات نموده است. از اهداف مهم شرکت بازرگانی سامان گستر در راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی فروش عمده نوشیدنی و مواد غذایی، سهولت در خرید بوده است. علاوه بر این مشتریان در هر لحظه می توانند از قیمت روز محصولاتی از جمله سان استار اطلاع پیدا کنند. توجه داشته باشید خرید عمده آنلاین محصولاتی مثل آبمیوه سان استار پاکتی، علاوه بر افزایش سود شرکت توزیع کننده باعث افزایش سود خریداران هم شده است. چرا که بسیاری از هزینه های اضافی از این طریق کاهش پیدا خواهد کرد.

ضمنا خرید عمده اینترنتی با تخفیفات ویژه از سوی این مرکز، فرصتی استثنایی برای سوددهی بیشتر خریداران است. طراحی استراتژی فروش، این مجموعه را در رقابت ممتاز با سایر شرکت ها و میزان تقاضای بالای خرید عمده  از سوی مشتریان را بالا برده است. معمولا خریداران عمده ای که در انتخاب شرکت فروش برای ثبت سفارش عمده با قیمت بسیار مناسب وسواس دارند، سامان گستر را انتخاب می کنند. این مجموعه با تکیه بر توانایی فروش و همچنین ارتباط با کارخانه های تولیدکننده علاوه بر خدمات رسانی به بهترین شکل، حداقل قیمت را برای محصولات در نظر می گیرد. برای اطلاع از قیمت عمده آبمیوه سان استار پاکتی و کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط فروش و نحوه پرداخت، به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.