قیمت خرید نوشابه پپسی شیشه

امتیاز دهید post

قیمت خرید نوشابه پپسی شیشه به طور روزانه از طریق سایت اینترنتی مجموعه سامان گستر اعلام می شود. این مرکز با فعالیت درخشان خود در طول چند سال گذشته توانسته محصولاتی را راهی بازار کند که به لحاظ کیفیت و قیمت تمامی فاکتورهای مثبت را در خود‌ جای داده است. این موضوعات باعث افزایش اعتماد مشتریان به این مجموعه شده است.

قیمت خرید نوشابه پپسی شیشه - سامان گستر

داستان پپسی؛ از یک داروخانه تا تسلط بر بازار جهانی

برند نوشابه سازی پپسی در طول 127 سال از یک کسب و کار فرعی در داروخانه ای کوچک به یکی از بزرگترین کمپانی های به نام جهان تبدیل شد و در حال حاضر حدود 100 شرکت مختلف به عنوان زیرمجموعه برند پپسی، در حال فعالیت اند. برند پپسی یکی از جذاب ترین برندهای دنیا به حساب می آید. محبوبیت این برند در بین مردم علاوه بر کیفیت بالای محصولات، بیشتر به خاطر تبلیغات خلاقانه و همچنین رقابت سالم با شرکت رقیب یعنی همان کوکاکولا می باشد. این کمپانی از نخستین روزهای شروع فعالیت خود در یک داروخانه در کارولینای شمالی توانست به برندی مطرح در دنیا تبدیل گردد و محصولاتش را در تمام کشورهای دنیا عرضه نماید.

در حال حاضر شرکت پپسی‌ به عنوان یکی از بزرگترین کمپانی‌های دنیا در حوزه صنعت غذایی تبدیل شده است. این کمپانی بزرگ و‌موفق در سال 2012 موفق شد با فروش محصولات خود در بیش از 200 کشور نزدیک به 1 میلیارد دلار درآمد کسب کند. این برند بعد از نستله، به عنوان دومین شرکت فعال در حوزه محصولات غذایی و نوشیدنی شناخته شده است. پپسی‌ در سال 2018 توانست بود 12 میلیارد دلار سودآوری داشته باشد.

چندین سال بعد، برند پپسی بعد از موفقیت‌های پی‌درپی تصمیم گرفت در نحوه بازاریابی و تبلیغات خود تغییراتی ایجاد کند. تا آن زمان نوشابه پپسی با شعار «نشاط آور، تقویت کننده، کمک‌ به هضم غذا» به عنوان نوشیدنی مفید در هضم غذا تبلیغ و‌ مورد مصرف قرار می گرفت. اما در سال 1913 میلادی کمپانی پپسی تصمیم گرفت از اشخاص معروف و شناخته شده‌، برای تبلیغات خود استفاده کند. برای مثال در آن سال بارنی اولدفیلد، راننده مسابقات اتوموبیل‌رانی را به عنوان سفیر خود استخدام کردند. اولدفیلد در طول آن سال‌ها به خاطر شعار معروف شرکت پپسی یعنی «پپسی‌ بنوشید، شما را راضی می‌کند» معروف شده بود. در حال حاضر نوشابه پپسی در ایران نیز جزو نوشیدنی های پرطرفدار و پرفروش، به حساب می آید. نوشابه پپسی شیشه به عنوان یکی از بهترین های این برند، با قیمت خریدی مناسب توسط مراکز پخش معتبر، عرضه می شود.

قیمت فروش نوشابه پپسی شیشه

در فروش نوشیدنی و‌ محصولات غذایی به صورت عمده، نحوه معاملات و گستردگی حوزه های عملکرد متفاوت است. شرکت بازرگانی سامان گستر به عنوان شرکتی فعال در حوزه صنعت غذایی کشور در حال فعالیت است. نیاز به گفتن نیست که حجم معاملات این مرکز فروش عمده قابل مقایسه با خرده فروشان نیست. از طرفی دیگر خرده فروشان اغلب در حوزه های تخصصی و محدودی فعالیت می کنند. در حالیکه این شرکت پخش عمده بسته به سرمایه، ارتباطات و تجهیزات انبارداری توانسته‌ در هر حوزه ای اقدام به خرید و فروش کند.

نوشابه پپسی شیشه به عنوان یکی از پرمتقاضی ترین محصولات این مجموعه، با قیمت خریدی ارزان به مشتریان عمده، عرضه می شود. پیش از ثبت سفارش محصول امکان مشاوره کامل جهت خدمت رسانی بهتر به مشتریان فراهم شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت محصول و شرایط فروش می توانید، از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در تماس باشید. از پخش عمده سامان گستر می توانید، نوشابه پپسی شیشه را با قیمت کف بازار تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close