قیمت خرید نوشابه کوکا خانواده

امتیاز دهید post

نوشابه کوکا خانواده با قیمت خریدی بسیار مناسب توسط مرکز خرید سامان گستر ارائه می شود. همانطور که می دانید شرکت های تولید کننده بسیاری در ایران راه اندازی شده اند. اما همواره کیفیت محصولات برند کوکا در بین مشتریان زبان زد است. در حقیقت تکنولوژی تولید و همچنین ترکیبات به کار رفته شده در نوشابه کوکاکولا آن را از سایر نوشیدنی های گازدار متمایز کرده است.

قیمت خرید نوشابه کوکا خانواده - سامان گستر

حقایقی جالب درباره برند کوکاکولا

استعداد ذاتی مدیر عامل کوکاکولا در حوزه ی فروش و تجارت باعث شد که کوکاکولا را از یک فرمول ساده به بیزینس و تجارتی پردرآمد تبدیل شود. او که متوجه شور و اشتیاق مردم نسبت به مصرف و تست نوشابه کوکاکولا شده بود، تمام کوشش و تلاش خود را میکرد تا محصولات و نوشیدنی های کوکاکولا را در بین مردم سرتاسر دنیا معروف کند. او نخستین بار با دادن کوپن هایی مخصوص برای تست نوشابه کوکا تبلیغات و معرفی محصولاتش را شروع کرد. پس از آن، آرم این شرکت بزرگ نوشابه سازی را بر روی وسایل گوناگونی نیز ساعت، لیوان، تقویم و… چاپ می کرد. با توجه به این تبلیغات گسترده در بین مردم، کوکاکولا تقریبا در همه جای دنیا معروف شده بود. در سال 1895 میلادی کندلر کمپانی و کارخانه نوشابه سازی را در شهرهای لس آنجلس شیکاگو و دالاس تاسیس کرد.

اما در آخر از نوشابه فانتا استقبال بسیار زیادی به عمل آمد. نام نوشابه این نوشابه خوش طعم و پرطرفدار توسط کارمندی به نام جونیپ و با استفاده از روشی بسیار جالب و خلاقانه انتخاب شد. بطوریکه نام این نوشابه بر اساس کلمه ای فانتزی انتخاب شده بود. اسم این نوشابه تا به امروز همچنان محبوب و پرطرفدار است. نوشابه فانتا بیشتر از 70 طعم گوناگون و متنوع در سرتاسر دنیا دارد. مثلا در کشورهایی مانند بلغارستان، رومانی، مقدونیه، هرزگوین، بوسنی و بعضی از کشورهای دیگر نوشابه فانتا با طعم و مزه هایی خاص تر و جدید تر تولید میشود. به طور مثال در کشورهای سوئیس و هلند نوشابه های فانتا با مزه انگور فرنگی به تولید میرسند.

قیمت نوشابه کوکا خانواده

معمولا قیمت اعلام شده نوشابه کوکاکولا توسط بازرگانی  سامان گستر مناسب تر از سایر مراکز است. بطوریکه محصولات گران قیمت مثل نوشابه کوکا و پپسی در اکثر مواقع ارزان‌تر به فروش می رسند. از طرفی دیگر امکان خرید آنلاین بصورت عمده نیز برای آنان فراهم آمده است. از همین رو اکثر مشتریان عمده تمایل زیادی به خرید انواع نوشیدنی و نوشابه از این مرکز نشان می دهند. این شرکت با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود تولیداتی را ارائه می دهد که از سوی خریداران عمده مد نظر است.

درحال حاضر بازار فروش نوشیدنی و محصولات غذایی به دلایل متعددی دچار بی ثباتی شده است. اما شرکت سامان گستر با ایجاد ارتباط مستقیم با شرکت های تولیدکننده این مشکل را تا حد زیادی برای خریداران عمده حل کرده است. خرید نوشابه کوکا بطور مستقیم از کارخانه باعث شده این مجموعه با ارائه تخفیفات استثنایی، خدمات ویژه ای به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. قیمت خرید نوشابه کوکا خانواده را به آسانی می توانید از واحد فروش استعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close