قیمت خرید نوشابه پپسی پت 300 سی سی

امتیاز دهید post

برای اطلاع از قیمت خرید نوشابه پپسی پت 300 سی سی یکی از بهترین گزینه ها مراجعه به سایت فروش شرکت سامان گستر است. پپسی یکی از نوشیدنی های پرطرفدار در ایران است که معمولا رقابت بالایی بین آن و کوکاکولا وجود دارد. محصولات شرکت پپسی این روزها در طعم ها و سایز های متنوعی در حال تولید اند. نوع پت کوچک آن هم که حجمی معادل 300 سی سی دارد به خاطر سایز استاندارد و طعم های متنوع فروش بسیار بالایی دارد.

قیمت خرید نوشابه پپسی پت 300 سی سی - سامان گستردرباره ترکیبات موجود در نوشابه بیشتر بدانید

اسید سیتریک موجود در نوشابه به دلایل مختلفی، یک ماده جالب است. نخست اینکه این یک ماده عمومی سالم می باشد که بیشتر مردم بر این باورند که ضرر چندانی برای بدن ندارد، البته این مسئله کاملاً صحیح نمی باشد. ثانیا، عملکرد های مختلفی دارد. اسید سیتریک لزوماً ماده سالمی نیست. این بدان معناست که فایده و تاثیر مثبت چندانی بر سلامت رژیم غذایی شما ندارد. با این وجود، در اغلب موارد مصرف آن تهدیدی برای سلامتی به حساب نمی آید. در حقیقت نه چاق کننده است و نه کبد را تحت فشار می گذارد. پس از مصرف نوشابه این ماده به سرعت از بدن خارج می شود. به علاوه این ماده هم محلول در آب است و هم جزو ترکیبات آلی به حساب می آید. شاید برایتان جالب باشد که به طور طبیعی در برخی میوه ها و سبزیجات هم یافت می شود. اسید سیتریک در صنعت کاربرد های زیادی دارد. ضمنا در پروسه تولید نوشابه پپسی هم به عنوان ماده نگهدارنده و هم عنوان ترکیب طعم دهنده مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید افزودن طعم دهنده های با کیفیت به نوشابه های گازدار، ارتباطی جدی با طعم نهایی آن دارد.

در حقیقت در صنعت غذایی و  نوشیدنی هر زمان که نیاز به طعم ترش وجود داشته باشد، پای سیتریک اسید به میان می آید و بخشی از آن معادله است. نکته مهم این است که بسیاری اسید سیتریک را با اسید اسکوربیک اشتباه می گیرند. هر دو آنها به طور طبیعی در اغلب میوه ها و سبزیجات یافت می شوند اما اسید اسکوربیک همان ویتامین C است و کاملا با ستریک اسید متفاوت می باشد. البته اسید اسکوربیک هم مانند اسید سیتریک می تواند به عنوان نگهدارنده عمل کند و هم تاثیر مثبتی بر طعم آن داشته باشد. اما معمولا در نوشابه های غیر رژیمی و معمولی از اسید سیتریک استفاده می شود. در حقیقت این ماده علاوه بر ایجاد طعمی مطلوب، اسید از فساد مواد غذایی از جمله نوشابه جلوگیری می نماید. طعم تند در عین حال ملایم نوشابه پپسی بیشتر مربوط به وجود این ماده است. این ماده به این نوشیدنی افزوده شده تا طعم آن را تقویت کند و طراوت بیشتری به آن ببخشد. علاوه بر اسید سیتریک، اسید مالیک و اسید فسفریک موجود در نوشابه پپسی نه تنها عطر و طعم خاصی را فراهم می کنند، بلکه ماندگاری آن را نیز افزایش می دهند.

در بیشتر نوشیدنی های گازدار مثل نوشابه، اسید سیتریک نخستین انتخاب برای استفاده به عنوان ماده ای که میزان اسید را تنظیم می کند مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که این ماده علاوه بر تاثیرات گفته شده دارای چندین مزیت اضافی از جمله افزایش فعالیت آنتی اکسیدان های مفید و افزاینده عطر نیز می باشد. به طور معمول اسید مالیک زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز به افزایش طعمی قوی و خاص باشد. کارخانه های تولید نوشابه در این مواقع ترجیح می دهند آن را با اسید سیتریک ترکیب کنند. اسید سیتریک، اسید سوکسینیک و اسید فسفریک همگی مجوز استفاده و به کارگیری در صنعت غذایی را دارند. آزمایشات انجام گرفته نشان می دهد کربناسیون نوشابه از 1.5 الی 5 گرم در لیتر متغیر می باشد. در روند ارزیابی کیفیت نوشابه، ترکیبات اصلی به کار رفته شده مثل انواع اسید ها و طعم دهنده ها، حرف آخر را می زنند.

دی اکسید کربن هم به صورت جامد (به عنوان یخ خشک) و هم به صورت مایع که تحت فشار زیاد در ظروف استیل سنگین نگهداری شده و در کارخانه های نوشابه سازی مورد استفاده قرار می گیرند. این فرآیند نوشابه را اسیدی تر می کند. بالا رفتن درصد اسیدیته آن باعث تشدید طعم و مزه می گردد. علاوه بر این به حفظ نوشابه در مدت زمانی طولانی کمک زیادی می کند. شاید برایتان جالب باشد که تنظیم کننده های اسید مثل سیتریک اسید در تولید نوشابه مورد استفاده قرار می گیرند تا با ایجاد تعادل در میزان شیرینی آن، طعمی فوق العاده را به ارمغان بیاورند. بزاق ترشح شده در دهان انسان تقریباً خنثی است و pH تقریباً معادل 8/6 دارد. زمانیکه گیرنده های چشایی در زبان ما با اسیدهای موجود در غذا و یا نوشابه در تماس با یکدیگر قرار می گیرند، طعمی ترشی احساس می شود.

همانطور که در مقالات پیشین هم گفته شد مصرف نوشابه تا جایی ضرر ندارد که میزان مصرف آن به اندازه باشد. اما اگر بیش از حد استاندارد مورد استفاده قرار بگیرد، با عوارض زیادی روبه رو خواهید شد. در حال حاضر با افزایش چشمگیر مصرف نوشابه در بین مردم، پژوهش های بسیاری درباره ارتباط مصرف نوشابه و مشکلات سلامتی انجام شده است. مطابق با نتیجه گزارشی که در سال 2007 در ژورنال دندانپزشکی عمومی منتشر گردید، اسیدهای موجود در نوشابه از جمله اسید سیتریک باعث سایش و پوسیدگی مینای دندان ها می شوند. توجه داشته باشید اثر خورندگی نوشابه بر روی دندان بلافاصله پس از مصرف آن آغاز می شود تا چندین ساعت ادامه پیدا می کند. بنابراین اگر عاشق دندان های خود هستید و سلامت و رنگ آنها برایتان از اهمیت بسیاری برخوردار است بایستی مصرف نوشابه های گازدار حتی پپسی را به حداقل برسانید.

در طول 10 الی 15 سال گذشته به دلایل مختلفی نوع شیرین‌کننده‌های موجود در نوشابه تغییر قابل توجهی کرده است. کاهش هزینه های تولید، ایجاد فرمولاسیون‌های جدید و افزایش میزان آگاهی مصرف کنندگان در مورد سلامتی و مضرات نوشابه، باعث افزایش تعداد فرمولاسیون‌های با قند کم و قند کاهش یافته شده است. مواد شیرین کننده موجود در نوشابه به طور معمول به عنوان شیرین‌کننده‌های کربوهیدرات و شیرین‌کننده های مصنوعی طبقه‌بندی می گردند. ترکیبات شیرین‌کننده‌ بر پایه کربوهیدرات همچنان هم بیشترین سهم از بازار شیرین‌کننده جهانی را در دست گرفته اند.

شیرین‌کننده‌های بر پایه کربوهیدرات که در نوشابه مورد استفاده قرار می گیرند ویژگی‌های گوناگونی از جمله شیرینی، ثبات طعم و رنگ را فراهم می کنند. بطور مثال ساکارز به عنوان یکی از طعم دهنده های استاندارد که باعث طعم شیرین در نوشابه می شود، مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این در روند تولید نوشابه های رژیمی از شربت های گلوکز برای تأمین شیرینی آنها استفاده میشود که انرژی زایی اش بسیار بالا است. علاوه بر این سلامت آن به قدری است بعضاً برخی ورزشکاران پیش از شروع تمرینات خود آنها را استفاده می‌کنند. لازم است بدانید شربت‌های گلوکز در مقایسه با محلول‌های ساکارز شیرینی نسبتا کمتری دارند (شیرینی نسبی گلوکز حدودا 0.6 می باشد)، مگر اینکه محتوای فروکتوز بالایی داشته باشد.

خرید عمده نوشابه پپسی پت 300 سی سی

یکی از مشکل‌ترین و مهم‌ترین چالش‌های پیش روی یک مرکز پخش عمده بزرگ فعال در صنعت غذایی و نوشیدنی مثل سامان گستر، تصمیم‌گیری در مورد قیمت خرید محصولاتی مانند نوشابه پپسی پت 300 سی سی است. خوشبختانه این مجموعه با به کارگیری راهبردهایی خاص تا به امروز در تعیین بهای مناسب، درست عمل کرده است. برای مثال از آنجایی که نوشابه پپسی پت در بین سایر محصولات جایگاه بالایی دارد، اما قیمت در نظر گرفته شده برای آن کاملا منطقی و معمولا ارزان تر از مراکز دیگر است.

دقیقا همین مسئله در افزایش فروش سامان گستر نقشی کلیدی داشته است. علاوه بر این امکان برقراری ارتباط مستقیم با شرکت نوشابه سازی پپسی منجر شده، این مجموعه در برگزاری جشنواره های فروش توانمند باشد و بتواند محصولات این شرکت را با تخفیفات استثنایی به فروش برساند. برای اطلاع از قیمت فروش نوشابه پپسی پت 300 سی سی بهترین گزینه برقراری ارتباط با کارشناسان واحد فروش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.