قیمت خرید نوشابه کوکا بطری

امتیاز دهید post

قیمت خرید ارائه شده برای نوشابه کوکا بطری به عنوان یکی از پرمتقاضی و پرفروش ترین محصولات کشور از سوی بازرگانی سامان گستر، همواره ارزان تر از سایر مراکز بوده است. در ایران سالانه شاهد فعالیت گسترده این شرکت تولید کننده هستیم، چراکه درخواست برای خرید محصولات این برند بیش از پیش افزایش پیدا کرده و سایر کشورهای خارجی هم از ایران خرید خود را انجام می دهند. شرکت کوکاکولا بر اساس استانداردهای بین المللی تولید نوشابه فعالیت می کند و در تلاش است انتظارات مشتریان را بهترین شکل ممکن برآورده کند.

قیمت خرید نوشابه کوکا بطری - سامان گستردرباره اسانس های موجود در نوشابه کوکا بیشتر بدانید

نوشابه کوکاکولا از انواع نوشیدنی هایی است که از گذشته تا به امروز علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است. طعم بی نظیر این نوشیدنی به خاطر استفاده از انواع اسانس های نوشابه است. به بیانی دیگر اسانس ها از جمله مهم ترین مواد تشکیل دهنده نوشابه کوکاکولا اند. وجود اسانس در روند تولید نوشیدنی های گازدار به ویژه نوشابه کوکا به قدری مهم است که عملاً بدون استفاده از آنها تولید نوشابه با طعم خاصی که دارد، غیر ممکن می شود.

البته علاوه بر نوشابه محصولات غذایی دیگری نیز همچون شکلات، ژله و پاستیل هم هستند که استفاده از اسانس کولا تاثیر بی‌نظیری بر طعم و مزه آن دارد. در حال حاضر اسانس ‌های مختلف با طعم هایی متنوع در ایران در حال تولید اند که شرکت‌های نوشابه سازی از جمله پپسی و کوکا استفاده بهینه از آنها می‌کنند. اسانس‌های موجود در نوشابه کوکاکولا از حداکثر کیفیت برخوردارند، بطوری که می‌توان گفت جزو اسانس های خاص و کمیاب به حساب می آیند که قیمت نسبتا بیشتری هم دارند.

در ادامه این مقاله قصد داریم درباره اسانس‌های موجود در نوشابه توضیحاتی را در اختیارتان قرار دهیم. زادگاه اصلی  انواع طعم دهنده‌ها و اسانس‌ها را می‌توان به مصر باستان نسبت داد. در آن زمان مصریان گیاهان خاصی را می‌کاشتند و از اسانس به دست آمده در محصولات آرایشی بهداشتی و همچنین داروها استفاده می‌کردند. نکته جالب و حائز اهمیت این است که در فرایند مومیایی کردن فراعنه مصر هم از برخی از اسانس‌ها استفاده می‌شد.

اسانس ماده طبیعی می‌باشد که از گیاه یا سایر مواد طبیعی به واسطه فرایند خاص تقطیر یا دیگر فرایندهای اسانس گیری به دست می‌آید. البته بیشتر اسانس‌ها توسط فرایند تقطیر با آب تولید می‌شوند. این اسانس‌های کاملاً طبیعی هستند و همچنین می‌توان گفت خواص خاصی برای بدن دارند. به طوریکه برخی اسانس‌ها بخاطر خواص بی‌نظیرشان در صنایع دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی دیگر نیز به خاطر به خاطر داشتن بوی دلنشین در تولید عطر استفاده می‌شوند. گروهی دیگر از اسانس‌ها هم در تولید خوراکی، محصولات غذایی و به طور کلی صنعت غذایی به کار برده می‌شوند. یکی از جالب‌ترین کاربردهای اسانس در صنایع غذایی طعم‌دار کردن و افزایش ماندگاری آن محسوب می‌شود.

همانطور که گفتیم اسانس‌ها به اهداف گوناگون در انواع مختلفی همچون اسانس های خوراکی، دارویی و صنعتی تولید و در اختیار شرکت‌های تولید کننده قرار می‌گیرند. اسانس ‌های خوراکی یکی از پرمصرف‌ترین طعم دهنده ‌ها در دنیا هستند که کاربرد بسیار زیادی در این صنعت دارند. اسانس ‌های خوراکی در انواع محلول در آب و محلول در روغن در ایران تولید می‌شوند. البته در کشورهای غیراسلامی به عنوان محلول الکل هم موجود اند. اما اسانس های محلول در آب و محلول در روغن کاربردهای بیشتری درصنعت محصولات غذایی دارند.

یکی از مهم ترین و محبوب‌ترین عصاره‌هایی که در تولید نوشابه ‌های کوکاکولا استفاده می‌شود اسانس دانه کولا می‌باشد. دانه کولا از درخت‌هایی بلند با برگ‌های بیضی شکل و گل‌های به رنگ زرد دست می‌آیند. شاید برایتان جالب باشد بدانید درختانی که از آنها دانه کولا به دست می‌آید قدیمی‌ترین درخت‌ها در کره زمین هستند. اغلب این درخت‌ها در نیجریه است و مردم بسیاری از کشورهای گرمسیری از فواید ‌بی نظیر آن در افزایش سلامتی بهره می‌برند. دانه‌های کولا درون میوه و در پوشش کمرنگ قرار دارند. رایحه این دانه‌ها شبیه بوی گل رز اما طعمشان کمی تلخ است. دانه دانه‌های کولا حاوی ترکیباتی از جمله کافئین، تئوفیلین، تئوبرومین می باشد.

اسانس موجود در نوشابه کوکا بطری دارای خواص به دانه‌های کولا می‌باشد. مصرف اسانس موجود در نوشابه کوکا فواید مختلفی از جمله تامین انرژی، جلوگیری از بروز میگرن، رفع خستگی صبحگاهی، درمان برخی عفونت‌ها و همچنین سرکوب کردن اشتها را به دنبال دارد. نکته بسیار جالب این است که کافئین و تئوبرومین موجود در اسانس نوشابه کوکا احساس شادابی و سرخوشی را در فرد افزایش می‌دهد. وجود این ماده نوشابه کوکا را به نوعی نوشیدنی‌ بسیار پرطرفدار و محبوب در دنیا تبدیل کرده است. کافئین موجود در اسانس نوشابه کوکاکولا، انرژی بدن را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد. در واقع دانه های کولا مملو از کافئین اند و انرژی زایی نوشابه هم به دلیل کافئین موجود در دانه های کولا است. به همین دلیل میزان اسانس کولا به کار برده شده در نوشابه های انرژی‌زا بسیار بیشتر از نوشابه های رژیمی و معمولی است.

نکته بسیار جالب این است که طیف ویژگی های نوشابه کوکا بسیار زیاد می باشد. بطور مثال مصرف این نوشیدنی برای از بین بردن افسردگی و تغییر حالت روحی افراد بسیار مفید است. بطوریکه آنها پس از مصرف این ماده احساس شادابی و نشاط بیشتری خواهند کرد. علاوه بر این در بهبود بیماری‌هایی از جمله مشکلات گوارشی به خصوص مشکلات روده، یبوست و همچنین بیماری‌های اعصاب و روان مورد استفاده قرار می‌گیرد. کافئین موجود در نوشابه کوکاکولا تاثیرات محرکی بر بدن دارد و درست مانند قهوه خستگی را به سرعت از بین می‌برد. این ماده تا حدی ادرار آور است و با همچنین با تحریک سیستم گوارش باعث هضم بهتر غذا خواهد شد. همچنین وجود کافئین در نوشابه کوکاکولا تا حد بسیار زیادی نیرو را افزایش داده و از خواب آلودگی جلوگیری می‌کند. به همین خاطر است که بعضی افراد پیش از انجام تمرینات ورزشی و یا مواقعی که نیاز به تمرکز بالا دارند از این نوشیدنی استفاده می‌کنند. در حقیقت ترکیبات موجود در اسانس کولا منجر به تحریک اعصاب و افزایش انرژی بدن می‌گردند.

به بیان دیگر میزان مصرف اسانس های نوشابه‌های کوکاکولا به خاطر وجود کافئین محدود و کاملاً استاندارد است. کارشناسان بر این باور اند که میزان مصرف کافئین برای هر فرد حدود 400 میلی‌گرم در نظر گرفته شده و مصرف بیش از این مقدار می‌تواند عوارض جدی برای آنها به دنبال داشته. اما میزان کار برده شده در نوشابه کوکاکولا کاملاً مجاز است و شما با مصرف 2 الی 3 بار در هفته هم دچار عوارض مصرف کافئین نخواهید شد. اما در صورت مصرف بیش از اندازه عوارضی از جمله افزایش ضربان قلب، سردرد و سرگیجه، اضطراب همچنین بی‌خوابی را تجربه خواهید کرد که در طولانی مدت باعث بیماری های قلبی می شود.

توصیه می‌کنیم از مصرف بیش از حد نوشابه کوکاکولا پرهیز کنید، چرا که اسانس موجود در این نوشیدنی حاوی ترکیباتی می‌باشد که فشار خون را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. به همین دلیل افرادی که فشار خون بالا یا بیماری های قلبی دیگری دارند بایستی تعادل در مصرف بین نوشیدنی به طور کامل رعایت کنند. همچنین مصرف بیش از حد اسانس دانه کولا جذب آهن در بدن را کاهش می‌دهد که باعث بروز کم خونی به ویژه در زنان باردار و خانم‌ها می‌شود. اسانس کولا یکی از شناخته شده‌ترین و پرکاربرد ترین مواد در روند تولید مواد غذایی و انواع نوشابه، استفاده می‌شوند. در گذشته برای طعم‌دار کردن نوشیدنی ها مجبور بودند از میوه‌های مختلف و همچنین گیاهان خاصی استفاده کنند. استفاده از گیاه و یا میوه برای طعم دار کردن محصول مورد نظرشان صرف زمان و هزینه بسیار زیادی داشت. امروزه همزمان با پیشرفت و به کارگیری دانش روز، تولید اسانس به  آسانی انجام می‌گیرد و برای اهداف گوناگون استفاده می‌شود.

قیمت فروش نوشابه کوکا بطری

قیمت خرید در نظر گرفته شده برای انواع نوشابه مثل کوکا بطری با توجه به نرخ ارز و همچنین مواد به کار برده شده از جمله اسانس موجود در آن متفاوت است. معمولاً نوشابه کوکاکولا به دلیل وجود اسانس‌های خاص، قیمت بیشتری از سایر نوشیدنی‌های دیگر دارد. با این وجود بازرگانی زمان گستر به عنوان شرکتی توزیع کننده که بیش از یک دهه در حوزه پخش عمده محصولات غذایی و انواع نوشیدنی در حال فعالیت است در تلاش است تا بتواند محصولات گران قیمت از جمله نوشابه کوکا‌ بطری را با قیمت خریدی مناسب، از طریق خرید مستقیم از شرکت تولید کننده ‌ها قیمتی ارزان‌تر ارائه دهد.

در حقیقت طراحی استراتژی قیمت‌گذاری صحیح و منطقی، در پیشرفت این مجموعه بسیار موثر بوده است. هر چند که ارائه عمده محصولات پرمتقاضی مثل نوشابه کوکا بطری با قیمت مناسب کار آسانی نیست و هر شرکتی این توانایی را ندارد، اما شرکت سامان گستر با تدابیری خاص آن را عملیاتی کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر تماس با کارشناسان واحد فروش می توانید، از طریق مراجعه به فروشگاه آنلاین این مجموعه از قیمت روز، حداقل سفارش و همچنین موجودی انبار مطلع گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close