قیمت خرید نکتار تکدانه 200 سی سی

امتیاز دهید post

برای اطلاع از مناسب ترین قیمت خرید محصولی مانند نکتار تکدانه 200 سی سی، بهترین راه مراجعه به سایت شرکت سامان گستر است. از آنجایی که محصولات تکدانه با کیفیتی بسیار بالا در حال تولید اند و به تعداد مشتریان آن هم روز به روز اضافه می شود، شرکت های عمده فروش بسیاری اقدام به فروش عمده آن کرده اند. کیفیت بسیار بالای محصولات این برند به دلیل نوع بسته بندی، میوه های درجه یک به کار برده شده و همچنین استاندارد بالای سایر ترکیبات موجود در آن است. به همین خاطر نیاز به تامین محصولات تکدانه در بازار نوشیدنی اقصی نقاط کشور به وضوح دیده می شود.

قیمت خرید نکتار تکدانه 200 سی سی - سامان گستر

آب انبه تکدانه و کاهش وزن

آب انبه تکدانه منبعی عالی برای ویتامین‌‌های A، C و K به همراه سایر ترکیبات مغذی ضروری مانند بتاکاروتن، کولین، لوتئین، و زاگزانتین است. یکی از موارد استفاده از این نوشیدنی که نظر بسیاری را به خود جلب کرده است و برخی پژوهشگران قرار دادن آن را در رژیم غذایی توصیه می کنند، کاهش وزن و لاغری است. بر اساس نتایج یک مطالعه، 20 شرکت کننده به مدت 12 هفته به طور روزانه آب انبه طبیعی مصرف کردند. نتایج این آزمایش نشان داد که این شرکت‌‌کننده ها، هر یک کاهشی قابل توجه در میزان گلوکز خون، فعالیت آسپارتات ترانس آمیناز و همچنین افزایش قابل توجه ظرفیت آنتی اکسیدانی را تجربه نموده اند.

حال سوال این است که ویژگی های آبمیوه تکدانه چیست و چه عاملی باعث می شود مداومت در مصرف آن وزن را به سرعت کاهش دهد؟ اصلی ترین عاملی که باعث کاهش وزن می شود پس از مصرف آب انبه تکدانه می شود، ماده شیمیایی گیاهی به نام (پلی فنول) است. این ماده می تواند باعث اختلال در چربی‌زدایی و سرکوب آن گردد. به بیانی دیگر این آبمیوه می‌تواند میزان چربی تولید گردیده در بدن را کم کند و در نهایت باعث کوچک تر شدن سلول های چربی شود. همچنین پلی فنول‌ها از طریق سوزاندن چربی بیشتر، باعث کاهش وزن و تناسب اندام می شوند.

عامل دیگری که در پروسه کاهش وزن تاثیر مستقیم دارد، میزان بالای فیبر در آن است. آبمیوه انبه از حدود 80 درصد آب تشکیل شده و حاوی فیبر رژیمی نیز می باشد. وجود هر دوی آنها (آب و فیبر) در این آبمیوه باعث می شود، مدت زمان سیری در فرد افزایش پیدا کند و نهایت گرسنگی مهار شود. در صورت گنجاندن آب انبه تکدانه متوجه خواهید شد میزان مصرف میان وعده‌ها کاهش پیدا کرده و پرخوری تا حد زیادی مهار شده است. بنابراین کالری دریافتی شما بطور چشمگیری کاهش یافته و پس از گذشت مدتی، تناسب اندام را تجربه خواهید کرد. نکته ای بایستی به آن توجه داشته باشید این است که آب انبه علی رغم طعم شیرینی که دارد، به میزان متوسطی کربوهیدرات و شکر را در خود جای داده است. اما با این وجود در گروه آبمیوه‌های کم کالری به حساب می‌آید. با مصرف آب انبه تکدانه به عنوان میان وعده خواهید دید که میزان کالری دریافتی شما به شدت کاهش پیدا می کند و نیازی به فعالیت شدید برای سوزاندن کالری اضافی نخواهید داشت.

نکته حائز اهمیت این است که فیبر موجود در آب انبه می تواند چربی های شکم را آب کند. نتایج پژوهش هایی جدید نشان داده که مصرف بالای آن با خطر کمتر چربی شکمی ارتباط قوی دارد. اما در جهت تحقق این مسئله فقط یک نوع فیبر، یعنی همان فیبر محلول نقش اساسی دارد. همانطور که قبلا هم توضیح دادیم دو نوع فیبر در مواد غذایی وجود داند که شامل محلول و نامحلول اند. نحوه ارتباط و تعامل هر یک از آنها با آب در بدن با یکدیگر متفاوت اند. فیبر های محلول از جمله بتا گلوکان، سیلیوم هاسک و گلوکومانان با آب ترکیب شده و به ماده ای ژله ای و چسبنده تبدیل می شوند. در نهایت روند انتشار غذای گوارش شده از معده به روده کند و کند تر می شود. این شرایط منجر می شود ترکیبات مغذی و آب مدت زمان بیشتری در روده بماند و عمل جذب بهتر انجام بگیرد.

مصرف فیبر محلول کمک زیادی به آب کردن چربی شکم و پیشگیری از تجمع چربی در این قسمت می گردد. نتایج یک آزمایش نشان داده که افزایش مصرف آبمیوه های حاوی فیبر محلول درصد بروز چربی های شکمی را تا حد زیادی کاهش می دهد. نکته بسیار جالبی که باید بدانید این است که بیش از 100 تریلیون باکتری مفید در قسمت پایینی دستگاه گوارش انسان ساکن اند. بر خلاف سایر باکتری ها، این نوع باکتری ها بدون ضرر و اتفاقا برای سلامت این عضو مهم سودمند اند. انسان برای باکتری ها خانه و ترکیبات مغذی فراهم آورد. این در حالیست که باکتری ها به مراقبت از فرآیندهایی از جمله تولید ویتامین ها و پردازش مواد زائد کمک می کنند.

باکتری های مختلفی وجود دارند که به حفظ سلامت دستگاه گوارش و همچنین کاهش ریسک ابتلا به بیماری هایی از جمله دیابت نوع 2، مشکلات قلبی و مقاومت به انسولین کمک کننده اند. نکته جالب اینجا است که دلیل اصلی آن به طور دقیق مشخص نیست. منتها مطالعات زیادی نشان داده اند کسانیکه فیبر محلول بیشتری مصرف می کنند از تنوع باکتریایی گسترده تر و شرایط سلامت مناسب تری برخوردار اند. نکته بسیار جالب دیگر هم این است که وجود این باکتری ها با کاهش چربی شکمی و لاغری موضعی ارتباطی مستقیم دارند. به بیانی دیگر کسانیکه از تنوع باکتریایی بیشتری در دستگاه گوارش سود می برند، میزان چربی دور شکمشان تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. این تنها قسمت کوچکی از اثرات مثبت مصرف آبمیوه تکدانه بر بدن اند.

از آنجایی که بدن انسان توانایی گوارش فیبر را ندارد، این ماده بطور دست نخورده به روده می رسد. همزمان با ورود فیبر موجود در آبمیوه هایی مانند آب انبه به روده، آنزیم های خاصی که توسط باکتری ها ترشح شده اند، فیبر محلول را گوارش می کنند. این یکی از اصلی ترین روش هایی است که باکتری های روده به حفظ سلامت انسان کمک می کنند. از طرفی دیگر فیبر محلول به عنوان نوعی پروبیوتیک عمل کرده و ترکیبات مغذی را برای باکتری ها فراهم می آورد. این پروسه گوارش و پردازش فیبر محلول، تخمیر نام دارد. در طی این فرآیند اسیدهای چرب زنجیره کوتاه تولید می گردند که در واقع نوعی از چربی اند که در کاهش چربی شکمی و لاغری بسیار کمک کننده اند.

قیمت عمده نکتار تکدانه 200 سی سی

فرمولی که بازرگانی سامان گستر برای تعییت قیمت عمده، افزایش حاشیه سود خود و همچنین مشتریان عمده از آن استفاده می کند، بر اساس جدیدترین تکنیک های فروش طراحی شده است. همین مسئله باعث شده این مجموعه در این حوزه بسیار شناخته شده باشد. در حقیقت همین موضوع باعث شده تا قیمت خرید در نظر گرفته شده توسط این شرکت برای کالاهایی رایج و یا کمیاب و گران مانند نکتار تکدانه 200 سی سی بسیار مناسب تر از سایر مراکز باشد.

علاوه بر این در زمان هایی از سال هم شاهد کاهش قیمت ها به طور چشمگیری خواهید بود. با تخفیفات ویژه و کوپنهای تخفیف ارائه شده مشتریان می توانند، محصول مورد نظر خود را با شراط ویژه خریداری کنند. همه اینها باعث نوعی رقابت بین این مجموعه و سایر مراکز خرید شده است. با مراجعه به سایت شرکت سامان گستر می توانید بطور آگاهانه خرید خود را انجام دهید. چرا که امکان بررسی همه جانبه و مقایسه قیمت ها با دیگر شرکت ها وجود دارد. این مسئله به شما اطمینان می دهد از قیمت فروش نکتار تکدانه 200 سی سی مطمئن گردید و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.